Gå til innhold

The term "Islamophobia" has one purpose


Gjest Gjest_Eureka_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Eureka_*

The term "Islamophobia" has one purpose -- to suppress any criticism, legitimate or not, of Islam. And given the cowardice of the Western media, and the collusion of the left in banning any such criticism (while piling it on Christianity and Christians), it is working.

http://townhall.com/columnists/DennisPrage...p;comments=true

Hvorfor har jeg vært så inn i granskauen dum at jeg ikke har forstått dette før?

Veldig interessant artikkel og en øyeåpner for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The term "Islamophobia" has one purpose -- to suppress any criticism, legitimate or not, of Islam. And given the cowardice of the Western media, and the collusion of the left in banning any such criticism (while piling it on Christianity and Christians), it is working.

http://townhall.com/columnists/DennisPrage...p;comments=true

Hvorfor har jeg vært så inn i granskauen dum at jeg ikke har forstått dette før?

Veldig interessant artikkel og en øyeåpner for meg.

Artikkelen er skrevet av Dennis Prager som er en konservativ Jøde som bl.a. har skrevet bøker for å ivareta Jødenes interesser.

Artikkelen er lagt ut på Townhall som er eid av Salem Communication. Dette er en organisasjon som har spesialisert seg på kristen evangelsik påvirkning og konservativ politikk.

Du er aktiv mhp å reklamere for jødenes syn, men om det skal være troverdig informasjon bør det vel være objektiv informasjon og ikke info skrevet av jøder, for jøder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Artikkelen er skrevet av Dennis Prager som er en konservativ Jøde som bl.a. har skrevet bøker for å ivareta Jødenes interesser.

Artikkelen er lagt ut på Townhall som er eid av Salem Communication. Dette er en organisasjon som har spesialisert seg på kristen evangelsik påvirkning og konservativ politikk.

Du er aktiv mhp å reklamere for jødenes syn, men om det skal være troverdig informasjon bør det vel være objektiv informasjon og ikke info skrevet av jøder, for jøder.

Spiller ingen rolle om det er en jøde, hindu eller en kristen som har skrevet det. Når jeg leser det kjenner jeg lusa på gangen; Det han skriver er slik jeg også ser det selv om jeg ikke innså det før jeg leste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The term "Islamophobia" has one purpose -- to suppress any criticism, legitimate or not, of Islam. And given the cowardice of the Western media, and the collusion of the left in banning any such criticism (while piling it on Christianity and Christians), it is working.

http://townhall.com/columnists/DennisPrage...p;comments=true

Hvorfor har jeg vært så inn i granskauen dum at jeg ikke har forstått dette før?

Veldig interessant artikkel og en øyeåpner for meg.

Islamofobi er vel en omtrent det samme som antisemittisme eller rasisme i denne sammenhengen; Merkelapper som beleilig kan settes på en meningsmotstander for å fjerne fokuset fra den kritikk som han fremsetter, og heller flytte den over på hans moralske habitus. Plutselig er ikke det sentrale hvorvidt islam er en menneskefiendtlig religion, eller om det er kvinneundertrykkende, eller om sharia er en primitiv og grusom lov, men om en eller annen som har kritisert dette, er islamofob! Da kan man håpe på at det er satt strek for debatten i denne omgang..

Men jeg tror at ettersom man så ofte har sett allehånde debatter terminert og argumenter trumfet med både rasisme-og antisemittisme-trumfer, så er verden gått litt lei av det. Islamofobi-trumfen kommer til å være kortlevet. La oss håpe det også er tilfelle for islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...