Gjest Gjest_Camille_* Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Hei alle sammen! Jeg skal til syden sammen med kjæresten min den 15ene august (samme dag som jeg får mensen) Flaks eller? :) Jeg går ikke på ppiller pga jeg alltid er uheldig med bivirkninger osv, men har veldig lyst å utsette mensen denne gangen her! Har vurdert å prøve ppiller igjen etter 1 års opphold, men er det tid? Får jeg utsatt den mensen jeg får nå den 15ene?? (I så fall finnes det noe annet jeg kan utsette den med?) Åh, håper det!! Takk for svar!
Hinata Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Ta en tur til legen, der kan du få piller som utsetter mensen. Tror du må begynne noen dager (vet ikke hvor mange) før forventet mens, men det får du vel vite hos legen..
bett Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 du får piller av legen som kan utsette mensen! jeg tok de en gang og det funket helt fint!husker ikke hva de het, men tror ikke det er så mange typer. som Hinata sier du må begynne på pillene noen dager før mensen så ikke vent for lenge med å få resepten.
mølje Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Hvis æ huske rett så skal de taes to dager før ventet mens, men du kan også risikere å få mensen på hjemreisen, for slike piller varer ca 10 dager hvis jeg husker riktig.
Morrille Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Tablettene heter Primolut-N og skal tas 3 dager før du ønsker menstruasjonen utsatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå