Gå til innhold

Behandler du pene mennesker annerledes en mindre pene?

Gjest Kjekk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_OsloMann
Nå må ikke du la fantasien din løpe løpsk !

Jeg har absolutt ingen personlighets forstyrrelse . Bare forde jeg ikke er født kjedelig ....og lidenskaps løs

Har veldig orden på livet mitt i dag .Og alle mine X er har jeg et godt forhold til .Ser mange av dem faktisk blir fuktige på øynene fortsatt når de ser meg - sikkert forde de gjerne kunne tenkt seg enda litt mer sprell med meg - selv etter mange år !

Og jeg har aldri utnyttet menn økonomisk . Da jeg selv alltid har hatt penger selv .

Så var aldri penger jeg var ute etter - for å si det slik !

Hehe.. Jeg tror deg ;) Du er jo langt på vei som kreket utad, men av personlige kvaliteter, altså innsiden (som mange ofte overser når det gjelder veldig flotte damer, niere, tiere), så er du hennes diametrale motsetning. Du tar ansvar for eget liv, du går ikke etter penger og du har et godt forhold til dine ekser.

Jeg har også et godt forhold til alle mine ekser, bortsett fra de to som har personlighetsforstyrrelser. Hun ene av dem er ikke verdt å nevne, og uansett så kan hun snakke med meg og formulere seg som et fornuftig og jordnært menneske. Men kreket derimot, har et helt ødelagt og elendig forhold til samtlige av sine ekser. Og hun omtaler dem alle som enten "kjedelig", "tilbakeståend" (alternativt "lite oppegående") eller "psyko". I begynnelsen, dvs etter første bruddet eller to, så var jeg i en av de to første kategoriene. Men nå har jeg havnet i de to siste hos henne - uten at det betyr noe i den virkelige verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener for øvrig at jeg er på et fag og i et miljø hvor det formelig kryr av narcissister. Høyere utdannelse generelt er tjukkfullt av narcissister, eller midlertidige narcissister (så lenge de er studenter og ikke en del av livets strøm, med fullt voksenansvar osv). Enkelte beskriver høyere utdannelse som en ren egotripp. Det er kanskje noe i det.

Det er ikke noen direkte sammenheng mellom høyere utdannelse og narsissisme.

Derimot er det sikkert en viss kobling til de med lederambisjoner etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

OsloMann: Det spiller da virkelig ingen rolle hva jeg hadde trodd dersom jeg hadde sett deg i dag. Jeg vet hvordan du har og har fått mer innsikt enn jeg ville fått ved et møte face2face, selv om jeg ikke har giddet å lese de lange kjedsommelige innleggene dine har jeg lært nok om deg som person til å skjønne at du ikke er en jeg ville brukt på å bli bedre kjent med uansett. Du er sykelig opptatt av en eks som så ut som en russerhore, behandlet deg som en dritt og som du likevel forgudet. Og dette tør du å si høyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hehe.. Jeg tror deg ;) Du er jo langt på vei som kreket utad, men av personlige kvaliteter, altså innsiden (som mange ofte overser når det gjelder veldig flotte damer, niere, tiere), så er du hennes diametrale motsetning. Du tar ansvar for eget liv, du går ikke etter penger og du har et godt forhold til dine ekser.

Jeg har også et godt forhold til alle mine ekser, bortsett fra de to som har personlighetsforstyrrelser. Hun ene av dem er ikke verdt å nevne, og uansett så kan hun snakke med meg og formulere seg som et fornuftig og jordnært menneske. Men kreket derimot, har et helt ødelagt og elendig forhold til samtlige av sine ekser. Og hun omtaler dem alle som enten "kjedelig", "tilbakeståend" (alternativt "lite oppegående") eller "psyko". I begynnelsen, dvs etter første bruddet eller to, så var jeg i en av de to første kategoriene. Men nå har jeg havnet i de to siste hos henne - uten at det betyr noe i den virkelige verden.

Hvordan kan du vite hvordan ww er in real life? hun har jo bare skrevet noen ting i et internettforum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå må ikke du la fantasien din løpe løpsk !

Jeg har absolutt ingen personlighets forstyrrelse . Bare forde jeg ikke er født kjedelig ....og lidenskaps løs

Har veldig orden på livet mitt i dag .Og alle mine X er har jeg et godt forhold til .Ser mange av dem faktisk blir fuktige på øynene fortsatt når de ser meg - sikkert forde de gjerne kunne tenkt seg enda litt mer sprell med meg - selv etter mange år !

Og jeg har aldri utnyttet menn økonomisk . Da jeg selv alltid har hatt penger selv .

at du ikke syns at du er kjedelig så betyr det ikke at andre ikke syns det (som meg f.eks, som etter å ha lest dine innlegg tror at det ikke er særlig mye som rører seg oppi toppen). Hvem tenker egenlig om seg selv at "uff, nei, se på meg, jeg er jo kjedelig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
OsloMann: Det spiller da virkelig ingen rolle hva jeg hadde trodd dersom jeg hadde sett deg i dag. Jeg vet hvordan du har og har fått mer innsikt enn jeg ville fått ved et møte face2face, selv om jeg ikke har giddet å lese de lange kjedsommelige innleggene dine har jeg lært nok om deg som person til å skjønne at du ikke er en jeg ville brukt på å bli bedre kjent med uansett. Du er sykelig opptatt av en eks som så ut som en russerhore, behandlet deg som en dritt og som du likevel forgudet. Og dette tør du å si høyt?

Jeg syns det er litt extra søtt & sjarmerende at han tør å fortelle dette ...

Da jeg liker litt naive menn selv - som bare følger sine primitive instinkter når det gjelder damer ! Helt fortapt liksom : ) Veldig søtt syns jeg !

At en mann er så svak for et kvinnfolk - ser jeg som en fordel for meg - som er kvinne selv !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Skal jeg si noe om hva jeg synes om ditt menneskesyn her? Hva legger du egentlig i sosialklient? Et undermenneske? Jeg skal love deg at om du møtte på henne på byen, så ville du aldri ha tenkt at her kommer en sosialklient. I alle fall ikke med det synet på slike som du later til å ha. Moren min har vært sosialklient i en periode, grunnet tøff skilsmisse og vanskelig arbeidsmarked den gang. Så da kan du dra dine egne konklusjoner om hva jeg antagelig tenker om deg og dine medmenneskelige evner.

For øvrig treffer jeg masse bra damer, og har gode og nære venninner. Jeg har hatt diverse lederverv og studerer et veldig seriøst og ansvarsfullt fag nå. Du vil neppe anta det er meg, om vi møttes "der ute". Men jeg ble nok mer eller mindre traumatisert av min eks, noe som kan komme tilbake om ting tilspisser seg igjen, f.eks. grunnet et kjipt og uventet møte, og som WW er inne på, så blekner jo også det meste annet, når man har vært i et så høyoktan og turbulent forhold som det der.. Men joda, har hatt rikelig med bra jenter med hyggelig personlighet jeg, siden.

Når en stakkars kvinne kan gjøre deg til en slik grandios taper så kan jeg ikke forstå hvordan du skal kunne fungere som advokat (evnt jurist hvis du ikke fikser studeiet).Men, kanskje du kan jobbe med skatt eller hos kemnern eller noe slik.

TIL ALLE. Vær så snill å ikke skriv/svar eller reager på noe denne mannen skriver. Det er som å helle bensin på bålet. Dette hjelper nok hverken han eller dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg er enig i at det finnes mange vakre italienske jenter! Italienske menn er heller ikke saa verst, eheh... :P

Dra til Italia og se! De er stygge som få. Store neser, firkantete ansikter, korte og hårete. Både menn og kvinner. En mediamyte at de er pene og da mener jeg mennene. Kvinnene er ikke engang kjent for å være pene i media. Stakkarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Jeg ser ikke helt problemet, det kan vel være bra å bearbeide saker også, det er i alle fall litt for enkelt å putte folk i bås eller bli slem. I mine verste stunder har nok jeg og virket en tanke psykotisk, merkelig eller gud vet hva slags hobbydiagnose noen kunne stilt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Filippa_*
De/dere oppfører seg annerledes i utlandet enn her hjemme.

Tilbake til norske jenter: Sammen med svenske jenter, så har de/dere et rykte i utlandet, så vidt jeg har skjønt.. Inkludert i syden. Skal vi være stolte av det altså - og føle oss fristet til å ta for oss av det samme fruktfatet? ;)

Vet nå ikke helt jeg..

Norske kvinner får ikke nok oppmerksomhet i Norge fra "menn" der, så de må leve ut alt der ute - der mennene legger merke til de;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg liker litt naive menn selv - som bare følger sine primitive instinkter når det gjelder damer ! Helt fortapt liksom : ) Veldig søtt syns jeg !

At en mann er så svak for et kvinnfolk - ser jeg som en fordel for meg - som er kvinne selv !

Ja, så du liker altså å utnytte menn da?

Bare ikke økonomisk for det trenger du ikke sier du .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Ja, så du liker altså å utnytte menn da?

Bare ikke økonomisk for det trenger du ikke sier du .....

En følsom mann skal følge hjertet - mer enn fornuften .En egenskap jeg liker .

Ellers er han sikkert kynisk , kalkulerende og beregnende - tror jeg .Og ikke i stand til å bli forelsket - elske noen . Er noen som er så følelsesmessig avstumpet - at de ikke klarer å bli glad i mennesker . Det er verre det . En slik kald fisk - ville ikke jeg hatt i hvertfall .

Mye bedre med menn som er ekte og handler ut ifra følelser da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ellers er han sikkert kynisk , kalkulerende og beregnende - tror jeg .Og ikke i stand til å bli forelsket - elske noen . Er noen som er så følelsesmessig avstumpet - at de ikke klarer å bli glad i mennesker . Det er verre det . En slik kald fisk - ville ikke jeg hatt i hvertfall .

He he. Dere får finne dere et rom, dere to da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
De/dere oppfører seg annerledes i utlandet enn her hjemme. På samme måte som utvekslingsstudiner fra utlandet oppfører seg vesensforskjellig her i landet, enn hva de gjør hjemme. Tror aldri du ville trodd meg om jeg beskrev hva jeg så og opplevde da jeg var president for en organisasjon som tok seg av sånne (sosialt program etc.). Jeg var litt sammen med ei av dem ei stund, ei fra USA, som siden er blitt ikke bare advokat, men til og med har vært med i USAs delegasjon til FNs generalforsamling. Hun, jeg, hennes finske venninne,en norsk politiadvokat (nå), samt en to meter høy hollandsk fyr (vet ikke hvor han er) hadde det riktig koselig foran peisen på ei hytte.. Enda koseligere ble det da de andre tre til slutt gikk, og hun og jeg ble igjen, rett ved siden av peisen.. Men det var mye galskap og nakenhet før det også, mens alle andre (ca 20 stk?) var tilstede, osv osv. Hytteturer tar gjerne litt mer av, men det var mye som skjedde på de fleste festene, egentlig. Og kongressene i utlandet osv.

Tilbake til norske jenter: Sammen med svenske jenter, så har de/dere et rykte i utlandet, så vidt jeg har skjønt.. Inkludert i syden. Skal vi være stolte av det altså - og føle oss fristet til å ta for oss av det samme fruktfatet? ;)

Vet nå ikke helt jeg..

Her var det nok å ta av. Ditt poeng er at du behandler folk forskjellig eller likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, sikkert :)

Men hvordan ser du på oppmerksomhet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oida..

Jeg er jo nokså ny på forumet, men har allerede merket hvor løsmunnede mange er her inne. Hvorfor skal man prøve å hakke ned på andre hele tiden? Huff.. Håper det bare er mitt rare førsteinntrykk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg synes det er kvalmende og frastøtende. Menn uten ryggrad er ikke noe for meg. Jeg vil ha en som behandler jenter pent, men ikke lar seg brukes som dørmatte. Ynkelige menn gir meg bare frysninger, ikke sånne gode frysninger, mer sånne ekle man får når man ser en edderkopp :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en blanding av dere to. :)

Jeg liker når menn blir helt borte på grunn av kvinner, at de blir klønete osv, men ikke at de lar seg tråkke på av den grunn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg er nok en blanding av dere to. :)

Jeg liker når menn blir helt borte på grunn av kvinner, at de blir klønete osv, men ikke at de lar seg tråkke på av den grunn. :)

Da er du ikke en blanding av oss, da er du mer som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...