Gå til innhold

Behandler du pene mennesker annerledes en mindre pene?

Gjest Kjekk

Anbefalte innlegg

Gjest gjestdeluxe
Jeg synes det er kvalmende og frastøtende. Menn uten ryggrad er ikke noe for meg. Jeg vil ha en som behandler jenter pent, men ikke lar seg brukes som dørmatte. Ynkelige menn gir meg bare frysninger, ikke sånne gode frysninger, mer sånne ekle man får når man ser en edderkopp :lur:

Det kan jeg si meg enig i ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe
OsloMann: Du fremstår som ekstremt ynkelig, patetisk, stuselig og ikke minst ynkelig. Her skriver du rett ut at du har latt deg utnytte av en dame som er sosialklient, forteller deg at hun utnytter andre menn ( :hakeslepp: ) og likevel stiller du opp med penger osv.

Egentlig ville jeg bedt deg finne en bra jente som hadde hyggelig personlighet, men det synes jeg rett og slett ikke du fortjener. Fortsett som du gjør, finne ynkelige sosialklienter gi dem penger og la deg utnytte!

:) Slik skal det låte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Det er jammen meg godt at mannfolka her inne ikke kaller 60 % av de frustrerte damene med tråder på samlivsforumet for kvalmende og frastøtende, de hadde ikke blitt særlig populære her tenker jeg :ler:

Endret av Chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk interessant å observere at det blir såpass sterke reaksjoner fra andre kvinner på at han lar seg manipulere og utnytte av en kvinne.

Er da logikken at hvis du som kvinne klarer å utnytte en mann, så vil du ikke ha ham av den grunn?

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Det er faktisk interessant å observere at det blir såpass sterke reaksjoner fra andre kvinner på at han lar seg manipulere og utnytte av en kvinne.

Virkelig, virkelig. Tro om de som blir kvalmest her også er det som roper "gå, gå, jeg hadde aldri funnet meg i...." der.

Jeg er kanskje litt hard nå, men hva i all verden? Forutenom en mann som var hard i sin uttale mot et menneske som han føler seg trampet på og såret av, hva er grunnen til at man stempler han så utrolig hardt? Jeg har og vært på det stadiet der det beste for meg var å kalle en mann for en "horebukk" og en "klegg", for å bli ferdig med noen så må man kanskje gjennom det og, noen ganger i alle fall. Jeg har også sagt ting som generaliserer alle menn, selv om jeg inerst inne ikke mener det, eller håper at jeg tar feil og at noen kan overbevise meg om det. Slapp av, prøv og forstå, de fleste med livserfaring skulle da kunne det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er da logikken at hvis du som kvinne klarer å utnytte en mann, så vil du ikke ha ham av den grunn?

Kan gå med på at noen av damene her sitter på sin høye hest. Men de fleste av oss er bare så lei av sytingen til en mann, med utbretting av allverdens uinteressante detaljer, over et kortvarig forhold som endte for mange år siden... Greit at han lot seg utnytte, men ikke greit at han skal syte og brette ut affæren i år etter år etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig, virkelig. Tro om de som blir kvalmest her også er det som roper "gå, gå, jeg hadde aldri funnet meg i...." der.

Jeg er kanskje litt hard nå, men hva i all verden? Forutenom en mann som var hard i sin uttale mot et menneske som han føler seg trampet på og såret av, hva er grunnen til at man stempler han så utrolig hardt? Jeg har og vært på det stadiet der det beste for meg var å kalle en mann for en "horebukk" og en "klegg", for å bli ferdig med noen så må man kanskje gjennom det og, noen ganger i alle fall. Jeg har også sagt ting som generaliserer alle menn, selv om jeg inerst inne ikke mener det, eller håper at jeg tar feil og at noen kan overbevise meg om det. Slapp av, prøv og forstå, de fleste med livserfaring skulle da kunne det? :)

Alle menn er i hvert fall ikke like - tro meg!

OsloMann gir jo riktignok ikke noe positivt inntrykk - finnes tegn på narsissisme i hans oppførsel overfor andre - uten at det egentlig reageres på overraskende nok. Så det som synes meg merkelig er altså den veldig negative reaksjonen på at han lar seg utnytte av en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at han lot seg utnytte, men ikke greit at han skal syte og brette ut affæren i år etter år etterpå...

Okay, så problemet er at han viser seg svak ved å ikke kunne gå videre ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jenny_*

tror det betyr mye faktisk... her om dagen stod jeg i en bar og skulle bestille. og da er det en jente som prikker meg på skulderen og spør om jeg kan kjøpe en drink til henne fordi jeg kommer til å få bestilt først.. dårlig eksempel, men fortsat.. jeg merker jo også at mennesker behandler meg annerledes når jeg føler meg ekstra pen en dag, men det kommer kanskje av at jeg utstråler litt ekstra selvtillit også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sagt ting som generaliserer alle menn, selv om jeg inerst inne ikke mener det, eller håper at jeg tar feil og at noen kan overbevise meg om det.

Hva har du sagt da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner helt vitsen med å diskutere en annen person på en slik måte? Om OsloMann har et problem ville det ikke blitt bedre av denne diskusjonen - tvert imot. Noen personer oppfører, tenker og ser annerledes ut enn det man selv gjør, og slikt må man bare respektere og legge til side, før man konstant går og irriterer seg over andre mennesker.

Jeg har selv en morfar som irriterer seg over ting rundt ham hele tiden, og det ødelegger ham fullstendig. Selvfølgelig er det satt helt på spissen, men det er da et eksempel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Absolutt ikke. Jeg ville aldri ha funnet på å utnytte en mann. Det jeg reagerer sånn på i den historien er at han beundrer kvinnen pga utseendet og dermed ikke bryr seg om at hun behandler han som en dritt.

Jeg har også vært forelsket i gutter som har vist seg å være drittsekker, men jeg kommer meg da videre, innser at fyren ikke er noe å sørge over, og ikke minst at det finnes viktigere kvaliteter ved en person enn utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
tror det betyr mye faktisk... her om dagen stod jeg i en bar og skulle bestille. og da er det en jente som prikker meg på skulderen og spør om jeg kan kjøpe en drink til henne fordi jeg kommer til å få bestilt først.. dårlig eksempel, men fortsat.. jeg merker jo også at mennesker behandler meg annerledes når jeg føler meg ekstra pen en dag, men det kommer kanskje av at jeg utstråler litt ekstra selvtillit også da...

Ehm.. sikker på at du ikke bare sto lenger fremme i køen da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke. Jeg ville aldri ha funnet på å utnytte en mann. Det jeg reagerer sånn på i den historien er at han beundrer kvinnen pga utseendet og dermed ikke bryr seg om at hun behandler han som en dritt.

Jeg har også vært forelsket i gutter som har vist seg å være drittsekker, men jeg kommer meg da videre, innser at fyren ikke er noe å sørge over, og ikke minst at det finnes viktigere kvaliteter ved en person enn utseendet.

Så har kanskje du en egenskap han ikke har, og han har noe du ikke har. Er det noen big deal? Folk må da få være som de vil, så lenge de ikke behøver hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner helt vitsen med å diskutere en annen person på en slik måte? Om OsloMann har et problem ville det ikke blitt bedre av denne diskusjonen - tvert imot. Noen personer oppfører, tenker og ser annerledes ut enn det man selv gjør, og slikt må man bare respektere og legge til side, før man konstant går og irriterer seg over andre mennesker.

Jeg har selv en morfar som irriterer seg over ting rundt ham hele tiden, og det ødelegger ham fullstendig. Selvfølgelig er det satt helt på spissen, men det er da et eksempel..

Var ikke du ganske ny på forumet? Da har du ikke lest de tidligere avliringene fra denne mannen - side opp og side ned. Dette er virkelig et spesielt tilfelle. Ser ikke helt poenget med at du forsvarer noe du ikke kjenner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg beklager det, vet jo selvfølgelig ikke hva han har fortalt eller snakket om før.

Jeg forsvarer automatisk andre mennesker, kan ikke noe for det. :icon_lol:

MEN - jeg står fortsatt på mitt om at det ikke er noen vits i å diskutere hans oppførsel og personlighet. Ikke så lenge han ikke er med på diskusjonen, hvertfall.

Om han har vært her så lenge og fortalt så mye så må det da ha vært noen som har påpekt det. Har han forandret seg.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay, bra at du tenker sånn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Nei, jeg beklager det, vet jo selvfølgelig ikke hva han har fortalt eller snakket om før.

Jeg forsvarer automatisk andre mennesker, kan ikke noe for det. :icon_lol:

MEN - jeg står fortsatt på mitt om at det ikke er noen vits i å diskutere hans oppførsel og personlighet. Ikke så lenge han ikke er med på diskusjonen, hvertfall.

Om han har vært her så lenge og fortalt så mye så må det da ha vært noen som har påpekt det. Har han forandret seg.. ?

Jeg diskuterer oppførselen hans fordi jeg synes den er frastøtende. Å forgude et menneske på den måten ene og alene pga utseendet, når personligheten er såpass skitten som han beskriver den er rett og slett ikke sunt eller normalt. Jeg kan ikke helt se hvorfor det ikke skal være lov til å reagere på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg diskuterer oppførselen hans fordi jeg synes den er frastøtende. Å forgude et menneske på den måten ene og alene pga utseendet, når personligheten er såpass skitten som han beskriver den er rett og slett ikke sunt eller normalt. Jeg kan ikke helt se hvorfor det ikke skal være lov til å reagere på det?

Selvfølgelig er det lov til å reagere, men denne diskusjonen har pågått veldig lenge nå uten noen spesiell fremgang, og han har ikke vært noen stor del av den, altså blir det nærmest baksnakking, slik jeg ser det, men deg om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...