Miss X Skrevet 22. juli 2009 #281 Del Skrevet 22. juli 2009 Vel, det "noe" har jeg til gode å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. juli 2009 #282 Del Skrevet 22. juli 2009 Selvfølgelig er det lov til å reagere, men denne diskusjonen har pågått veldig lenge nå uten noen spesiell fremgang, og han har ikke vært noen stor del av den, altså blir det nærmest baksnakking, slik jeg ser det, men deg om det.. Når man legger opp innlegg på innlegg med sikkert over 1000 ord hver gang med sykere og sykere historier, og andre kommenterer disse tingene så er ikke det baksnakking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 22. juli 2009 #283 Del Skrevet 22. juli 2009 Kan godt hende det, men hvorfor bruke tid på det? SÅ mye tid, mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #284 Del Skrevet 22. juli 2009 Selvfølgelig er det lov til å reagere, men denne diskusjonen har pågått veldig lenge nå uten noen spesiell fremgang, og han har ikke vært noen stor del av den, altså blir det nærmest baksnakking, slik jeg ser det, men deg om det.. Han var da her tidligere, og er dessuten en mann som vet å bite hardt i fra seg når han er tilbake. Så ingen fare der... Det blir bare for drøyt når en person legger ut om de samme detaljene fra sexlivet og tåpelige krangler og utsagn fra en flukse han hadde en affære med for mange år siden. Han har ikke tro på psykologer, så dit vil han ikke gå, men mener heller at KGs brukere skal høre historien om og om igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #285 Del Skrevet 22. juli 2009 Selvfølgelig er det lov til å reagere, men denne diskusjonen har pågått veldig lenge nå uten noen spesiell fremgang, og han har ikke vært noen stor del av den, altså blir det nærmest baksnakking, slik jeg ser det, men deg om det.. Han var da her tidligere, og er dessuten en mann som vet å bite hardt i fra seg når han er tilbake. Så ingen fare der... Det blir bare for drøyt når en person legger ut om de samme detaljene fra sexlivet og tåpelige krangler og utsagn fra en flukse han hadde en affære med for mange år siden. Han har ikke tro på psykologer, så dit vil han ikke gå, men mener heller at KGs brukere skal høre historien om og om igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 22. juli 2009 #286 Del Skrevet 22. juli 2009 Ja, jeg skjønner, jeg skjønner så godt, men alt er vel sagt nå? Som sagt - ingen fremgang .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #287 Del Skrevet 22. juli 2009 Kan godt hende det, men hvorfor bruke tid på det? SÅ mye tid, mener jeg.. Altså, nå får du plassere kritikken hvor den hører hjemme. Det er denne mannen som okkuperer tråden med denne evinnelige affæren sin. Ikke uttal deg om saker du ikke kjenner til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. juli 2009 #288 Del Skrevet 22. juli 2009 Hva har du sagt da? Jeg tror det ville skade mitt gode navn og rykte å gjengi det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. juli 2009 #289 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg tror det ville skade mitt gode navn og rykte å gjengi det her Såpass! hehe Men alle menn er altså ikke like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. juli 2009 #290 Del Skrevet 22. juli 2009 Såpass! hehe Men alle menn er altså ikke like Jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. juli 2009 #291 Del Skrevet 22. juli 2009 Kan godt hende det, men hvorfor bruke tid på det? SÅ mye tid, mener jeg.. Det får du spørre oslomann om. Innleggene rettet mot han her er bare peanuts sammenlignet med det han kommer med. Spesiellt om man tar lengden på innleggene i betraktning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. juli 2009 #292 Del Skrevet 22. juli 2009 Det får du spørre oslomann om. Innleggene rettet mot han her er bare peanuts sammenlignet med det han kommer med. Spesiellt om man tar lengden på innleggene i betraktning. Ja, ja, Oslomann er i alle fall en stor grunn til at jeg har funnet denne tråden underholdende de 2 siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 22. juli 2009 #293 Del Skrevet 22. juli 2009 Joda, sikkert Men hvordan ser du på oppmerksomhet da? Jeg liker positiv hyggelig oppmerksomhet - selvsagt , elsker det ! Er noe som heter å sole seg i glansen vet du - og det gjør jeg når anledningen er der ,ingenting galt med det .Det ville vell de fleste her inne gjøre .Om de fikk sjangsen . Når jeg er ute står det ofte 3 - 4 ukjente menn rundt meg - og alle står håpefulle rundt - og vil snakke med meg evt. prøve å få min oppmerksomhet rettet mot dem . Alle sammen ( mennene ) passer på at glasset mitt ikke blir tomt osv Så får hele tiden servert ny kald pils - like før glasset begynner å bli tomt ...he he Deilig - å føle seg så passet på og ivaretatt mine behov for noe å drikke ...he he Må si det er vanskelig å ikke bli litt full da ...Men må avvise enkelte pilser - og heller be om kaffe innimellom .Ja da koser jeg meg .Alltid hyggelig å føle seg som midtpunktet og være "lyset " som møllene flyver rundt : ) Gøy - så lenge man er på " kjenner ikke deg nivå " du er fremmed - men føler meg presset når noen begynner å forvente mer av meg etterhvert ...Da er tiden inne for å vandre vidre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. juli 2009 #294 Del Skrevet 22. juli 2009 Ja, ja, Oslomann er i alle fall en stor grunn til at jeg har funnet denne tråden underholdende de 2 siste dagene Synes det er mer sørgelig lesning jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 22. juli 2009 #295 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg skjønner så godt hva dere mener. Etter ett av OsloManns innlegg var jeg mett, men det løser fortsatt ikke det faktum at han ikke kommer til å endre seg på grunn av denne diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #296 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg skjønner så godt hva dere mener. Etter ett av OsloManns innlegg var jeg mett, men det løser fortsatt ikke det faktum at han ikke kommer til å endre seg på grunn av denne diskusjonen. Så kverulerende du skulle være. Det er da ikke så mye mening i alt som diskuteres på et forum. Det er ikke vårt ansvar at Oslomann skal forbedre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. juli 2009 #297 Del Skrevet 22. juli 2009 Synes det er mer sørgelig lesning jeg da... Men du er jo her både og leser og skriver flere ganger hver dag. Jeg mener ikke underholdende på den måten, bare at... Det er mye som er sørgelig om man ser på alt på den måten, mange sørgelige svar fra flere sider. Eller mange menneskelige svar, sorg er jo en naturlig del av det å være menneske. Bitterhet og sinne er og sorg Uansett, ha en goood natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 22. juli 2009 #298 Del Skrevet 22. juli 2009 Hehe, jeg er nok litt kverulerende - til manges (inkludert min) fortvilelse. Ble vanskelig å få frem poenget mitt her, jeg skjønner bare ikke hvordan en slik diskusjon kan pågå på maaange sider. Skal ikke lage noe større problem ut av det, så bare fortsett diskusjonen om det er det dere ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #299 Del Skrevet 22. juli 2009 Hehe, jeg er nok litt kverulerende - til manges (inkludert min) fortvilelse. Ble vanskelig å få frem poenget mitt her, jeg skjønner bare ikke hvordan en slik diskusjon kan pågå på maaange sider. Skal ikke lage noe større problem ut av det, så bare fortsett diskusjonen om det er det dere ønsker. Samme faen om det ikke går noen vei så lenge det er artig. Alltid litt gøy å trigge denne oslo_mannen. Tror kanskje han er en slik som "sparer hele mnd for å dra på Stureplan og der utgir han seg for å være som de andre "store"gutta, men når den ene kvelden er slutt må han ta bussen tilbake til sitt "normale" liv som "medel svendson". Tror nok han kanskje han sliter med et mindreverdig komplex da han stadig henviser til at han kjenner den og den og den, og det er jo ikke noe en normal voksen person vil gjøre. Voksne mennesker har litt bedre gangsyn enn det. , men hele poenget er jo at han er nok en litt sånn stusselig fyr som man egentlig burde synes synd på, men det er vanskelig for han er så totalt blottet for selvinnsikt at han fremstår som veldig lite sympatisk og likandes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 23. juli 2009 #300 Del Skrevet 23. juli 2009 Han var da her tidligere, og er dessuten en mann som vet å bite hardt i fra seg når han er tilbake. Så ingen fare der... Det blir bare for drøyt når en person legger ut om de samme detaljene fra sexlivet og tåpelige krangler og utsagn fra en flukse han hadde en affære med for mange år siden. Han har ikke tro på psykologer, så dit vil han ikke gå, men mener heller at KGs brukere skal høre historien om og om igjen... Og jeg må bare få lov til å minne om at jeg fremdeles signerer alle mine innlegg med "Gjest_OsloMann", og at jeg fremdeles ikke har makt over andres frie vilje, f.eks. i forhold til å velge å lese innleggene jeg skriver... Eller å ikke lese dem. Angående at jeg biter fra meg - jada, jeg har lært en del teknikker etterhvert, og å se forbi sårende utsagn og til personen bak dem, og hva som driver dem, preger deres tilværelse osv, men jeg er fortsatt, og vil nok alltid være, en følsom person. Sluttelig, angående det med flukse. Jovisst er hun det, og du er ikke den første som har brukt det ordet (men kanskje den første i et forum), og jeg kaller henne kreket, men la oss ikke glemme at hun faktisk er et menneske på lik linje med alle oss andre, og fortjener i alle fall den samme respekten i bunn, som alle andre gjør. Tror jeg. Hadde jeg valgt å nedvurdere henne totalt og avskrive henne som en flukse fullstendig, eller brukt uttrykket kreket i fullt alvor (for det gjør jeg jo selvsagt ikke - det er en overlevelsesteknikk, og mer humoristisk ment!), så hadde jeg nok taklet det hele på en helt annen måte. Men kjernen i mitt problem eller hva en skal kalle det, er jo vel at jeg tar henne på alvor. Med alt det fører med seg. Jeg har forsøkt å nedvurdere henne totalt og avskrive henne, men føler uvegerlig da hver gang at jeg dreper noe verdifullt i meg selv. Det er alt jeg vet om den biten. For øvrig er jeg selvsagt enig i at dette til dels er en avsporing av trådens tema - selv om jeg nok har problematisert til dels implisitt og til dels eksplisitt hvorvidt hennes veldig vakre utseende spiller en rolle opp i det hele her, og i så fall hvilken. Og akkurat det er jo en del av trådens tema. Dessuten dukket det opp interesse fra flere faste deltagere her om temaet. For all del, kom med kritikk, men vær så snille å ikke late som om dere snakker for alle.. Og hvis en først skal si noe, så hvorfor bare slenge ut noe som skaper kvalm? Er en da noe bedre selv? Snarere tvert imot. Men om en kan komme med en velbegrunnet og konstruktiv kritikk - se det er noe helt annet. De som bare vil hetse synes jeg bør utvise nok selvbeherskelse til å bite det i seg. For ellers så framstår en bare selv som den usympatiske og problematiske. I sær når en velger seg hetseobjekter som åpenbart sliter med eller er sår over et eller annet - og som i motsetningen til hetseren leverer noe fra sitt eget liv, et ekte og ærlig bidrag, og ikke bare sitter og fyrer av komplett anonyme, tanketomme trakasserier. Kan blant annet virke smålig, kan det ikke? Hva med litt mer medmenneskelig romslighet - og en innrømmelse av at hverken du eller andre tvinges til å lese noe som helst som jeg skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå