Gå til innhold

Noen som har prøvd løsvipper?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen her som har prøvd løsvipper fra hennes etc? hvordan blir resultatet? ser det kunstig ut? Hvem er best av hele remser med øyevipper eller de små som en setter på noen av gangen (hvis dere skjønner hva jeg mener da)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruker løsvipper regelmessig. Vil helst at det ser litt naturlig ut, og bruker derfor som regel Depends nr. 4. Ellers har også Fingers noen bra (tror det er nr. 2) Limet har jeg forøvrig heller aldri hatt problemer med, sitter veldig godt (begge merkene.)

Ellers har M.A.C veldig gode vipper og lim, men ettersom jeg ikke bor i Oslo får jeg sjeldent anledning til å kjøpe det.

Syns det er penere og lettere med en hel remse enn de enkelt-vippene.

Endret av twilight01
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_bunny_*
Skrevet

Ooooh, elsker løsvipper! Dropper gjerne maskara til fordel for dem.

Selv foretrekker jeg punkt-vipper som du fester en og en av, føler det blir det letteste. Punktvipper kommer jo i "bunt", så er ikke sånn at du fester en og en vipp hvis du skjønner (finnes jo det også forsåvidt.)

Anbefaler eyelash-kitet fra Kiss, det finnes bla. på Cubus.

Da får du både small, medium og large-lengde på vippene,

så kan du prøve deg frem til hva du liker best.

Løsvipper fra billig-kjeder funker like greit som fra dyrere merker,

men skaff deg ett bra vippelim! Pleier bare å hive det som følger med billig-pakkene, det er stort sett alltid noe dritt.

Make up store sitt vippelim er supert, dersom du får tak i det.

For et mest mulig naturlig resultat pleier jeg bare å feste en bunt

like over pupillen (midt på, ca) og en eller to i ytterkanten av øyet.

Blir skikkelig bambi-effekt! Men hva du selv liker må du nesten prøve ut selv, bare husk at øving gjør mester.

Var skikkelig klønete de første gangene jeg gjorde det, og ble

lite vellykket, men nå går det så lett som bare det!

Lykke til:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har mye erfaring med løsvipper og anbefaler IKKE de fra h&m.

Kjøp heller fra depend eller på sminke butikker som make up store, visage etc. De fra h&m kan til nød brukes men da må man ha ett annet lim. Anbefaler å kjøpe en litt større flaske lim på f.eks. ett parfymeri eller de stedene jeg nevnte over. Pass også på å tilpasse vippene til din egen øyenform og ha alltid med ekstra lim, ellers kan du ende med blodutredelse da vippen løsner og stikker deg i øyet ;)

Skrevet

H&M som er lettest å få tak i. Jeg bruker både punkt- og de som dekker hele vippekanten. Jeg pleier å klippe den innerste delen på de heldekkende, da de alltid er for lange for øyet mitt., og den ytterste delen er den peneste.

Kjpt lim på Cubus og Vita, svei noe inni helvete, me fargen var svart, så det var penere enn gjennomsiktig.

Vær nøye når du setter de på. Tren når du ikke skal på noe, man kan bli både sliten i armene og håven på øyelokkene når man må ta de av og på og fjerne alt lim, starte på nytt sånn 6 ganger lissom.... De kan brukes omigjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...