Gjest Marilee Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Den er utrolig god å sove i. Men den er altså for myk når vi skal ha sex, den gir for mye etter... Flere som har opplevd det samme? Litt kjedelig med ubrukelig seng på det området.
sleazejenta Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Har en sånn seng jeg også, litt irriterende i grunn. Den er forøvrig ødelagt også, en planke eller to har knekt under madrassen Så den blir enda mykere enn i utgangspunktet
Gjest Eurodice Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Den er utrolig god å sove i. Men den er altså for myk når vi skal ha sex, den gir for mye etter... Flere som har opplevd det samme? Litt kjedelig med ubrukelig seng på det området. Kanskje det ville hjelpe med en ekstra fast overmadrass når dere vil ha kos, så kan dere ta den av når dere skal sove ;-).
Drop Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Har samme problemet. Kjæresten min har myk seng, og jeg hard seng så vi merker stor forskjell. Etter en lang stund på den myke har vi vent oss til en annerledes takt og tempo enn hva vi ville ha gjort på den harde. Det er bare å prøve og prøve, da mestrer man å jokke "mot" den myke senga.
Fjesingen Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Ligg unna disse overpriste forvokste myke rammemadrasssengene... Men ikke minst, ligg unna tempur og lignende madrasser! Det er som å ha sex på kald plastilina - niks fjæring og man synker bare nedi og blir liggende bom stille.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå