Gjest Gjest_Anonyma_* Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Hadde tenkt å lage en pai med karamell, men den kondenserte melken jeg hadde kjøpt ville ikke karamellisere seg. Kan noen redde meg med en oppskrift på noe annet jeg kan lage? Når jeg søker på digestivekjeks får jeg bare opp oppskrifter på ostekake. Og jeg har ikke ost. Ellers har jeg masse kremfløte, og det man ellers trenger av basisvarer som smør osv. Hjelp?
mee mee Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Hurtigdessert: Toro har kommet med en sjokolade kake man kan bruke soim sjokolade fondant!
Gjest Gjest_Anonyma_* Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Takk, men tanken var å lage noe av det jeg allerede har i hus, har ikke tid til å handle noe nytt nå. Jeg har også egg, kokesjokolade, rømme. Siste utvei må bli at jeg serverer vaniljeis fra fryseren med revet kokesjokolade over, kan det funke?
The Kitten Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Takk, men tanken var å lage noe av det jeg allerede har i hus, har ikke tid til å handle noe nytt nå. Jeg har også egg, kokesjokolade, rømme. Siste utvei må bli at jeg serverer vaniljeis fra fryseren med revet kokesjokolade over, kan det funke? Selvfølgelig funker det med vaniljeis med revet kokesjokolade over.
Gjest MooCow Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Sjokoladekake/pai, vafler, sjokoladebloetkake, is med sjokoladesaus?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå