Gå til innhold

Big Brother-bare for pene mennesker?


CEL.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pene????

Jeg tok en første titt så vidt det var i går kveld da det det nominasjon, i mangel på andre ting å gjøre.

Men jeg så INGEN pene der, den ene så jo verre ut enn den andre......Tror nesten jeg hadde blitt skremt om jeg hadde møtt de en mørk kveld ute...

mvh Mirabella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig så enig. Det som jeg syns er litt trist og leit er at min samboer på 56 år (!!) MÅ se søpla.

Så derfor sitter jeg altså her ved PC`n for å få ut litt frustrasjon.

Tror jeg vil kalle BB for "instinktTV"....

Det samme gjelder Tempt.Island....

Ja, jeg blir trist, lei meg og forbanna.

Det er så jæ....utspekulert hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes ikke det var SÅ mange pene mennesker der. Helt gjennomsnittlig, med noen penere og noen styggere enn gjennomsnittet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg så åpningen. Likte ikke det jeg så. Kopi av forrige gang, etter min mening. Ingen av dem jeg likte spesielt godt. Har ikke giddet å se på siden da. Kommer ikke til å gjøre det heller. Har bedre ting å bruke tiden min på.

Men dette er jo kanskje noe av det de vil oppnå? At folk driver og diskuterer over en lav sko, programmet får oppmerksomhet, samme om den er god eller dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Jamen så se på noe annet prektige menneske og la oss ikke fullt så prektige se bb siden vi har en kikker i oss alle.Kansje det er ditt største poblem att du vil se det uten å inrømme det verken for deg selv eller andre,bare bittegrann skrudd ihode ja tenker jeg,eller litt feig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har igrunnen INGENTING å bidra med her, bortsett ifra at jeg ikke har brukt så mye som ETT min. på hverken bb eller noe annet av det usannsynlig tanketomme pølsevevet (bestemora mi likte det uttrykket) som TVN, TV3 og endel andre unevnelige kanaler har å by på...Aiaiai...er dette definisjonen på en intellektuell av 2002. HJELP!!!

Men når det kommer til dette med utseende (uten at jeg har det fjerneste begrep om hvordan disse intetsigende deltakerne ser ut) så er det vel ikke akkurat en bombe at det spilles på litt pupp, lår, muskelmasse osv i et slikt konsept? Deltakerne er vel der for å være visuelle, eller? Ble noen av dem valgt inn på grunnlag av noe annet, dah? I såfall kunne de vel deltatt i en quiz på radio, ikke sant? I stedet for et kvasiprosjekt av et kikkershow på et erkereklamefinanisiert TVN...

Hilsen Maiken...spyferdig av TV uten å vite hva det egentlig dreier seg om bortsett fra enkelte håndplukkede glimt + Schrødingers katt til ære for ungene icon_wink.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: maiken den 2002-04-09 08:47 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...