Gå til innhold

Har INGEN følelser for han lenger,hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har vært sammen med min samboer i 3 1/2 år nå. Vi har ei nydelig jente sammen på 1 1/2 år. Har bygd drømmehuset sammen og økonomisk er alt veldig bra.

MEN følelsene mine for han er HELT borte! Jeg er selvfølgelig glad i han,men pga han er far til min datter og en veldig god venn. Vi har det veldig bra sammen på mange måter. Men det er bare vennskapelige følelser fra min side. Orker ikke å bli tatt på,kysset på,sex osv... Og det er jo ikke gøy da.

Har hatt det sånn i snart 1 år,og jeg har fortalt han det også. Så vi jobber for forholdet begge 2 nå. Det er ingen ting han gjør feil,han er den snilleste samboeren og kjæresten man kan ha,og jeg vil så gjerne få tilbake det vi engang hadde. Men jeg tviler mer og mer for hver dag som går for mine romantiske følelser blir mer og mer borte. Selv om vi har det veldig bra ellers..

Jeg vil jo ikke gå fra han,men vil jo ikke leve i et forhold hvor jeg ikke har romantiske følelser heller. Men mister jo ALT da om jeg går.. Huset,økonomien og familie livet sammen..

HUFF! Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har vært sammen med min samboer i 3 1/2 år nå. Vi har ei nydelig jente sammen på 1 1/2 år. Har bygd drømmehuset sammen og økonomisk er alt veldig bra.

MEN følelsene mine for han er HELT borte! Jeg er selvfølgelig glad i han,men pga han er far til min datter og en veldig god venn. Vi har det veldig bra sammen på mange måter. Men det er bare vennskapelige følelser fra min side. Orker ikke å bli tatt på,kysset på,sex osv... Og det er jo ikke gøy da.

Har hatt det sånn i snart 1 år,og jeg har fortalt han det også. Så vi jobber for forholdet begge 2 nå. Det er ingen ting han gjør feil,han er den snilleste samboeren og kjæresten man kan ha,og jeg vil så gjerne få tilbake det vi engang hadde. Men jeg tviler mer og mer for hver dag som går for mine romantiske følelser blir mer og mer borte. Selv om vi har det veldig bra ellers..

Jeg vil jo ikke gå fra han,men vil jo ikke leve i et forhold hvor jeg ikke har romantiske følelser heller. Men mister jo ALT da om jeg går.. Huset,økonomien og familie livet sammen..

HUFF! Hva skal jeg gjøre?

Oi, snakk om å sitte i samme situasjon... Les HER

Jeg har ingen råd å gi deg, men vi er tydeligvis ikke alene om dette. Det hjelper ingenting, men likevel godt å vite...

Gjest Gjest_Rose_*
Skrevet

Hei.

Først og fremst må jeg si at jeg føler med deg!!! Det høres veldig vondt ut å måtte gå igjennom noe slikt. Selv har jeg stor tro på å jobbe med forholdrt og ikke gi opp på tross av vanskelige perioder. Samtidig mener jeg at vanskelige situasjoner som din ikke bør takles alene. Snakk med samboeren din om dine problemer, men samtidig understrek at du ønsker å gjøre ting bra igjen, for å unngå et eventuelt brudd hvis du ikke ønsker det. Oppsøk en rådgiver og få hjelp der, det er ingen skam i å søke hjelp hos psykolog. Prøv å snu situasjonen ved å få romantikken tilbake i forholdet. Kanskje det hjelper.

Skrevet

Hvis alt annet er bra, og det er følelser det går på, så høres det ut som du "bare" kjeder deg. Rutinen har kommet, hverdagen er grå - og du lengter etter "noe mer"...

Det er bare det at - sannsynligheten er stor for at du kommer til å få det sånn neste gang også... hvis du skulle velge å gå fordi du ikke har følelser.

Følelser kommer og går... om en liten stund så kanskje du blir forelsket igjen...

Hvis det hadde vært andre ting som hadde skurret også så hadde jeg skjønt at det beste hadde vært å gått, men siden du sier at alt annet er bra, så tror jeg ikke du vil få det bedre av å gå.

Dere jobber med det. Hvordan? Setter dere av tid til hverandre? Finner dere på ting sammen, kjæresteting?

Skrevet

Man bestemmer jo selv hvem man har lyst på.

Skrevet

Et godt tips: Ta dere en ukes ferie UTEN barn. Vær bare kjærester, stress ned.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med Gompen, samt vedkommede over. Man bestemmer i gangske stor grad om man har lyst på vedkommede eller ikke.

Og en annen ting, man kan ikke sutre fordi man plutselig ikke har "følelser" for kjæresten sin lenger. Sånt går opp og ned og dersom man skal begynne å dra fra samboeren bare av den grunn, ja da får man særdeles mange like forhold gjennom livet. Sånn er det, ingen har følelsene i all evighet. Det går i bølger og ikke minst, du bestemmer i ganske høy grad selv hva du føler.

Gjest ~VanDora~
Skrevet

På meg virker det som du har alt du vil ha i livet, derfor "må" noe gå skeis.

Antagentligvis har du allerede drømt litt om singellivet og den gode følelsen av det å være nyforelsket, men hvis du for alvor gjør det slutt og forlater hus og mann vil du antagentligvis få deg en på tryne etterhvert.

Det finnes sikkert hundre ting du eller du sammen med typen kan gjøre for å finne tilbake til følelsene igjen, men det viktigste er at du jobber med deg selv.

Hør ekstra godt på single venninner som klager over singellivet og du vil garantert merke at du egentlig er ganske lykkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...