Gå til innhold

Hva er best av saltvannsproteser eller silikon?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lille krølle

Hei!

Jeg tenker en del på å få større bryster, men jeg vil gjerne ha synspunkt fra både de som har silikon og de som har saltvannsproteser.

Er det ikke slik at de med silikon er hardere og rundere enn saltvann...? Jeg vil helst ikke ha pupper som er runde som appelsiner! :lol: Hvordan er de i forhold til de nye?

Og hvordan blir arret etterpå? Har jo sett bilder av damer med silikon men arret synes jo ikke i det hele tatt..?! :o Hvordan er det mulig?? (Har noen arr selv og de er ganske synlige)

Har lest om ei her som sa at ho ikke kunne jobbe eller løfte tungt, hverken ta oppvasken! Jeg er student så jeg må skrive en del, er det "farlig" eller...? :forvirra:

Grunnen til at jeg vil ha større bryster er for min egen del, slik at jeg trives med meg selv. Har så vidt sagt det til samboeren min, men han vil ikke at jeg skal gjøre det. Men han hadde neppe sagt "Ja, det kunne ha blitt fint!", selv om han kanskje mente d..

Jeg har ikke mikroskopiske pupper da. Bruker 75B men synes d er lite i forhold til resten av kroppen. Har lagt på meg litt i løpet av de siste åra.. :evil:

Koster det mye? Tar du bare kontakt med klinikken for time? Og sist men ikke minst er du fornøyd med de nye boobsene?

D ble litt mange spørsmål på en gang.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk gamle og nye tråder på temaet silikon/pupper! Der er det svar på ALLE spørsmålene dine + mye mere!!!

Når det gjelder fasong, spørr legen på konsultasjonen om runde proteser!

BC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...