Tiarra Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg merker at puppene mine blir større og ømme, hva kan være grunnen. Jeg er ikke gravid.
Tiarra Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2009 Jeg også.. aner ikke hvorfor Hmh, rart! Da får vi se om noen vet noe....
*Pingo* Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 samme her.. i dag ble det komentert av noen andre også. de er ømme.. har tatt 2 tester, så ikke gravid. nermer meg mens.. men de har vert den snart 1mnd.. hm.. rart.
Avalon Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Kanskje de rettogslett bare vokser? Eller så kan du ha fått bivirkninger av p-piller om du går på det, nemlig brystspenn.
Tiarra Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2009 Kanskje de rettogslett bare vokser? Eller så kan du ha fått bivirkninger av p-piller om du går på det, nemlig brystspenn. Det er mulig det har med at jeg har sluttet med p-pillene.. Jeg har ikke brukt de på 10 dager.
CeeCee Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Hormonforandringer, vektøkning (ikke alltid den lille forandringen viser noe særlig utslag på vekten) , normal utvikling (at man vokser). Grunnene kan være mange.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå