Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Jeg trenger hjelp! Har hatt skikkelig forstoppelse ca en uke nå....har tatt x antall klyster,avføringstabletter og stikkpiller.. Det har begynt å løsne veldig,men det ligger liksom en stor steinhard klump rett innenfor rumpehullet...som kjennes helt umulig å få ut :-( Noe som medfrer STORE smerter. Noen som har opplevd lignende? Hva vil skje hvis jeg ikke får ut denne klumpen snart? Vil den bli enda hardere og til slutt "smuldre" opp,eller vil den bli større og enda verre å få ut?? Setter STOR pris på svar Tusen takk!
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Jeg trenger hjelp! Har hatt skikkelig forstoppelse ca en uke nå....har tatt x antall klyster,avføringstabletter og stikkpiller.. Det har begynt å løsne veldig,men det ligger liksom en stor steinhard klump rett innenfor rumpehullet...som kjennes helt umulig å få ut :-( Noe som medfrer STORE smerter. Noen som har opplevd lignende? Hva vil skje hvis jeg ikke får ut denne klumpen snart? Vil den bli enda hardere og til slutt "smuldre" opp,eller vil den bli større og enda verre å få ut?? Setter STOR pris på svar Tusen takk! ' INGEN SOM KAN HJEELPE???
Kamikatze Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Når du har tatt klyster, så kom vel noe ut, eller blokkerer denne "proppen" all trafikk i den kjøreretningen? Så lenge det er passasje er det første du gjør å unngå kost som hardner til. Deretter får du enten la naturen gå sin gang, grave ut uvesenet, eller sprøyte inn noe der bak som løser den opp.
Gjest Christabelle Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Huff, ta deg en tur til legevakten .. Ikke prøv å klem ut en monster-klump. Det kan sprekke opp og det som verre er. Nei, jeg er ikke lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå