kinkeline Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jeg fikk sopp rett etter mensen forrige mnd (juni). La merke til det ganske fort da det begynte å klø og disse små klumpene dukket opp og det rant som bare det og det gjorde vondt å ha sex. Så jeg gikk og kjøpte sopp pille og det gikk over. På denne tiden så var kjæresten min borte på hyttetur, men da han kom hjem og vi hadde sex igjen så sa han plutselig "kjære, jeg tror ikke det har gått over jeg", og da var han dynket i disse små hvite klumpene og det gjorde faktisk litt vondt. Men nå klør det ikke, lukter ikke og fargen er hvit (pleier å få gulishgrønn farge), det er bare klumpene og det gjør vondt å ha sex. Det andre kommer vel snart antar jeg. Hvordan har jeg klart å få sopp 2 mnd på rad?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Jeg fikk sopp rett etter mensen forrige mnd (juni). La merke til det ganske fort da det begynte å klø og disse små klumpene dukket opp og det rant som bare det og det gjorde vondt å ha sex. Så jeg gikk og kjøpte sopp pille og det gikk over. På denne tiden så var kjæresten min borte på hyttetur, men da han kom hjem og vi hadde sex igjen så sa han plutselig "kjære, jeg tror ikke det har gått over jeg", og da var han dynket i disse små hvite klumpene og det gjorde faktisk litt vondt. Men nå klør det ikke, lukter ikke og fargen er hvit (pleier å få gulishgrønn farge), det er bare klumpene og det gjør vondt å ha sex. Det andre kommer vel snart antar jeg. Hvordan har jeg klart å få sopp 2 mnd på rad? Velkommen i klubben... Du må nok på med en ny kur. kjøp både salve og tabletter til å putte inni "der". Om ikke det hjelper, ta en tur til lege. Råd jeg har hørt: Bruk bomullsundertøy (= mer luftig) Spis lite sukker ikke gå i vått badetøy Vask deg etter sex Ikke bruk såpe der nede, ei heller intimsåpe Noen sier barbering ikke er lurt noen mener hormonprevansjon er en grunn til sopp
Gjest Marlo Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Finnes sikkert haugevis av grunner til å få sopp to mnd på rad. I perioder kan jeg få sopp etter hver menstruasjon i opptil 4-5 mnd på rad, andre ganger kan jeg gå en evighet uten å få sopp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå