Gå til innhold

Jeg er blitt traumatisert!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg klarer så vidt å skrive om dette. Jeg støtte på en jente nede i Oslo helt tilfeldig i en matvarebutikk, og idet jeg var ganske nærme henne, så jeg at hun hadde mørk bart. Ikke sånn tykk bart, men sånn ubarbert bart. Jeg vet ikke om jeg klarer å takle dette. Det ble rett go slett for mye for meg! ER DET MULIG???

Videoannonse
Annonse
Gjest Hahaha
Skrevet
Jeg klarer så vidt å skrive om dette. Jeg støtte på en jente nede i Oslo helt tilfeldig i en matvarebutikk, og idet jeg var ganske nærme henne, så jeg at hun hadde mørk bart. Ikke sånn tykk bart, men sånn ubarbert bart. Jeg vet ikke om jeg klarer å takle dette. Det ble rett go slett for mye for meg! ER DET MULIG???

Hahahaahaha! Må le:)

Har du bodd lenge i Oslo, har du sett mange mennesker i ditt liv?

Det er overraskende mange jenter/damer som har bart, og ikke alle er like flinke til å fjerne/bleke den. Damer litt opp i årene (overgangsalderen) har også ofte skjeggstubber på/under haka.

Det mest sexy jeg vet er damer med lange mørke hår midt i ei hengende vorte under haka. Yummy! :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

10% av norske kvinner har bart.

Noen har også litt skjegg.

De fleste fjerner det jo, men det er altså helt normalt med slik hårvekst.

Jeg så en gang - i Oslo - en utrolig kul dame, latino-look, slank, sexy, lange, tynne legger med masse svart hår, høyhælte sandaler, elegant sommerkjole, og mørke dun på overleppa. Utrolig dyrisk og flott dame :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...