Gå til innhold

Behandler du pene mennesker annerledes en mindre pene?

Gjest Kjekk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_OsloMann
Samme faen om det ikke går noen vei så lenge det er artig.

Alltid litt gøy å trigge denne oslo_mannen.

Så det er der det ligger altså.. Hva sier det om livet ditt, egentlig? Jeg er borte i mange timer, men du sitter her og storkoser deg, synes du, på nettet - ved å trakassere folk som faktisk utleverer elementer fra sitt eget liv?

Jeg la merke til en stor tråd på "Ris og Ros" som i sin helhet var fra dagene før jeg dukket opp igjen. Hovedessensen var at forumet ødelegges av anonyme "stalkergjester", som hetser alle som leverer av seg selv. Mange brukere har visstnok forsvunnet herfra grunnet dette. Konklusjonen var at forumet har et kjempeproblem.

Så da spør jeg deg: Er det jeg eller du som er en del av det problemet som ble beskrevet der?

Tror kanskje han er en slik som "sparer hele mnd for å dra på Stureplan og der utgir han seg for å være som de andre "store"gutta, men når den ene kvelden er slutt må han ta bussen tilbake til sitt "normale" liv som "medel svendson".

Her sier du veldig mye om ditt eget syn på ting og tang, dine verdier.

Men beskriver i alle fall ikke meg ;)

Tror nok han kanskje han sliter med et mindreverdig komplex da han stadig henviser til at han kjenner den og den og den, og det er jo ikke noe en normal voksen person vil gjøre. Voksne mennesker har litt bedre gangsyn enn det.

, men hele poenget er jo at han er nok en litt sånn stusselig fyr som man egentlig burde synes synd på, men det er vanskelig for han er så totalt blottet for selvinnsikt at han fremstår som veldig lite sympatisk og likandes.

Hadde du møtt meg ville du aldri ha syntes jeg er stusselig. Det er det veldig få som noensinne er inne på å synes. Jeg er populær og har mange venner. Jeg blir valgt til lederverv og har hatt lederstillinger osv. Igjen reflekterer du bare hva som har klart å komme seg inn i ditt hode i løpet av ditt liv. Vi mennesker er blanke ark, vet du - kun det som kommer utenfra kan prege oss, vi er ingenting i oss selv.

Anbefaler deg å se litt mindre på film og tv, lese her osv, og heller bli litt aktiv i organisasjoner og politikken osv du også. Så vil du blant annet lære deg at er det nettopp noe som veldig mange ressurssterke folk gjør, så er det å stadig smette inn referanser til hvem de kjenner og hvor de har vært. Dersom du tror dette ikke noe "voksne" mennesker har for mye "gangsyn" til å gjøre, så avslører du resolutt at du aldri har hatt noe med prestisjetunge miljøer å gjøre - du er et grått hverdagsmenneske. Ikke så rart da at du henger her inne og lever vikarierende via beretnigner fra folk som faktisk virkelig lever - og forsøker å heve deg selv ut av din trauste tilværelse ved å skyte anonymt på dem.

Men, håper du anser deg som beæret, for dette var det eneste meningsløse innlegget som får en så fyldig tilbakemelding fra meg. Ikke fordi du fortjener det, men fordi det var litt morsomt - og sikkert også har relevans for en del andre av forumets parasitter og snyltere, som ifølge mange faste brukere er i ferd med å faktisk ødelegge forumet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_OsloMann
Altså, nå får du plassere kritikken hvor den hører hjemme. Det er denne mannen som okkuperer tråden med denne evinnelige affæren sin. Ikke uttal deg om saker du ikke kjenner til.

Gjeeesp... Jeg svarer bare på forespørsler, kommer med replikker osv. Har det falt deg ingen at dersom du og dine likesinnede (kan jo være deg alt sammen for alt vi vet, så lenge du er den som heter bare "gjest") lærte dere/deg selv selvbeherskelse, og lot være å svare og skrive (åh nei, det var visst så artig, uansett?) så ville dette temaet, dette sidesporet i debatten, ha dødd ut av seg selv.. ?

Ikke det, nei. Nei, det krever vel en IQ på minst 100, evtl. fylte 16 år ;)

Ps. Hvis temaet er uhyre viktig for deg, så kan du starte din egen tråd om et tilsvarende tema, og si at det skal være en tråd helt uten meg, og helt uten avsporinger og preik mellom tråddeltagerne.. ? Lykke til med det, og bon voyage! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Ja, ja, Oslomann er i alle fall en stor grunn til at jeg har funnet denne tråden underholdende de 2 siste dagene :)

Tips til KG-admins/moderatorer: Få en funksjon hvor vi kan stemme tråder og/eller innlegg opp eller ned i popularitet? Så kan alle se selv om en tråd virkelig er populær, eller om folk hater den?

Bare en liten tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Alltid hyggelig å føle seg som midtpunktet og være "lyset " som møllene flyver rundt :

Den stjal du av meg! :) Du ditt "kriminelle" element, du.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Når en stakkars kvinne kan gjøre deg til en slik grandios taper så kan jeg ikke forstå hvordan du skal kunne fungere som advokat (evnt jurist hvis du ikke fikser studeiet).Men, kanskje du kan jobbe med skatt eller hos kemnern eller noe slik.

TIL ALLE. Vær så snill å ikke skriv/svar eller reager på noe denne mannen skriver. Det er som å helle bensin på bålet. Dette hjelper nok hverken han eller dere.

Du har tydeligvis litt mer peiling enn de fleste her.

Men, vi mennesker er merkelige. I hvor stor grad er personligheten viktig, kontra at situasjonen, omgivelsene og rollen former mennesket?

For ti år siden var jeg sjokkert, rystet, over hvor utrolig forventninger til og anseelse av meg kunne endre seg, avhengig av hvilken rolle jeg ikledde, og hvilket sosialt miljø jeg var i. Nå er jeg langt mer livserfaren, og kan bevege meg som en kameleon fra miljø til miljø, rolle til rolle og i forhold til hva vilt fremmede tror om meg.

Av og til lurer jeg på om skuespiller ville vært et bedre yrke, men samtidig vet jeg at skuespill/teaterskole er blitt et populært sidestudium for jusstudenter og unge advokater i UK - advokatrollen er jo langt på vei skuespill.

Du trenger nok for øvrig ikke lurer på om jeg fikser studiet. Jeg har stålkontroll på det. Jeg kommer til å bli ferdig med minimum B som karakter, gjerne en A, og har allerede langt mer kontakter i advokatfirmaer og næringsliv for øvrig, enn det helt store flertallet av medstudenter her i Oslo.

Og hvem sa at advokater var supermenn? Da har du jammen ikke dyp innsikt i selve advokatmiljøene her til lands... Tror faktisk jeg lander på at du er i det offentlige. Jobbe med skatt hos kemneren du, den var morsom.. Jeg har flere nære venner som er jurister hos diverse kemnerkontorer, og hvis du tror den jobben er for fløtepuser, så var du kanskje ikke så veldig på sporet likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Norske kvinner får ikke nok oppmerksomhet i Norge fra "menn" der, så de må leve ut alt der ute - der mennene legger merke til de;-)

Artig tanke du, men altså.. Må nok regne litt over paradetoget ditt:

Norske menn er ansett som blant de beste elskere i Europa. I følge europeiske kvinner... Dette er det faktisk gjort surveys på, tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_OsloMann
Jeg synes det er kvalmende og frastøtende. Menn uten ryggrad er ikke noe for meg. Jeg vil ha en som behandler jenter pent, men ikke lar seg brukes som dørmatte. Ynkelige menn gir meg bare frysninger, ikke sånne gode frysninger, mer sånne ekle man får når man ser en edderkopp :lur:

Haha, nå ser jeg at du faktisk kan være litt artig du også.. ;)

Ynkelig mann er nok ikke akkurat meg. Men jeg tror jeg kan se for meg typen du tenker på - og jeg synes det er ynkelig jeg også!

Kreket har vel neppe noensinne falt for slike menn. Hun faller for machomenn, i større eller mindre grad. Jeg er ikke den der ynkelige typen - jeg er en kar med naturlig autoritet. Dess mer ansvars- og prestisjefylt miljø, dess mer kommer jeg til min rett. (Kan sikkert høres kvalmende ut for enkelte, men jeg ser ingen annen måte å beskrive det presis på.)

Det er jo ikke tilfeldig at jeg har hatt diverse lederverv osv. De kommer til meg raskere enn til de fleste andre, om jeg ikke tar mye feil.

Jeg er følsom på innsiden, men kan oppfattes som beinhard av alle som kommer i min vei - er hår i min suppe. Jeg er en levende legende i enkelte miljøer. Du legger deg bare rett og slett ikke ut med meg, liksom. Et ord folk gjerne bruker da, er "slakt" - de værer blod i luften, og venter på skuet der jeg gjør utfordreren til slakt.

Jeg er lidenskapelig og pasjonert, og kan av og til omtrent gå ut av mitt gode skinn. Men stort sett ønsker jeg bare orden og harmoni i tilværelsen. Jeg har rett og slett bare litt lite tålmodighet med fjols, idioter og oppkomlinger!

Og jeg har for lengst funnet ut at å gå i terapi hos myke menn for å prate om en dame som de fleste ekte menn ville kastet alt til sides for å kaste seg over - an ass to kill for, rett og slett (for å bruke et amerikansk uttrykk - de er jo så macho der borte, og det liker jeg for så vidt), ville være det rene vanvidd.

Hadde jeg syntes det hørtes ut som en god idé, ja da hadde jeg kanskje vært den tøffelen dere snakker om..

Jeg tror snarere jeg ville analysert terapeuten. Jeg har endel venner som går i terapi hos meg. Jeg er visst en sånn naturlig "hobbypsykolog", har endel menneskelig innsikt, gangsyn, og empati. En av psykologene jeg bodde sammen med - og den eneste jeg har delt kjøkken med - sa noe i retning av at han ville holdt alle sine venninner borte fra meg. Så jeg sa, men jeg er da en følsom og snill kar? og smilte. Så han smilte tilbake på en godslig måte og sa at nei, jeg var en hai! Han ville ikke gått god for meg sammen med venninner, ettersom han følte jeg kom til å "kannibalisere" dem. Det poenget jeg ser at han hadde der, er at jeg stort sett vil i trusa på damer, og når jeg har vært der, vil jeg videre. Men enkelte veldig få faller jeg skikkelig for, og får den følelsen av at hun her kunne jeg aldri tenke meg å bytte ut med ei annen, hun her ville jeg ikke vært utro mot. Hun her har jeg lyst å dedisere livet mitt til, løfte opp, bygge en festning for.

Ingen har hittil klart å komme med noen endelig definisjon på kjærlighet, men for meg, så er det kjærlighet. Hva annet skulle det kunne være? Og ja, jeg følte dette for kreket. Hun er en av kun en håndfull personer jeg virkelig har følt dette for.

Hun er gal og personlighetsforstyrret, og neppe noe morsemne med det første. Men jeg liker for så vidt galskapen hennes. Jeg føler at jeg må ha en villstyring av ei dame - for jeg ville kjedet meg halvt i hjel med ei dame som ikke var det! Dere damer vil jo stort sett overta styringen på menn, strukturere livet vårt osv, være høvdingen i hjemmet. Jeg godtar ikke slik. Jeg vil ha ei jeg kan krangle ærlig med, og ei som holder meg pasjonert og lidenskapelig. Ikke ei dørmatte, og ikke ei passivt-aggressiv og manipulerende matrone. Ei heller ei vimsete ei som lar ser fascinere og forundre av alt, og som fortsatt er barnslig og søkende. Jeg vil ha ei som er omtrent like hai og predator som meg selv. Da falt jeg virkelig. Kreket.

For øvrig kom han psykologkaren til meg når han hadde dameproblemer.

Han også, får jeg vel si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Okay, så problemet er at han viser seg svak ved å ikke kunne gå videre ......

Interessant det der.. Damer tester menn på så mange intrikate måter..

Samfunnet vårt er liksom mykt på utsiden, men temmelig hardt på innsiden. Det norske samfunnet er hardt og ugjestmildt i øynene til mange utlendinger som kommer her og prøver å etablere seg - og da snakker jeg om de hvite, ressurssterke utlendingene som kommer for å ta høykompetansejobber...

Jeg fikk så mye tyn i tenårene osv, fra venner og bekjente med sosialdemokratiske holdninger, fordi jeg var så, vel, hai. Prestisje- og eliteorientert. Skamløst glad i luksus, de peneste damene, de flotteste klærne, den "gale" musikken (slik som nå er inn igjen - altså alt som ikke var skranglete og deprimerende, jeg likte for min del solide, velpolerte låter, inkludert disco/house, men også hardrock).

Jeg har nok vært nevrotisk i perioder av mitt liv, fordi jeg trodde på kritikken da jeg var ung, tok den inn over meg, forsøkte å tilpasse meg, forsøkte å være noen jeg ikke er. Jeg undertrykket vesentlige sider av meg selv - den målrettede, no bullshit-mannen.

Jeg tenker av og til at jeg skulle ha vært meg selv hele tiden. Men er usikker på hvor jeg ville vært i dag da. Uvanlig suksessfull, gjerne - men også ganske kynisk, og ca 10 ganger mer ubehagelig og elitistisk enn jeg er i dag?

Uansett, ting er som de er. Jeg ser framover. Jeg har fått høre at jeg kommer til å være mykere i kantene som toppleder eller advokat, enn de fleste andre. Fordi jeg har tatt et par nederlag og omveier, sett livet litt fra den andre siden også.

De fleste jeg kjenner som ble advokat, leder eller toppkonsulent lenge før fylte 30, er veldig stive, rutinedrevne folk. Fantasiløse, nærmest. Lite fleksible. De fyller en rolle, og er svært forutsigbare. Nærmest roboter. Og kan være veldig nedlatende mot alle som ikke er som dem, når de er i rette humøret. Jussen eller hvilket enn studium de tok er jo så enkelt (har de for så vidt rett i), så de kan ikke identifisere seg med folk som kun har gått på høyskole, eller tatt mindre prestisjefulle fag, valgt mindre prestisjefulle karrierer. De har mistet mye av den menneskelige innsikt, mener nå jeg. Og det er ikke en overlevelsesstrategi av meg å si det heller - det var observasjoner som plaget meg kraftig allerede for snaut ti års tid siden.

Det er også mulig at det var det at min mor ble sosialklient i en lengre periode, som gikk inn på meg - og ikke hva andre syntes om meg. Eller en blanding. Ok, nå er jeg uansett over på en avsporing av tråden uten tvil. Beklager det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Absolutt ikke. Jeg ville aldri ha funnet på å utnytte en mann. Det jeg reagerer sånn på i den historien er at han beundrer kvinnen pga utseendet og dermed ikke bryr seg om at hun behandler han som en dritt.

Jeg har også vært forelsket i gutter som har vist seg å være drittsekker, men jeg kommer meg da videre, innser at fyren ikke er noe å sørge over, og ikke minst at det finnes viktigere kvaliteter ved en person enn utseendet.

Der ser du - innleggene mine var definitivt innenfor trådens tema ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Var ikke du ganske ny på forumet? Da har du ikke lest de tidligere avliringene fra denne mannen - side opp og side ned. Dette er virkelig et spesielt tilfelle. Ser ikke helt poenget med at du forsvarer noe du ikke kjenner til.

Skal vi se... Jeg dukket opp igjen her ca 15. juli, og skrev i en tråd som ble stengt. Utover det har jeg deltatt i denne tråden, og ellers gitt en del råd til f.eks. BrutalMann. (Hvor ble han av, plutselig?)

Før det var jeg innom i ca 3 uker januar i år, var det ikke det??

Er det dette du snakker om - "avliringene" mine?? :)

Hva med deg, da? Vært her hele tiden du, fulgt med på alt som skjer, i flere år? ;)

Og stadig anonym, stadig uvillig til å dele av deg selv, stadig ute av stand til å gjøre annet enn å forsøksvis hetse og trakassere de som faktisk "avlirer" noe ekte? ;)

MissX og andre får ta sin egen avgjørelse - jeg ser ikke helt hva du vil fram til, ettersom jeg i hele min "karriere" her på forumet har vært her i tilsammen 3 + 1 drøy uke. Oi, det blir drøyt fire uker det. Av hele KGs eksistenstid som forum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Ikke så lenge han ikke er med på diskusjonen, hvertfall.

Om han har vært her så lenge og fortalt så mye så må det da ha vært noen som har påpekt det. Har han forandret seg.. ?

Jeg har vært her i fire uker siden nyttår, alt i alt. Før nyttår, aldri ;)

Så stå på du. Du har, i motsetning til hva enkelte andre tydeligvis har (som vingler vedrørende om dette er irriterende eller "artig" - å trigge andre, liksom), solide og fornuftige verdier. Jeg liker dine innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Jeg diskuterer oppførselen hans fordi jeg synes den er frastøtende. Å forgude et menneske på den måten ene og alene pga utseendet, når personligheten er såpass skitten som han beskriver den er rett og slett ikke sunt eller normalt. Jeg kan ikke helt se hvorfor det ikke skal være lov til å reagere på det?

Snille og søte deg: Ikke én mann som har sett henne, eller sett bilde av henne, har spurt meg om personligheten hennes *i det hele tatt*.

Eneste spørsmålet jeg har fått, og det fra flere, var: "Jøss for en utrolig lekker dame! Hvorfor holdt du ikke lenger på henne, da??"

Velkommen til menns verden, søtnos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Den stjal du av meg! :) Du ditt "kriminelle" element, du.. ;)

Er "Oslomann" og "womenwomen" samme person - som svarer seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Det er faktisk interessant å observere at det blir såpass sterke reaksjoner fra andre kvinner på at han lar seg manipulere og utnytte av en kvinne.

Er da logikken at hvis du som kvinne klarer å utnytte en mann, så vil du ikke ha ham av den grunn?

Liker litt sterke menn som ikke lar seg utnytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Interessant det der.. Damer tester menn på så mange intrikate måter..

Samfunnet vårt er liksom mykt på utsiden, men temmelig hardt på innsiden. Det norske samfunnet er hardt og ugjestmildt i øynene til mange utlendinger som kommer her og prøver å etablere seg - og da snakker jeg om de hvite, ressurssterke utlendingene som kommer for å ta høykompetansejobber...

Jeg fikk så mye tyn i tenårene osv, fra venner og bekjente med sosialdemokratiske holdninger, fordi jeg var så, vel, hai. Prestisje- og eliteorientert. Skamløst glad i luksus, de peneste damene, de flotteste klærne, den "gale" musikken (slik som nå er inn igjen - altså alt som ikke var skranglete og deprimerende, jeg likte for min del solide, velpolerte låter, inkludert disco/house, men også hardrock).

Jeg har nok vært nevrotisk i perioder av mitt liv, fordi jeg trodde på kritikken da jeg var ung, tok den inn over meg, forsøkte å tilpasse meg, forsøkte å være noen jeg ikke er. Jeg undertrykket vesentlige sider av meg selv - den målrettede, no bullshit-mannen.

Jeg tenker av og til at jeg skulle ha vært meg selv hele tiden. Men er usikker på hvor jeg ville vært i dag da. Uvanlig suksessfull, gjerne - men også ganske kynisk, og ca 10 ganger mer ubehagelig og elitistisk enn jeg er i dag?

Uansett, ting er som de er. Jeg ser framover. Jeg har fått høre at jeg kommer til å være mykere i kantene som toppleder eller advokat, enn de fleste andre. Fordi jeg har tatt et par nederlag og omveier, sett livet litt fra den andre siden også.

De fleste jeg kjenner som ble advokat, leder eller toppkonsulent lenge før fylte 30, er veldig stive, rutinedrevne folk. Fantasiløse, nærmest. Lite fleksible. De fyller en rolle, og er svært forutsigbare. Nærmest roboter. Og kan være veldig nedlatende mot alle som ikke er som dem, når de er i rette humøret. Jussen eller hvilket enn studium de tok er jo så enkelt (har de for så vidt rett i), så de kan ikke identifisere seg med folk som kun har gått på høyskole, eller tatt mindre prestisjefulle fag, valgt mindre prestisjefulle karrierer. De har mistet mye av den menneskelige innsikt, mener nå jeg. Og det er ikke en overlevelsesstrategi av meg å si det heller - det var observasjoner som plaget meg kraftig allerede for snaut ti års tid siden.

Det er også mulig at det var det at min mor ble sosialklient i en lengre periode, som gikk inn på meg - og ikke hva andre syntes om meg. Eller en blanding. Ok, nå er jeg uansett over på en avsporing av tråden uten tvil. Beklager det!

Det er greit at du har mye å si, men det virker som om du har det for travelt her...hva med å skrive om en ting om gangen - kanskje fordelt i flere temaer/"tråder"? Du kan jo starte noen selv også? Det kan bli forvirrende med så mye forskjelllig informasjon i ett og samme innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
De som bare vil hetse synes jeg bør utvise nok selvbeherskelse til å bite det i seg. For ellers så framstår en bare selv som den usympatiske og problematiske. I sær når en velger seg hetseobjekter som åpenbart sliter med eller er sår over et eller annet - og som i motsetningen til hetseren leverer noe fra sitt eget liv, et ekte og ærlig bidrag, og ikke bare sitter og fyrer av komplett anonyme, tanketomme trakasserier. Kan blant annet virke smålig, kan det ikke?

Det var godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OsloMann: Det kan kanskje være lurt å begrense seg til tider? Være litt ydmyk? Si til seg selv at "ok, de er litt lei av alt jeg forteller, så kanskje jeg skal ta ting i korte trekk istedet?". Jeg tror det er en god idé på et forum som dette. Er ikke egentlig noen som ønsker å høre om hver detalj i livet ditt og om deg, og da må man ta det til etteretning istedet for å gå i forsvar.

Det jeg sliter med ved deg er det faktum at du er meget narsissistisk i mine øyne, men jeg prøver å innfinne meg med at du er et helt annet menneske (mildt sagt) enn meg, og jeg har egentlig ikke noe med livet ditt å gjøre - MEN, når du så fantastisk forteller om livet ditt på en sånn måte kan man ikke forvente noe annet enn kommentarer - på godt og vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker positiv hyggelig oppmerksomhet - selvsagt , elsker det ! Er noe som heter å sole seg i glansen vet du - og det gjør jeg når anledningen er der ,ingenting galt med det .Det ville vell de fleste her inne gjøre .Om de fikk sjangsen .

Når jeg er ute står det ofte 3 - 4 ukjente menn rundt meg - og alle står håpefulle rundt - og vil snakke med meg evt. prøve å få min oppmerksomhet rettet mot dem . Alle sammen ( mennene ) passer på at glasset mitt ikke blir tomt osv Så får hele tiden servert ny kald pils - like før glasset begynner å bli tomt ...he he Deilig - å føle seg så passet på og ivaretatt mine behov for noe å drikke ...he he Må si det er vanskelig å ikke bli litt full da ...Men må avvise enkelte pilser - og heller be om kaffe innimellom .Ja da koser jeg meg .Alltid hyggelig å føle seg som midtpunktet og være "lyset " som møllene flyver rundt : ) Gøy - så lenge man er på " kjenner ikke deg nivå " du er fremmed - men føler meg presset når noen begynner å forvente mer av meg etterhvert ...Da er tiden inne for å vandre vidre ...

Og hvis du ikke får den oppmerksomheten du forventer deg, hvordan føler du deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Oslomann, jeg tror du er et utpreget kontrollmenneske. Du møtte en (kreket) du ikke kunne kontrollere og beseire, og det irritererer vettet av deg.

Dette kontrollbehovet viser du jo også i synet på andre. Som at du plasserer deg over psykologer. Hva med å være ydmyk, og åpne opp for at kanskje disse klarer å se noe ved deg du ikke klarer å se selv? Det er sjelden en person klarer å se seg selv fullt og helt.

Hilsen en som har vett til å gå i terapi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt å nedvurdere henne totalt og avskrive henne, men føler uvegerlig da hver gang at jeg dreper noe verdifullt i meg selv. Det er alt jeg vet om den biten.

Oppsøk en psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...