Gå til innhold

Hva stemte du ved siste stortingsvalg?

Hva stemte du ved siste stortingsvalg?  

1. 1. Hva stemte du ved siste stortingsvalg?

• Ap
      5
    • Høyre
      8
    • Frp
      4
    • SV
      15
    • Venstre
      3
    • Andre
      9

Anbefalte innlegg

Gjest Zirine
Skrevet

Kommer du til å stemme anderledes neste gang?

Jeg har stemt Høyre og kommer til å gjøre det samme ved neste stortingsvalg. Håpet er at vi skal få en ren høyreregjering.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Det gikk opp for meg at jeg faktisk ikke husker hva jeg stemte sist.. *flaut* Tror uansett det var Ap, men de kan se langt etter min oppmerksomhet denne gangen.

Skrevet

Jeg stemmer alltid på Kristin, jeg....

Men i år er det kommunevalg, og jeg har flyttet ut av Oslo,

og her har jeg ikke peiling på hva jeg skal stemme......

Finner nok på noe, da..... :ler:

Skrevet

Har alltid stemt Høyre og kommer også til å gjøre det.... :)

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Siden vi snakker kommunevalg, så kommer jeg til å stemme FrP. Terje Søviknes har faktisk imponert meg, jeg bøyer meg i støvet og trekker tilbake (nesten) alle vitsene jeg har skjent ut i øst og vest om ham.

Skrevet

stemte sv, og har alltid gjort det. Men jeg er egentlig mest fornøyd med AP, så det blir sikkert det neste gang. SV kommer aldri til makten alikevel... :)

Gjest Poirot
Skrevet

Har alltid stemt Høyre. Sist stemte jeg SV!

Skrevet

Samme som meg

Skrevet

Siste stemte jeg SV - på tross av at vi er meget uenige, Kristin og jeg, i saker som monarki og forsvar.

Men jeg finner ikke noe bedre alternativ, så jeg går for å fortsette å stemme dem, grunnpilarene og omsorg for mennesket i samfunnet er tross alt viktigst.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det bare meg som føler at de to setningene slår hverandre litt i hjel?

:ler:

Selv har jeg alltid stemt Høyre, AP og SV, og det tror jeg kommer til å skje denne gangen også!

Gjest Poirot
Skrevet

Siden Trøffel har gjort meg oppmerksom på at det kan være vanskelig å forstå hva jeg mener, omformulerer jeg innlegget mitt:

Frem til forrige stortingsvalg stemte jeg konsekvent Høyre. Ved forrige stortingsvalg stemte jeg SV.

På den anne side kan jeg jo være litt vågal og juge på meg valgjuks ved at jeg har stemt to ganger ved forrige valg?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det skulle vært mulig å ha flere nick i manntallet!

Jeg kunne f.eks. godt tenke meg å hete Tulla Krekar eller noe i den duren, men neida! Kjipt!

:ler:

Skrevet

Jeg stemte ikke på forrige stortingsvalg....grunnen det passet bare ikke.

Vet ikke hva jeg stemmer neste valg.Det vil tiden vise.

koldbruna :vinke:

Skrevet

Til Wild Thing!

Og hva er det Terje Søviknes har utrettet som har gjort deg så imponert?

Gjest Zirine
Skrevet

Sv har alltid vunnet på å ha ledere som Hanna Kvanmo, Erik Solheim og Kristin Halvorsen, gode politikere, sympatiske personligheter. Nå er Inga Marte Thorkildsen på full fart inn i politikken - ting kommer aldri til å bli det samme for sv når den dama får en sentral plass, tro meg. Så nyt det mens dere kan folkens.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet
Til Wild Thing!

Og hva er det Terje Søviknes har utrettet som har gjort deg så imponert?

Mannen har fått mye bedre orden på rotet i kommune-økonomien, han har fått tiltak blant et ekstremt rusproblem her i Os. Politiet har fått bedre vilkår på punkter som var uholdbare før.

Til og med har han maktet å få skolene her i teknisk langt bedre stand (et dristig virkemiddel, men absolutt ikke dumt), nå gjenstår det bare å luke ut enkelte lærere.

Jeg kommer fra en familie hvor jeg har søsken med særskilte behov innen skole og fritid, og endelig er det avsatt midler til slikt i kommunen.

Kommunen er jevnt over blitt bedre å se på, det blir bygget meget bra boligløsninger for ungdom og næringslivet har fått utrolig gode byggingsmuligheter.

Enkelte veier som var livsfarlige er sikret, spesielt gjelder dette for områder med barneskoler.

De videregående skolene har fått bedre vilkår.

Alt i alt vil jeg si at dette er meget imponerende, jeg hadde ikke mye tiltro til mannen før. Derfor bøyer jeg meg i støvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...