Tiarra Skrevet 20. juli 2009 #122 Skrevet 20. juli 2009 Feil jobb og øyenfarge i alle fall . Den jeg har understreket kan nok være litt rett , men inntrykket snur fort om du blir litt kjent med meg da . Tiarra: 182 høy, karamellfarget hår, grønne øyer, slank. Jobber som frisør. Sunne interesser. God selvtillit men litt sjenert til tider. jeg er høy, men ikke SÅ høy, hehe! Både hår og øye farge er også feil:P Hmm jobbet på en frisør da jeg var 17-18. Men det jeg fremhevet stemmer nok.. Artig tråd, Kristian!
Steinar40 Skrevet 20. juli 2009 #123 Skrevet 20. juli 2009 But of course. I'm a party fixer. Ser for meg at jeg er DJ og sørger for baren, og deltar litt inne i mellom på praten ved bordene: Robotkalle og Rosalind er uenige om den frie viljen, Steinar henger etter Stjernedryss, Waco overrasker alle ved å se normal ut, Pee Wee viser seg å være ung student, Kristian drar damer, Konservativ Mann står taus og ser på ved inngangen og drister seg til å snakke rolig med et par stk før han går tidlig, Robotkalle forlater festen fordi han plutselig må til Amsterdam, Steinar orker ikke mer overfladiskhet og vil ut og se på fuglene, Hilde tok med kjæresten sin for å hilse på alle nettvennene, og alle de andre brukerne og gjestene storkoste seg - i freakland. Kan ikke flere navn...ellers kunne jeg ha dratt med alle i scenariet altså. Hadde ikke vært noe mer "freakland" det enn en vanlig lørdagskveld på f.eks et utested i Oslo. Der er det garantert nok av freaks - det er sikkert.
Tiarra Skrevet 20. juli 2009 #124 Skrevet 20. juli 2009 But of course. I'm a party fixer. Ser for meg at jeg er DJ og sørger for baren, og deltar litt inne i mellom på praten ved bordene: Robotkalle og Rosalind er uenige om den frie viljen, Steinar henger etter Stjernedryss, Waco overrasker alle ved å se normal ut, Pee Wee viser seg å være ung student, Kristian drar damer, Konservativ Mann står taus og ser på ved inngangen og drister seg til å snakke rolig med et par stk før han går tidlig, Robotkalle forlater festen fordi han plutselig må til Amsterdam, Steinar orker ikke mer overfladiskhet og vil ut og se på fuglene, Hilde tok med kjæresten sin for å hilse på alle nettvennene, og alle de andre brukerne og gjestene storkoste seg - i freakland. Kan ikke flere navn...ellers kunne jeg ha dratt med alle i scenariet altså. Jævlig bra!!
Gjest Woopsy Daisy Skrevet 20. juli 2009 #125 Skrevet 20. juli 2009 Man blir litt nysgjerrig på folk her inne. Skulle ønske man kunne se bilder uten å avsløre identiteten sin. Tror jeg hadde fått meg mange overraskelser. Marion Raven og Sputnik er her..og MM.
kristian82 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #126 Skrevet 20. juli 2009 Sånne bukser/shorts som går rett nedenfor knærne/midt på leggen. Utrolig fint på menn som vet hvilke sko de skal ha til. (Les: ikke crocs eller finsko med hvite tennis-sokker i.) Aha, de heter det altså .
kristian82 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #127 Skrevet 20. juli 2009 (endret) Vet ikke om jeg har gjort nok ut av meg til at folk har fått et inntrykk, men jeg er ganske nysgjerrig på hva dere tror.. 158 høy, lys blond, grønne øyer, slank med former. Et uskyldig og søtt ansikt. En føflekk under det venstre øyet. Tror du jobber i butikk, og er glad i å lese. Traff jeg? :gjeiper: Endret 20. juli 2009 av kristian82
kristian82 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #128 Skrevet 20. juli 2009 Steinar og Kristian inviterer til fest for alle. Så sitter alle der rundt bordene og snakker om KG-trådene. Jeg skal vurdere det - tøff utad, livredd inni meg.
kristian82 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #129 Skrevet 20. juli 2009 (endret) But of course. I'm a party fixer. Ser for meg at jeg er DJ og sørger for baren, og deltar litt inne i mellom på praten ved bordene: Robotkalle og Rosalind er uenige om den frie viljen, Steinar henger etter Stjernedryss, Waco overrasker alle ved å se normal ut, Pee Wee viser seg å være ung student, Kristian drar damer, Konservativ Mann står taus og ser på ved inngangen og drister seg til å snakke rolig med et par stk før han går tidlig, Robotkalle forlater festen fordi han plutselig må til Amsterdam, Steinar orker ikke mer overfladiskhet og vil ut og se på fuglene, Hilde tok med kjæresten sin for å hilse på alle nettvennene, og alle de andre brukerne og gjestene storkoste seg - i freakland. Kan ikke flere navn...ellers kunne jeg ha dratt med alle i scenariet altså. Absolutt dagens morsomste historie! Ser du også er en god menneske kjenner Frøken deluxe! Endret 20. juli 2009 av kristian82
Hinata Skrevet 20. juli 2009 #130 Skrevet 20. juli 2009 Ser for meg Hinata som en typisk jente som er litt tilbaketrukken utad, men sprø som en kavring med en gang man blir kjent med henne. Hestehale eller musefletter, ser uskyldig og snill ut. Har garantert hårbøyle med katteører gjemt i skapet! Kanskje det
Steinar40 Skrevet 20. juli 2009 #131 Skrevet 20. juli 2009 But of course. I'm a party fixer. Steinar orker ikke mer overfladiskhet og vil ut og se på fuglene Hmmmmmm - har vi diskutert overfladiskhet tidligere eller? Jeg husker ikke :klø:
LaBelle Skrevet 20. juli 2009 #132 Skrevet 20. juli 2009 Stjernedryss: - Blå øyer - Halvlangt blondt hår - Liten og nett - Bruker ikke alt for mye sminke - Oval ansiktsform med litt lang panne - Pen
Mamoli Skrevet 20. juli 2009 #133 Skrevet 20. juli 2009 Morsomste tråden på lenge. flott starta, Kristian! Jeg sitter her å smiiiiler for meg selv- og ler litt her og der. Moro å sammenligne andres bilder av folk, med de bilder man har dannet av samme person selv. (Jeg klarer ikke se for meg deg som noe annet enn blond, Kristian!)
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 21. juli 2009 #134 Skrevet 21. juli 2009 Marion Raven og Sputnik er her..og MM. MM? Marilyn Manson... ?
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 21. juli 2009 #135 Skrevet 21. juli 2009 MM? Marilyn Manson... ? Eller Mette-Marit... Hmmmm da ble d straks mindre morsomt....... Dagens trivia: Kreket (x-en) og jeg har vært på tremannshånd med en mann som Haakon Magnus og Mette-Marit også har vært på tremannshånd med. Angående formelle arrangementer (men ikke av samme art!) som innebærer gjensidige forpliktelser. Hvem er denne personen? (Dette er ikke tull.)
Tiarra Skrevet 21. juli 2009 #138 Skrevet 21. juli 2009 Hvordan hadde jeg vært i Freakland, da gjestdeluxe?
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #139 Skrevet 21. juli 2009 Stjernedryss: - Blå øyer - Halvlangt blondt hår - Liten og nett - Bruker ikke alt for mye sminke - Oval ansiktsform med litt lang panne - Pen Er ho kanskje rundt 35 år også eller? hehe
Gjest EmilyLane Skrevet 21. juli 2009 #140 Skrevet 21. juli 2009 You better Du hadde rett med fregnene EmilyLane: Mellomblond, 165, ganske tynn, men barmfager Blå øyne, små hender, litt fall i det halvlange håret. Ser egentlig for meg sånn barnehagetante-type, flink med barn.. Nei, nei, tjasj-hverken eller, ja, nei, ja, nei, nei :gjeiper: Jeg tror avatarene har veldig mye å gjøre med hvordan man oppfatter en person her inne. Iallefall de som viser mennesker/tegninger av mennesker. Jeg tror Steinar er en mann på rundt 175 cm, litt overvektig, men har antydning til muskler i armene pga tungt arbeid, stor pondus, ikke mista noe hår og går rundt på jobb og er småsarkastisk til alle som er der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå