Gå til innhold

jeg er dårlig i senga :(

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en dame som nærmer meg 40 år, men jeg holder meg godt og de mennene jeg dater er gjerne litt over 30, grei match det. Dvs, vi har det morsomt sammen og prater godt sammen, men når det kommer til sexen så skjærer det seg. :(

Jeg har på en måte konkludert med at "sånn er det bare i begynnelsen, det blir bedre etterhvert", men nei. Jeg klarer ikke å slappe helt av og slå meg løs. Dette henger nok også sammen med valg av menn. De er gjerne "vill og gal" og vil prøve ALT. Jeg ser ikke på meg selv som prippen egentlig, men er tilbakeholden, ja.

Jeg har generelt problemer med å vise følelser, glede og surhet er greit, men resten av spekteret skjuler jeg. Og jeg tror at dette følger meg i senga. Favoritten er misjonær, da er man ikke så synlig(også lettest å få orgasme i denne stillingen). Når jeg rir mannen så blir det mye styr; kuken detter ut gang på gang, jeg blir opphengt i puppene som henger og jeg føler lite nytelse, men det skal sies at jeg HAR hatt det godt i denne stillingen også.

Bakfra blir det også trøbbel, jeg klarer ikke å følge opp. Ja, som dere ser, problemer over hele linja.

Men jeg har hatt et godt sexliv en gang i tiden, og det er det som holder meg oppe. Da vet jeg at det er mulig liksom. Jeg var gift i ti år, og sexen var god, men kjedelig sett fra mannens side kanskje. Han hadde bøyd kuk, og bakfra var smertefullt for meg. ikke kunne jeg ri han for da gikk det for han med en gang, så da ble det misjonæren. Noe jeg var happy med.

Ok, dett var dett. Hva gjør jeg med dette da? Jeg har prøvd å slappe av! Men igjen, valg av menn er et stikkord her. Det er useriøse typer som jeg vet det blir kortvarig med, så kanskje det er her det skal analyseres? I hvert fall gir de meg ikke den tryggheten jeg egentlig søker for å slappe av i senga.

En annen ting er at menn gjerne tror at jeg er DEN villkatten, for jeg ser bra ut, kler meg fint, og får ofte høre at jeg er vakker, attraktiv og sofistikert. Så blir det en nedtur når de ser at jeg er beskjeden og kjedelig i senga.

Sukk, jeg trenger trøst! Egentlig skulle jeg vel hatt en personlig trener som jeg overga meg til.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hmmm, ikke lett å gi råd her egentlig. Men det første jeg tenker, er at det finnes da andre stillinger enn misjonær, ride og doggy. Og sex er mer enn penetrering. Oralsex er hvert fall en stor del av sexlivet til kjæresten og meg.

Og vi kan ligge på siden, i saksestilling, jeg delvis på siden m.m.

Og det slår meg at du må glemme alt om pupper som slenger, og bare gi deg hen til nytelsen. Ikke bli for opphengt i alt rundt, og ikke bli for teknisk.

Med den rette mannen, vil du sikkert kunne slappe mer av og nyte mer enn å tenke.

Skrevet
Jeg er en dame som nærmer meg 40 år, men jeg holder meg godt og de mennene jeg dater er gjerne litt over 30, grei match det.

(..)

Sukk, jeg trenger trøst! Egentlig skulle jeg vel hatt en personlig trener som jeg overga meg til.

Jeg er også ræva i senga. Skal vi prøve å bli bedre sammen?

Gjest Gjest
Skrevet
Hmmm, ikke lett å gi råd her egentlig. Men det første jeg tenker, er at det finnes da andre stillinger enn misjonær, ride og doggy. Og sex er mer enn penetrering. Oralsex er hvert fall en stor del av sexlivet til kjæresten og meg.

Og vi kan ligge på siden, i saksestilling, jeg delvis på siden m.m.

Og det slår meg at du må glemme alt om pupper som slenger, og bare gi deg hen til nytelsen. Ikke bli for opphengt i alt rundt, og ikke bli for teknisk.

Med den rette mannen, vil du sikkert kunne slappe mer av og nyte mer enn å tenke.

Ja, jeg vet, oralsex kan være deilig, enig i det. Og andre stillinger selvfølgelig. Kanskje jeg ikke er kåt nok bestandig. Hadde jeg tatt vorspielet selv så hadde det kanskje blitt mer fart i sakene.

Jeg tror også at med den rette mannen så vil det bli bra, men jeg finner jo aldri den rette. Og jeg har jo behov for nærhet og varme, så da blir det frosker i mellomtiden. Eller tilfredsstille meg selv.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er også ræva i senga. Skal vi prøve å bli bedre sammen?

Kanskje det. Er du kjekk da?

Skrevet

Hvis du ikke er kåt nok, kan du legge opp til mer kos før han trenger inn. Blir du kåt nok når du tar vorspillet selv, ta det selv sammen med partner. Du må vise ham hvordan du vil ha det. Å være sånn halvveis klar er ikke godt nok.

Er pupper som dingler noe som gjør at du mister fokus på nytelse, kan du ha på undertøy som holder dem på plass. Se i bøker som beskriver stillinger, finn ut hva som funker.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du ikke er kåt nok, kan du legge opp til mer kos før han trenger inn. Blir du kåt nok når du tar vorspillet selv, ta det selv sammen med partner. Du må vise ham hvordan du vil ha det. Å være sånn halvveis klar er ikke godt nok.

Er pupper som dingler noe som gjør at du mister fokus på nytelse, kan du ha på undertøy som holder dem på plass. Se i bøker som beskriver stillinger, finn ut hva som funker.

Ja, kanskje det, ta vorspillet selv. Synes ofte mennene er for hardhendte, og jeg sier i fra om at de må være mer forsiktig. En konsekvens av å ha vært singel lenge kanskje, at jeg må ha det mykt og varsomt, ikke bængbæng. Kanskje jeg må teste damer?!

Kan jo ha på bh, men det er jo deilig når mannen koser med puppene da.

Men takk for svar du, jeg skal se om jeg finner noe lesestoff. Sex for dummies.

Gjest Gjest
Skrevet
Men igjen, valg av menn er et stikkord her. Det er useriøse typer som jeg vet det blir kortvarig med, så kanskje det er her det skal analyseres? I hvert fall gir de meg ikke den tryggheten jeg egentlig søker for å slappe av i senga.

Du gir deg selv svaret her. Det å velge riktig partner er liksom første bud.

Gjest Gjest
Skrevet
Du gir deg selv svaret her. Det å velge riktig partner er liksom første bud.

Du kan spare deg for sarkasmen. Jeg ser at jeg velger feil menn ja, men dette er jo noe som kommer frem etterhvert, ikke på de første møtene. Men ja, jeg kan vente lenger med å ha sex kanskje.

De mennene jeg har blitt kjent med, som jeg tror ville behandlet meg bra, klarer jeg ikke å slippe inn på meg. Jeg holder avstand. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje fordi et evt brudd da ville vært langt mer smertefullt enn med en player. Mer risikofyllt. Men samtidig, dette bryter ned selvtilliten min, så jeg må skjerpe meg snarest.

Skrevet (endret)

Nå leste ikke jeg noe sarkasme i svaret over her - tror det var helt velment, altså.

Min reaksjon var også at du gir deg selv svaret - for å slappe av og gi seg hen må man være trygg på partneren. Og det kan man godt være på en mann det ikke er seriøst med også - cluet er at det må være en mann som er trygg på seg selv og viser deg full respekt og omtanke.

Kanskje du skal ligge unna bråkjekke, playermenn? Blir du selv kun betatt av veldig kjekke menn, kanskje? Kanskje er det ikke alltid disse som er de beste når det kommer til stykket. Se litt etter de som har en avslappet og sjarmerende utstråling - det er mitt beste råd!

Endret av Miss Undercover
Gjest Gjest
Skrevet
Du kan spare deg for sarkasmen. Jeg ser at jeg velger feil menn ja, men dette er jo noe som kommer frem etterhvert, ikke på de første møtene. Men ja, jeg kan vente lenger med å ha sex kanskje.

De mennene jeg har blitt kjent med, som jeg tror ville behandlet meg bra, klarer jeg ikke å slippe inn på meg. Jeg holder avstand. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje fordi et evt brudd da ville vært langt mer smertefullt enn med en player. Mer risikofyllt. Men samtidig, dette bryter ned selvtilliten min, så jeg må skjerpe meg snarest.

Det var ikke snev av sarkasme i mitt svar. Du skriver jo selv at du vet hva du må gjøre. Og hvis du pleier ha sex under de første møtene så er kanskje det også noe som må revurderes. Spesielt hvis de hver gang viser seg å være fyrer som ikke er noe å samle på.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er en dame som nærmer meg 40 år, men jeg holder meg godt og de mennene jeg dater er gjerne litt over 30, grei match det. Dvs, vi har det morsomt sammen og prater godt sammen, men når det kommer til sexen så skjærer det seg. :(

Jeg har på en måte konkludert med at "sånn er det bare i begynnelsen, det blir bedre etterhvert", men nei. Jeg klarer ikke å slappe helt av og slå meg løs. Dette henger nok også sammen med valg av menn. De er gjerne "vill og gal" og vil prøve ALT. Jeg ser ikke på meg selv som prippen egentlig, men er tilbakeholden, ja.

Jeg har generelt problemer med å vise følelser, glede og surhet er greit, men resten av spekteret skjuler jeg. Og jeg tror at dette følger meg i senga. Favoritten er misjonær, da er man ikke så synlig(også lettest å få orgasme i denne stillingen). Når jeg rir mannen så blir det mye styr; kuken detter ut gang på gang, jeg blir opphengt i puppene som henger og jeg føler lite nytelse, men det skal sies at jeg HAR hatt det godt i denne stillingen også.

Bakfra blir det også trøbbel, jeg klarer ikke å følge opp. Ja, som dere ser, problemer over hele linja.

Men jeg har hatt et godt sexliv en gang i tiden, og det er det som holder meg oppe. Da vet jeg at det er mulig liksom. Jeg var gift i ti år, og sexen var god, men kjedelig sett fra mannens side kanskje. Han hadde bøyd kuk, og bakfra var smertefullt for meg. ikke kunne jeg ri han for da gikk det for han med en gang, så da ble det misjonæren. Noe jeg var happy med.

Ok, dett var dett. Hva gjør jeg med dette da? Jeg har prøvd å slappe av! Men igjen, valg av menn er et stikkord her. Det er useriøse typer som jeg vet det blir kortvarig med, så kanskje det er her det skal analyseres? I hvert fall gir de meg ikke den tryggheten jeg egentlig søker for å slappe av i senga.

En annen ting er at menn gjerne tror at jeg er DEN villkatten, for jeg ser bra ut, kler meg fint, og får ofte høre at jeg er vakker, attraktiv og sofistikert. Så blir det en nedtur når de ser at jeg er beskjeden og kjedelig i senga.

Jeg er også en dårlig/kjedelig elskerinne (i alle fall når jeg leser hva som skal til for å være en god elskerinne), men vet du hva... mannen min er fornøyd likevel han! :)

Men stikkordene som er viktig for meg er trygghet og tålmodighet.

Han var mye mer erfaren enn meg, og han har vært tålmodig, gitt meg tid til å bli trygg, til å prøve meg fram, og jeg blir stadig mer vågal...

For eksempel:

Jeg likte ikke oralsex, det ble for utrygt for meg...

Han maste ikke, men fortsatte å prøve til jeg overga meg, og turte prøve å la ham gå ned på meg... Etter hvert lærte jeg at det var greit, det var godt... et hinder var overvunnet.

Så var det spørsmålet om å suge ham.

I begynnelsen kysset jeg lårene, magen, området rundt penis... så begynte jeg å runke ham lett, før jeg begynte å kysse forsiktig... som igjen førte til forsiktig slikking, som igjen førte til suging...

Skritt for skritt har vi sammen bygd opp selvtillit, trygghet og vågemot.

Vi har tatt en ting om gangen.

Og det har vært positivt på mange måter... for det første klarer jeg hele tiden å overraske ham, fordi vi ikke har brukt opp hele repertoaret i løpet av den første uken, slik at all sex etter det blir rutine, men også fordi vi har kommet nærmere hverandre, og lært hverandre å kjenne veldig godt under prosessen.

Jeg tror dette vil ordne seg for deg også, bare du bruker litt tid på å bli trygg og komfortabel. Da tør du også slippe deg løs, og både du og mannen vil nyte sexen på en annen måte. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, ingen sarkasme altså.

Ja, de er avslappet og laidbacke typer, det er ikke de kjekkeste typene i lokalet liksom. Men likefullt, de flotteste typene i mine øyne. Aprops øyne, det er typer som bruker blikket veldig og sjarmerer meg i senk.

Jo, jeg får bruke lenger tid før jeg blir intim. Men på den annen side så er jeg interessert i å ha sex og det får jeg med disse typene, bare at sexen ikke er så bra. Altså, selv om jeg vet at det ikke kan bli noe mer enn bare sex. Men jeg vil jo ha god sex! Det glimter til innimellom, når jeg klarer å koble av hjernen og bare nyte. Kanskje jeg ikke er i stand til å ha god sex før jeg vet at det bare er meg han vil ha og gir meg masse bekreftelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...