Gå til innhold

Slikke bak

Fremhevede innlegg

Gjest Slikker bak
Skrevet

Gjør du det?

Selv synes jeg det er pirrende, litt ulovlig og fantsisk deilig å gjøre det på samboeren og motta.

(hold diskusjonen bæsj på tunga osv et annet sted, så lenge man vasker seg og er ren så kan man slikke i vei)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Gjør du det?

Selv synes jeg det er pirrende, litt ulovlig og fantsisk deilig å gjøre det på samboeren og motta.

(hold diskusjonen bæsj på tunga osv et annet sted, så lenge man vasker seg og er ren så kan man slikke i vei)

Jeg gjør det på dama,men hun får ikke gjøre det på meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg/vi gjør det ikke. Av så mange morsomme ting å gjøre forstår jeg ikke hva det skulle gi meg. Tviler ikke på at du liker det:)

Gjest Gjest
Skrevet

Enda en bakslikker som ikke vil høre om annet enn at alle liker det. Igjen: Hver sin smak.

Skrevet

Jeg gjør det ikke, og kommer ikke til å prøve det. Jeg anser meg selv som ganske frigjort og med på det meste når det kommer til sex, men rævva får ikke være med på leken.

Skrevet

Æsj. Jeg synes det høres grusomt ut. Tanken på å rote rundt bak der gjør meg kvalm.

Skrevet

Det tok nøyaktig 5 innlegg før Juso gjorde nøyaktig det trådstarter spesifikkt ba om at ingen skulle gjøre.

Tidligere pleide sex å være for "voksne" - hva gjør alle de barnslige folkene her (og overalt ellers på nettet, for den saks skyld)?

Skrevet
Gjør du det?

Det tok nøyaktig 5 innlegg før Juso gjorde nøyaktig det trådstarter spesifikkt ba om at ingen skulle gjøre.

Tidligere pleide sex å være for "voksne" - hva gjør alle de barnslige folkene her (og overalt ellers på nettet, for den saks skyld)?

Men... hvordan kan det bli en "diskusjon" om meningene skal dikteres på forhånd??

Selv har jeg ingen sterke meninger om dette temaet - men det er da noe besynderlig med å starte en såkalt "diskusjon" hvor man ber om at bare den ene siden belyses?

Skrevet

Miss undercover: Synes du virkelig innlegg som dette

"Æsj. Jeg synes det høres grusomt ut. Tanken på å rote rundt bak der gjør meg kvalm. "

har noe som helst å gjøre med _diskusjon_? Da har du en annen definisjon av ordet enn jeg har. En sånn uttalelse er ganske enkelt ikke noe annet enn barnslig, og har ingenting å gjøre med at man ikke skal kunne belyse alle sider av en sak. Voksne folk er i stand til å uttrykke seg bedre enn det hvis det er _diskusjon_ de er ute etter.

Skrevet

Tja... Man kan helt klart utrykke seg langt mer saklig. Men jeg synes det er helt realt å si at man synes noe er kvalmt, ja.

Selv synes jeg analsex er helt topp - men jeg blir ikke provosert eller irritert av at andre synes det er kvalmt og får lyst til å si "æsj".

Skrevet

Provosert, nei? Hvorfor skulle man bli det? Det er jo nettopp disse gjøkene som later til å ha en psykelig trang til å utbasunere sine egne negative meninger overfor andre som fremstår som provosert. Selv blir jeg bare lei av slikt umodent fjas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...