Quirky Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 (endret) Jeg bruker vanligvis et program for å skrive Dagbok ("The Journal", som er passordbeskyttet etc). Men nå er jeg på ferie, og har ikke det programmet på pc-en jeg låner her. Har behov for å skrive dagbok i ferien, men hvordan får jeg dagboksnotatene trygt på plass i programmet jeg har hjemme? Skal jeg bruke ekstern harddisk eller sende på mail, f.eks? Endret 19. juli 2009 av Quirky
Quirky Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2009 Noe å overføre teksten via er ikke noe problem, har ekstern harddisk. Men det jeg lurer på er om hvordan jeg skal kopiere den til dagboksprogrammet mitt uten at en kopi av teksten havner i notisblokk eller lignende. Skal jeg klippe ut og lime inn? Kopiere?
Tabris Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Bruk Google Docs. Det er ikke lagret på en maskin, men ligger på nettet (hvor bare du har tilgang, selvsagt). Du kan lett slette det du har skrevet når du har kopiert det over til dagboken din om du vil.
Quirky Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2009 Bruk Google Docs. Det er ikke lagret på en maskin, men ligger på nettet (hvor bare du har tilgang, selvsagt). Du kan lett slette det du har skrevet når du har kopiert det over til dagboken din om du vil. Akkurat en slik løsning jeg var ute etter, tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå