Gå til innhold

Kvinnelik funnet i Oslo


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er godt mulig, ja.

Sakset fra samme avis:

"Vi kommer tilbake med mer informasjon om mulig dødsårsak senere i dag, men det er ingenting som tyder på at det har skjedd noe kriminelt, sier Øvrebø"

Ikke spekuler så mye, men forhold dere til det politiet opplyser.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bekreftet at det er Benedicte som er funnet.

Og det er kanskje greiest å ikke spekulere i hva som har skjedd før man får obduksjonsrapporten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off!!!!! Får håpe di finner ut HVEM som gjorde det! Synes så altfor mange galninger går fritt!

Men det er jo ihvertfall en tråd nærmere sannheten for familien da, tenker på de som aldri finner levningene engang, må jo leve i total uvisshet resten av livet!

Håper håper at noe spor finnes.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aline, vi vet enda ikke om noen har gjort noe som helst enda.

Ikke noe kriminelt, sier politiet nå - dødsårsaken kommer senere i dag.

Men at dette er fryktelig tris er det ingen tvil om.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drap, selvmord, illebefinnende, ulykke. Uansett er det trist for familien og mange mange venner. Men jeg håper dere lar være å spekulere helt over styr! Det er mennesker det er snakk om her, ikke såpestjerner!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

mener ikke å trekke forhastede konklusjoner jeg, men til morgen i dag så sa di at politiet regnet det som mistenkelig ang det liket som var funnet. ( da visste di fremdeles ikke hvem det var, men regnet det som ett mistenkelig dødsfall, tror jeg var ordene som ble brukt på radio.)

Uansett, håper di finner ut av hva som har skjedd, og at familien kan få noen svar. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er slettet, anonym. Dette er unødvendige spekulasjoner som vi ikke ønsker her.

Tusenfryd, moderator1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-22 14:29 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Moderator:

Dette var faktisk ikke spekulasjoner, men faktum.

Folk spekulerer jo vilt i dette allerede, hvorfor ikke opplyse om hvordan det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemmer som du sier, så vil vi enten få vite det i nyhetene, eller så er det kanskje noe familien ikke ønsker å få offentliggjort.

Og da skal vi respektere det. Om det likevel kommer ut, skal det i hvert fall ikke skje her.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ble funnet like ved der jeg bor, i gåavstand......Synes det er så mange som forsvinner nå, liker ikke utviklingen !12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener de selvmord når de sier "personlig trageide", eller kan det ligge andre ting i dette uttrykket?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har ikke vi noe med å spekulere i.

Spekulasjoner omkring privatpersoner vil alltid bli stoppet her på KG.

I dette tilfellet kan vi også tenke på familien og alle de som kjente Benedicte og la dette ligge.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg, og mener ikke å spekulere. Spør rett og slett hva politiet mener med sin uttalelse.

I denne saken har familien selv vært svært aktive med å gå ut i pressa med informasjon om saken og Benedicte selv. Enhver som har hjerte i kroppen må da bry seg om hva som har skjedd med henne...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet ønsker ikke å fortelle mer, og det må vi forholde oss til. Hvis familien senere ønsker å si noe mer, så gjør de det. Men det er ikke noe å tenke på nå.

Klar at vi bryr oss, Ragnhild. Dette var en fryktelig trist utgang som alle hadde håpet å unngå.

Vi får sende varme tanker til de pårørende, og vise vår støtte på den måten i stedenfor.

Tusenfryd - moderator1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-22 16:48 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei alle! Jeg føler med hele hennes familie og jeg håper vi slipper å få lese om så mange personlige tragedier i fremtiden.

anonym

Deler av innlegget er slettet fordi det er spekulasjoner vi ikke ønsker her på KG.

Tusenfryd - moderator

1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-22 17:17 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...