Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #321 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Liker litt sterke menn som ikke lar seg utnytte. Ja, den uttalelsen ser jeg faktisk ingen grunn til å tvile på. Du kan jo prøve å utnytte meg, så skal du få se hvor langt du kommer. Endret 23. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 23. juli 2009 #322 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Makan til narsissistiske og selvelskende mennesker som Oslomann og womenwomen skal du lete lenge etter.. Helt utrolig... Endret 23. juli 2009 av Serpica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 #323 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Makan til narsissistiske og selvelskende mennesker som Oslomann og womenwomen skal du lete lenge etter.. Helt utrolig... Endret 23. juli 2009 av Miss X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2009 #324 Del Skrevet 23. juli 2009 Makan til narsissistiske og selvelskende mennesker som Oslomann og womenwomen skal du lete lenge etter.. Helt utrolig... Har ingenting med " selv-elskende " å gjøre ! Tråden handler om utseende - og da svarer man selvfølgelig på det .Og jeg er spesielt intrisert i det tema - forde jeg selv er blitt behandlet enten mye bedre eller mye verre av folk - kunn pga utseendet mitt . Jeg er fornøyd og trives med meg selv og mitt liv - er det så gæli da ? Og en ting er sikkert - du kan ikke elske andre , om du ikke liker deg selv først ! Har man det ikke bra med seg selv - vil man heller ikke fungere optimalt sammens med andre heller : ) Jeg er generøs mot andre ! Så du kan si at andre mennesker rundt meg - nyter godt selv av at jeg har god selvtillitt og trives med meg selv .Som eks godt humør og livsgelde m.m Jeg ville ikke forandret noenting med meg selv - er helt fornøyd som jeg har det .Og jeg er nok heldig som kan si det - er nok et privilegium det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2009 #325 Del Skrevet 23. juli 2009 Og hvis du ikke får den oppmerksomheten du forventer deg, hvordan føler du deg da? Jeg går ikke rundt å forventer å være midtpunkt hele tiden - det er det vell ingen som gjør - selv ikke pop stjerner orker eller har intresse av det .Forde det blir for slitsomt og krevende .Det kreves godt humør og intresse for folk , og intresse av å være sosial & utadvendt . Men hyggelig innimellom - når man selv er extra opplagt til det og er i godt humør osv - da blir jeg ofte ganske naturlig et midtpunkt i festlige sammenhenger .Forøvrig går jeg kunn ut - når jeg er i strålende godt humør selv . Er jeg ikke det - velger jeg nok en rolig hjemmekveld .Og da er jeg glad for å slippe folk og oppmerksomhet .Er faktisk deilig å være litt alene også . Jeg går ikke å tar mye plass liksom - er ikke jeg som velger det selv egentlig - om de kommer mange bort og vil prate osv ...det bare skjer .Lite jeg kan gjøre med det .Kanskje folk syns jeg ser hyggelig ut og lett å omgås av den grunn ? Kan ha noe med et vennlig & pent utseende å gjøre ... Var jeg eks mørkhåret og kraftig overvektig - er det ikke sikkert folk hadde tatt like ofte og mye kontakt med meg på eget inisiativ . Tror jeg ! Så tror utseendet spiller litt inn i hvertfall og humøret og utstrålinhen på personen . Kanskje andre " soler seg " i mitt strålende gode humør ...he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #326 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg går ikke rundt å forventer å være midtpunkt hele tiden - det er det vell ingen som gjør - selv ikke pop stjerner orker eller har intresse av det .Forde det blir for slitsomt og krevende .Det kreves godt humør og intresse for folk , og intresse av å være sosial & utadvendt . Men hyggelig innimellom - når man selv er extra opplagt til det og er i godt humør osv - da blir jeg ofte ganske naturlig et midtpunkt i festlige sammenhenger .Forøvrig går jeg kunn ut - når jeg er i strålende godt humør selv . Er jeg ikke det - velger jeg nok en rolig hjemmekveld .Og da er jeg glad for å slippe folk og oppmerksomhet .Er faktisk deilig å være litt alene også . Jeg går ikke å tar mye plass liksom - er ikke jeg som velger det selv egentlig - om de kommer mange bort og vil prate osv ...det bare skjer .Lite jeg kan gjøre med det .Kanskje folk syns jeg ser hyggelig ut og lett å omgås av den grunn ? Kan ha noe med et vennlig & pent utseende å gjøre ... Var jeg eks mørkhåret og kraftig overvektig - er det ikke sikkert folk hadde tatt like ofte og mye kontakt med meg på eget inisiativ . Tror jeg ! Så tror utseendet spiller litt inn i hvertfall og humøret og utstrålinhen på personen . Kanskje andre " soler seg " i mitt strålende gode humør ...he he Ja, kanskje det Blir du sint noen gang da? Deprimert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2009 #327 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja, kanskje det Blir du sint noen gang da? Deprimert? Jeg blir ikke sint uten grunn i hvertfall . Kan tenne fort og bli forbanna - men det går kjempefort over igjen . 1 minutt etterpå har jeg glemt det - og er i like godt humør .Problemet er lang-sinte folk - herregud så slitsomt å bo sammen med .Når det går mange dager før de blir blide igjen .Drømmemannen er mer lik meg selv i lynne - he he ! En som lett slår en strek over en konflikt .Og klarer å glemme det like fort som meg ! Det hadde vært strålende ! Selvfølgelig har jeg opplevd kjempe tunge stunder også .Hvor man både er deppa og sliten .Livet er jo ikke bare solskinn for noen av oss .Men jeg reiser meg alltid .Uansett motgang i livet .Jeg kan bøyes - men jeg knekker aldri ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 #328 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Og en ting er sikkert - du kan ikke elske andre , om du ikke liker deg selv først ! Har man det ikke bra med seg selv - vil man heller ikke fungere optimalt sammens med andre heller : ) Ja, man må like seg selv, men man behøver ikke se seg selv som solgud. Endret 23. juli 2009 av Miss X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2009 #329 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja, man må like seg selv, men man behøver ikke se seg selv som solgud. Ja men jeg er jo født i et typisk " sol- tegn " Kanskje det har en sterkere innflytelse på meg - enn hva jeg tror selv! Tror dere på stjernetegn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #330 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja men jeg er jo født i et typisk " sol- tegn " Kanskje det har en sterkere innflytelse på meg - enn hva jeg tror selv! Tror dere på stjernetegn ? Jeg er født i et ild-tegn - og det kan passe på noen måter - men jeg tror egentlig ikke på det, nei hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #331 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg liker positiv hyggelig oppmerksomhet - selvsagt , elsker det ! Er noe som heter å sole seg i glansen vet du - og det gjør jeg når anledningen er der ,ingenting galt med det .Det ville vell de fleste her inne gjøre .Om de fikk sjangsen . Når jeg er ute står det ofte 3 - 4 ukjente menn rundt meg - og alle står håpefulle rundt - og vil snakke med meg evt. prøve å få min oppmerksomhet rettet mot dem . Alle sammen ( mennene ) passer på at glasset mitt ikke blir tomt osv Så får hele tiden servert ny kald pils - like før glasset begynner å bli tomt ...he he Deilig - å føle seg så passet på og ivaretatt mine behov for noe å drikke ...he he Må si det er vanskelig å ikke bli litt full da ...Men må avvise enkelte pilser - og heller be om kaffe innimellom .Ja da koser jeg meg .Alltid hyggelig å føle seg som midtpunktet og være "lyset " som møllene flyver rundt : ) Gøy - så lenge man er på " kjenner ikke deg nivå " du er fremmed - men føler meg presset når noen begynner å forvente mer av meg etterhvert ...Da er tiden inne for å vandre vidre ... Forresten, det som er uthevet over er interessant - hvorfor føler du det sånn tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #332 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg går ikke rundt å forventer å være midtpunkt hele tiden - det er det vell ingen som gjør - selv ikke pop stjerner orker eller har intresse av det .Forde det blir for slitsomt og krevende .Det kreves godt humør og intresse for folk , og intresse av å være sosial & utadvendt . Men hyggelig innimellom - når man selv er extra opplagt til det og er i godt humør osv - da blir jeg ofte ganske naturlig et midtpunkt i festlige sammenhenger .Forøvrig går jeg kunn ut - når jeg er i strålende godt humør selv . Er jeg ikke det - velger jeg nok en rolig hjemmekveld .Og da er jeg glad for å slippe folk og oppmerksomhet .Er faktisk deilig å være litt alene også . Jeg går ikke å tar mye plass liksom - er ikke jeg som velger det selv egentlig - om de kommer mange bort og vil prate osv ...det bare skjer .Lite jeg kan gjøre med det .Kanskje folk syns jeg ser hyggelig ut og lett å omgås av den grunn ? Kan ha noe med et vennlig & pent utseende å gjøre ... Var jeg eks mørkhåret og kraftig overvektig - er det ikke sikkert folk hadde tatt like ofte og mye kontakt med meg på eget inisiativ . Tror jeg ! Så tror utseendet spiller litt inn i hvertfall og humøret og utstrålinhen på personen . Kanskje andre " soler seg " i mitt strålende gode humør ...he he Newsflash. Når man er ute får ALLE jenter MYYYE oppmerksomhet. Man må virkelig være et vrak for å ikke få det. Tror at du tror at virkelig stråler når du er ute, men faktum er at du er en i mengden. Og er man pen på et utested er det 10 andre pene jenter der, så please ro deg ned og krable ned fra din luftscene, din intrisange kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2009 #333 Del Skrevet 23. juli 2009 Forresten, det som er uthevet over er interessant - hvorfor føler du det sånn tror du? Jobber du som psykolog Steinar ? Føles sån .Du kommer stadig med spørsmål ... Ja ja - hvis du syns det er intrisangt å studere psykologi ....gjerne for meg : ) Jeg gir meg ut for å være singel kanskje , eller folk tror det - når jeg ikke er det egentlig .Jeg er fastlåst .Jeg kan ikke gjøre noe likevell . Eks gi ut tlf nummer , møte de etc - selv om de spør om det . Kjipt å avvise folk . Bare se skuffelsen over avslag ..og nei du skjønner - jeg har samboer osv ...Jeg burde kanskje sagt det mye tidligere . Før de skal ha tlf nummer og inviterer meg på div . dagen etterpå osv Men så vet jeg jo ikke selv hva jeg er - om jeg skal bli eller gå , fra det forholdet jeg har .Om det blir bedre eller verre det forholdet jeg har pr i dag .Men uansett - jeg er jo ikke fri til noenting akkurat nå . Så kan ikke slippe folk for tett innpå meg . Går derfor vidre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2009 #334 Del Skrevet 23. juli 2009 Newsflash. Når man er ute får ALLE jenter MYYYE oppmerksomhet. Man må virkelig være et vrak for å ikke få det. Tror at du tror at virkelig stråler når du er ute, men faktum er at du er en i mengden. Og er man pen på et utested er det 10 andre pene jenter der, så please ro deg ned og krable ned fra din luftscene, din intrisange kvinne Åja - du syns jeg er intrisang ? Hvorfor det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #335 Del Skrevet 23. juli 2009 Jobber du som psykolog Steinar ? Føles sån .Du kommer stadig med spørsmål ... Ja ja - hvis du syns det er intrisangt å studere psykologi ....gjerne for meg : ) Jeg gir meg ut for å være singel kanskje , eller folk tror det - når jeg ikke er det egentlig .Jeg er fastlåst .Jeg kan ikke gjøre noe likevell . Eks gi ut tlf nummer , møte de etc - selv om de spør om det . Kjipt å avvise folk . Bare se skuffelsen over avslag ..og nei du skjønner - jeg har samboer osv ...Jeg burde kanskje sagt det mye tidligere . Før de skal ha tlf nummer og inviterer meg på div . dagen etterpå osv Men så vet jeg jo ikke selv hva jeg er - om jeg skal bli eller gå , fra det forholdet jeg har .Om det blir bedre eller verre det forholdet jeg har pr i dag .Men uansett - jeg er jo ikke fri til noenting akkurat nå . Så kan ikke slippe folk for tett innpå meg . Går derfor vidre ... Nei, jeg jobber ikke som psykolog - men jeg forstår at du reagerer på spørsmålene mine her. Forholdet ditt fungerer ikke - men er problemet du eller han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2009 #336 Del Skrevet 23. juli 2009 Nei, jeg jobber ikke som psykolog - men jeg forstår at du reagerer på spørsmålene mine her. Forholdet ditt fungerer ikke - men er problemet du eller han? Jeg vil ikke utlevere min samboer inne på KG ...he he Men jeg mener det er HAN som har problemer med seg selv . Dermed fungerer han svært dårlig sosialt sammen med andre . Jeg føler meg ensom og alene sammen med han ...Forde han aldri spør eller snakker med meg .Men lever mer i sin egen verden syns jeg .Ja i hver vår verden , istede for SAMMEN i denne verden .Veldig kjedelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 23. juli 2009 #337 Del Skrevet 23. juli 2009 Åja - du syns jeg er intrisang ? Hvorfor det ? Tror det var ment ironisk. Du skriver jo dette ordet på en litt interessant måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #338 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg vil ikke utlevere min samboer inne på KG ...he he Men jeg mener det er HAN som har problemer med seg selv . Dermed fungerer han svært dårlig sosialt sammen med andre . Jeg føler meg ensom og alene sammen med han ...Forde han aldri spør eller snakker med meg .Men lever mer i sin egen verden syns jeg .Ja i hver vår verden , istede for SAMMEN i denne verden .Veldig kjedelig ! Har du prøvd å prate skikkelig åpent og ærlig med han om det da - at du føler det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2009 #339 Del Skrevet 23. juli 2009 Har du prøvd å prate skikkelig åpent og ærlig med han om det da - at du føler det sånn? Ja - har pratet om det 100 ganger .Hjelper ikke .Går ikke an å forandre personligheten til folk , desverre .Og hans personlighet er total feil for meg .Jeg er ikke a-sosial - men det er HAN . Jeg vil ikke bli som han - og han kan ikke bli som meg .Vanskelig å møtes på midten også desverre . Eneste grunnen til at jeg har hold ut med han - er at vi har et knall bra sexliv , kunn da har vi det bra sammen .Og passer utmerket slik sammen .Men ikke på andre områder . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 #340 Del Skrevet 23. juli 2009 Har du prøvd å prate skikkelig åpent og ærlig med han om det da - at du føler det sånn? Psykolog-Steinar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå