Gå til innhold

Mammaliv!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Ikke noe nytt her, annet enn at jeg hadde en veldig lang syklus sist. Jeg har selvfølgelig hamstret inn graviditetstester, så de gikk unna på løpende bånd, men ingen av dem ville gi noe mer enn en enkelt strek. Og så kom tanta etter 34 (!) dager. Skikkelig teit med så lange sykluser når man prøver, altså! :tunge1: Krysser fingrene for at det bare var en tilfeldighet, og at det ikke er noe tullball på gang. Jeg er litt stressa for tiden (mye å gjøre på jobben), så det kan jo ha noe å si. Men nå er det ny PP og nye muligheter!

Takk for omtanken, Mirabella! :klem:

Blir spennende å følge med videre i dagboka di! Om et år går vi begge rundt og ruger eller ammer. Det har jeg bestemt.

Kjedelig når du trur du kan vera gravid, fordi du har lengre syklusar enn vanlig - og så er det ingenting på gang! :( Kryssar fingrane for at kroppen ikkje lurer deg meir heretter! :klem:

Men eg må ærlig talt seia at eg misunner deg lange syklusar. :sjenert: Før hadde eg alltid syklusar mellom 28 og 34 dagar. Over 30 dagar var gjennomsnittet. Og det var eit positivt tegn for meg, for då fungerte kroppen min som den skulle. Det som har skjedd etter at eg begynte å få kortare syklusar, er at EL kjem altfor tidleg, eller ikkje i det heile tatt. :( Og eg blir ikkje gravid. Eg har dessuten lest at når ein kjem i overgangsalderen, så blir syklusane kortare. Sjølv om ingen prøvar tyder på at eg har kome i overgangsalderen enda, så er eg sikker på at dei korte syklusane mine har ein samanheng med dårligare eggkvalitet/eggmodning, pga alderen min. Då vil eg mykje heller ha lange syklusar på opptil 34/35 dagar, som er heilt i øvre grensa for normalen, men likevel innanfor normalen. Då veit du iallfall at du ikkje nærmar deg overgangsalderen enda! ;)

Ja, håpar virkelig at me begge to går rundt og ruger eller ammar om eit år! :) Det hadde vore fantastisk. :rodmer: Aller helst vil eg bli gravid med ein gang, men eg så lenge eg får bli mamma igjen, så skal eg nok halda ut ei stund til. No skal me heldigvis i gang med IVF om ikkje så altfor lenge, og då aukar iallfall sjansane for at det skjer noko for vår del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror de ofte ønsker at man skal ta en lap, selvom man ikke har PCOS. Ofte kan det jo være endometriose-vev som er problemet f.eks, og det ser man vel bare på en lap (?). Om de finner slikt kan de brenne det bort, så rugeforholdene der inne blir bedre :)

Og selvsagt kan det jo være andre ting der inne, som de kanskje ikke kan se før de har tatt en grundig kikk.

Narkose var ikke noe problem for meg iallfall. Trodde det skulle bli ekkelt, men midt i en samtale med narkose-legen (hvor jeg la ut om at jeg ikke var trøtt i det hele tatt :fnise:), så forsvant jeg visst... :sjenert: Når jeg våknet var jeg i fin form, bortsett fra litt smerter. Men da var det jo bare å vifte med fingern, så kom sykepleierne løpende og fylte på med moro-saker :fnise:

Ikke noe kvalme her, og absolutt ikke skummelt med narkose :)

Både AIH og FSH-stimulering er stimulering med hormoner, til eggposene når ønsket størrelse på ca 15 mm (en til to-tre poser er ønskelig). Deretter setter man EL-sprøyte, som altså skal få eggene til å løsne. Forskjellen skjer først etter dette: Ved AIH må mannen levere varene til lab'en, som deretter prepper svømmerne så godt som mulig, før de sprøytes inn i deg. Ved FSH-stimulering leverer mannen ingenting på lab'en, men derimot gjør dere jobben selv hjemme i senga ;)

Har også hørt at egg ofte modnes bedre ved stimulering med Puregon enn Pergo, men om det er noe i det aner jeg ikke :vetikke:

:)

Nei huff, lap er ikkje noko for meg! :( HSG-røntgen var meir enn nok for min del. Eg skjønnar jo at lap kan auka sjansane for å bli gravid for mange, men eg orkar rett og slett ikkje tanken på narkose. Då vil eg faktisk mykje heller gå gjennom fleire prøverørsforsøk! :sjenert:

Så bra at din opplevelse av narkose var så positiv! :) Såklart kan det gå heilt fint, eg veit jo det. Og det gjer det jo også, i dei aller fleste tilfelle. Men så tenker eg at kva om eg er blant dei uheldige, som det ikkje går bra med. Og det er nok til at eg ikkje orkar tanken på narkose, og å mista heilt kontrollen over kva som skjer med kroppen min, Ja, eg har skikkkelig narkoseangst! Sånn er det berre. :sjenert:

Tusen takk for forklaring på kva som er forskjellen mellom AIH og FSH-stimulering! No vart eg litt klokare. :)

Puregon hadde sikkert også vore greit å testa ut, i staden for Pergo. Reknar med, med tanke på det du og andre har skrive her inne, at dei sprøytene eg skal få enten er Puregon, eller FSH-stimulering.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella :vinke:

Jeg fulgte deg litt i den forrige boka di og måtte innom å se hvordan det går med deg nå. Synd at det skal være så vanskelig å få til søsken! :tristbla:

Ang p-pillemens: Da jeg gikk på p-pillene pleide mensen å komme på dag 2-3 på sukkerpillene (de syv siste på et 28-pillersbrett). Men den var som en vanlig mens med rødt, friskt blod. Jeg tenker at siden din pillemens er litt rar nå så er det kanskje en del av justeringen som må til? Og at kroppen sikkert har godt av en måned til på piller, kanskje du får en mer normal blødning da?

Jeg ville hørt på han private gynekologen og fortsatt en måned til, spesielt dersom EL måneden etter allikevel vil klaffe med mannens arbeidsskift. Avbryter du nå så vil jeg tro sjansen for en hjemmelaget spire uten pergo er relativt liten.

Jeg synes også du skal innstille deg på at forsamtalen blir i november, så får dere heller ta det som en bonus om du får time før. Dersom dere er midt oppi et annet forsøk da, ordner de nok bare med eventuelle prøver til det er ferdig (hvis du ikke blir gravid da!).

Lykke til fremover! Godt at dere endelig har blitt henvist. Men krysser fingrene for at dere ikke får bruk for henvisningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei pusilus! Kjekt at du tar deg tid til å titta innom dagboka mi, mens du er ute og reiser. :) Håpar du har ein kjempefin ferie! Kos deg vidare. :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Mirabella :vinke:

Jeg fulgte deg litt i den forrige boka di og måtte innom å se hvordan det går med deg nå. Synd at det skal være så vanskelig å få til søsken! :tristbla:

Ang p-pillemens: Da jeg gikk på p-pillene pleide mensen å komme på dag 2-3 på sukkerpillene (de syv siste på et 28-pillersbrett). Men den var som en vanlig mens med rødt, friskt blod. Jeg tenker at siden din pillemens er litt rar nå så er det kanskje en del av justeringen som må til? Og at kroppen sikkert har godt av en måned til på piller, kanskje du får en mer normal blødning da?

Jeg ville hørt på han private gynekologen og fortsatt en måned til, spesielt dersom EL måneden etter allikevel vil klaffe med mannens arbeidsskift. Avbryter du nå så vil jeg tro sjansen for en hjemmelaget spire uten pergo er relativt liten.

Jeg synes også du skal innstille deg på at forsamtalen blir i november, så får dere heller ta det som en bonus om du får time før. Dersom dere er midt oppi et annet forsøk da, ordner de nok bare med eventuelle prøver til det er ferdig (hvis du ikke blir gravid da!).

Lykke til fremover! Godt at dere endelig har blitt henvist. Men krysser fingrene for at dere ikke får bruk for henvisningen ;)

Hei Klematis, velkommen skal du vera! :klem: Koselig at du tok turen innom dagboka mi. :)

Ja, det er noko dritt at det skal vera så vanskelig å laga søsken til jenta vår! :( No fyller ho snart 3 år, og eg som hadde sett for meg at me skulle få to tette. :sukk: Ting går dessverre ikkje alltid slik ein ønskjer og håpar på - men eg prøver å halda motet oppe, sjølv om det er vanskelig innimellom.

Godt å høyra at mensen skal koma når ein startar på dei 7 siste tablettane på p-pillebrettet. Eg har også 28-pillersbrett, men visste ikkje at dei siste 7 var såkalte sukkerpiller. Så då kom iallfall mensen til riktig tid, i det minste! ;) Men eg skjønnar ikkje kvifor eg berre blødde svart, gammalt blod. :( Synst det var både guffent og rart. Håpar det går seg til, slik du seier, og at neste mens blir meir normal, med rødt, friskt blod. For eg har aldri hatt svart mens før. :( Kjem av og til litt sånn svart gammalt blod heilt på slutten av mensen, men eg blør ellers berre friskt blod under menstruasjonen. Derfor vart eg overraska då det kun kom svart (og ganske lite) blod denne syklusen, sjølv om det var min aller første p-pillemens nokon sinne.

Eg fulgte ditt råd, og har starta på eit nytt p-pillebrett! :) Og det er eg veldig glad for no, for eg fekk ikkje nokon tidlegare time til forsamtale, sånn som eg håpa på. Så då kjører eg på med ein ny p-pillemånad, og satsar på å få starta på sprøyteopplegget så fort mensen kjem! ;) Det kjem til å bli i siste halvdel av september, så det er jo egentlig ikkje så lenge til. Eg rekna meg fram til at mannen min ikkje kjem til å vera på jobb neste gang eg har EL. Så han har fått streng beskjed frå meg om å ikkje melda seg på nokon kurs i neste friperiode, og å seia nei om han blir spurt om å jobba lenger neste tur han er ute. Så får eg virkelig håpa at mannen min held seg heime når han skal! ;)

Trur du ikkje at eg har nokon sjanse til å bli gravid uten Pergo e.l.? Eg er jo klar over at eg har hatt mykje syklustull det siste året, med veldig tidlig EL, og nokre få gangar veldig korte syklusar uten EL. Men meinar du at det ikkje er noko håp om at me kan klara det på eiga hand, uten hjelp? Uff, eg trur jo egentlig sjølv at me treng ein eller annan form for hjelp, for å få klaff. Men eg vil likevel ikkje gi opp håpet om at me kan vera heldige, og klara det heilt uten hjelp. :sjenert:

No er det heldigvis ingen sjanse for at forsamtalen kjem midt oppi sprøyteforsøket, sidan me ikkje fekk bytta timen til forsamtale i slutten av november. Så då er eg iallfall sikker på at me får gjennomført sprøyteforsøket, før me skal til forsamtale. Så takk for rådet ditt om å fortsetja på p-pillene ein syklus til! ;) Eg hadde vore skikkelig frustrert no, om eg ikkje hadde gjort det. Då hadde det ikkje blitt noko sprøyteforsøk på oss (for det skal gjennomførast rett etter eit avslutta p-pillebrett), og me måtte likevel ha venta heilt til slutten av november før me fekk koma til forsamtale. Det hadde vore irriterande altså...

Kryssar fingrane for at me ikkje får bruk for henvisningen, ja - og at sprøyteforsøket gjer susen! :tommelopp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ringte eg tilbake til fertilitetsklinikken (eller kva den heiter) på Haukeland, for å høyra om det var mulig å få ein tidlegare time til forundersøkelse. Ringte jo ein dag i forrige veke, og fekk då beskjed om å ringa tilbake denne veka, når sekretæren var tilbake frå ferie. Me fekk dessverre ikkje bytta timen, som er 30. november. :( Men ho eg snakka med i telefonen, lurte på om me ikkje hadde fått brev i posten enda, for det var sendt frå dei for fleire veker sidan! Då ho skulle sjekka, fann ho ut at brevet var sendt til feil adresse, til gynekologen min! :sjokkert: Ho sa det var bra at eg ringte, for ho skulle ordna det med ein gang, og senda brevet til meg. Så no får eg jammen håpa at det dukkar opp eit brev i postkassen, ein av dei nærmaste dagane.

Sekretæren fortalte litt av det som stod i brevet eg skulle få tilsendt. Og det ser ut som om eg blir nødt til å ta ein ny FSH-prøve + ein ny AMH-prøve, før me kjem til forundersøkelse i slutten av november. FSH-prøven er jo grei å ta, og resultatet kjem vel ganske fort. Men eg hadde håpa på å sleppa å ta ny AMH-prøve. Tok nemlig den prøven i januar i år, og måtte då venta i så mykje som 2 månader, før eg fekk resultatet! :sur:

Eg sa til sekretæren eg snakka med i dag, at eg hadde tatt AMH-prøve tidlegare i år, då eg gjekk til gynekolog på Volvat. Ho svarte at den prøven var så ny, at eg i utgangspunktet ikkje hadde trengt å ta den på nytt. Problemet var berre at dei kunne visst ikkje få tilsendt noko prøveresulat frå Volvat, av ein eller annan merkelig grunn. :roll: Ja ja, eg får vel berre ta AMH-prøven på nytt, så får eg håpa at resultatet av prøven kjem litt raskare denne gangen. Dessuten kan det vera greit å få tatt ein ny AMH-prøve, sidan eg synst resultatet av den forrige prøven var litt rart. Resultatet av AMH-prøven tyda nemlig på at eg hadde veldig store eggreservar, noko eg absolutt ikkje kan skjønna at kan stemma.

Reknar ikkje med at me kjem i gang med første IVF-forsøk før etter nyttår. Rett etter forsamtalen begynnar me jo på desember, så er det juleferie og greier. Og så er eg veldig spent på korleis det klaffar med jobben til mannen min, når me skal i gang med IVF. Er det nokon som veit om me blir nødt til å utsetja eit forsøk, viss mannen min er på jobb i Nordsjøen til "feil" tid? Eller har mannen min rett på sjukemelding i slike tilfeller, slik at eit planlagt forsøk ikkje må utsetjast kanskje i fleire månader? Det har eg nemlig veldig lite lyst til, for å seia det mildt - med tanke på at det allerede på dette tidspunktet er over 2 år sidan me starta prøvinga! :sukk:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke meningen å ta motet ifra deg, Mirabella! :klemmer: Jeg tenkte bare at om du avbrøt reguleringe før det virket som den helt hadde gjort det den skulle, så var kanskje ikke sjansen for å klare det på egenhånd i løpet av et par måneder så veldig stor når det ikke har klaffet hverken uten eller med Pergo den lange stunden dere har prøvd. Men null sjans tror jeg ikke det er, selv om jeg tror at dette sprøyteforsøket gir høyere sjans :)

Jeg tror forresten de klarer å time IVF-forsøk noe slik at dere sannsynligvis slipper å gå glipp av sykluser pga jobb. Er det ikke slik at de "skrur av" den naturlige syklusen helt før de stimulerer i gang en kunstig? Men dette er det helt sikkert noen som kan mye mer om enn meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen å ta motet ifra deg, Mirabella! :klemmer: Jeg tenkte bare at om du avbrøt reguleringe før det virket som den helt hadde gjort det den skulle, så var kanskje ikke sjansen for å klare det på egenhånd i løpet av et par måneder så veldig stor når det ikke har klaffet hverken uten eller med Pergo den lange stunden dere har prøvd. Men null sjans tror jeg ikke det er, selv om jeg tror at dette sprøyteforsøket gir høyere sjans :)

Jeg tror forresten de klarer å time IVF-forsøk noe slik at dere sannsynligvis slipper å gå glipp av sykluser pga jobb. Er det ikke slik at de "skrur av" den naturlige syklusen helt før de stimulerer i gang en kunstig? Men dette er det helt sikkert noen som kan mye mer om enn meg. :)

Nei, eg skjønnar at det ikkje var meininga å ta motet frå meg, så ikkje tenk på det! :klem: Eg skjønnar jo poenget ditt. Det er berre det at eg så gjerne vil at me skal få det til på eiga hand, så då vart eg i litt dårlig humør når du sa at me sikkert ikkje ville klara det - fordi eg er redd for at det stemmer. :sjenert:

Det stemmer forresten ikkje heilt at eg ikkje har blitt gravid i det heile tatt i løpet av desse 2 åra me har vore prøvarar. Eg vart gravid i februar, i pausemånaden etter min andre pergokur. Men eg mista dessverre i MA i mars. :(

Håpar det stemmer at me slepper å måtte utsetja eit forsøk, pga jobben til mannen min. Eg har ikkje greie på sånne IVF-greier, så eg trudde at ein måtte starta på medisinar med ein gang mensen kom, og fortsetja med medisinane/sprøytene i eit visst antal dagar, før egga blir tatt ut. Men då tar eg sikkert feil, håpar eg! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg hadde helt glemt MA'en dere hadde... :tristbla: Ufattelig trist. Og mitt største mareritt.

Jeg synes å ha lest noe om nedregulering, og det er altså her jeg ser for meg at det går an å drøye tiden litt for å få det til å passe. Vet det er flere IVF-tråder i prøver-forumet. Jentene der svarer helt sikkert på alle spørsmål du måtte ha!

Ha en fortsatt god uke og lykke til med sprøytestart om ikke så alt for lenge! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg hadde helt glemt MA'en dere hadde... :tristbla: Ufattelig trist. Og mitt største mareritt.

Jeg synes å ha lest noe om nedregulering, og det er altså her jeg ser for meg at det går an å drøye tiden litt for å få det til å passe. Vet det er flere IVF-tråder i prøver-forumet. Jentene der svarer helt sikkert på alle spørsmål du måtte ha!

Ha en fortsatt god uke og lykke til med sprøytestart om ikke så alt for lenge! :klemmer:

Ja, MA har alltid også vore mitt største mareritt - og eg har tenkt at eg håpar at eg aldri kjem til å oppleva det. Men så gjorde eg det likevel! :( Heldigvis (viss det går an å bruka eit sånt ord i denne samanhengen), så skjønte eg med ein gang at noko var gale, sjølv om eg ikkje såg så mykje som ein bloddråpe før den medisinske aborten, då eg skulle ha vore 9 veker på vei. Eg hadde nemlig ingen graviditetssymptom, følte med ikkje gravid, og med jevne mellomrom hadde eg menssmerter både i mage og rygg. Det hadde eg aldri forrige gang eg var gravid. Då hadde eg derimot masse stikkingar nede i magen, noko eg denne gangen hadde kun dei to første dagane etter at mensen skulle ha kome. Hadde eg aldri vore gravid før, så hadde eg heilt sikkert tenkt at alt var normalt, sidan eg ikkje blødde. Skumle greier med MA altså - det unner eg ingen å oppleva. :( Eg kjem til å vera livredd for at det skal skje igjen, om eg blir gravid på nytt.

Eg prøver å tenka minst mulig på MAen eg hadde i mars, for det er så vondt å tenka på. Men plutselig kan eg bli veldig lei meg og begynna å grina når eg tenker på det, for eg synst det er så urettferdig at det skulle skje. Tenk, eg vart endelig gravid etter meir enn 1 1/2 års prøvetid, og så skulle det gå gale. :tristbla:

Ja, eg veit at kroppen først skal nedregulerast, når ein går i gang med prøverørsforsøk. Men kor lenge denne nedreguleringa varer, det anar eg ikkje. Men kanskje det er mulig som du seier, å ta ein litt lang nedreguleringsperiode, viss det viser seg at mannen min er på jobb til "feil" tid?

Ja, eg kan heilt sikkert spørja nokon andre erfarne IVF-damer her inne, som kan svara på dette. Det hastar egentlig ikkje så veldig med å få svar på det enda, men eg skal nok klara å finna ut av det. ;)

Takk for det, og ha ei fortsatt fin veke du også! :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man nedregulerer med spray kan det justeres når man starter på sprøytene, det er "vanlig" å spraye i alt fra 18 dager til fire-fem uker før man startet på sprøytene. Det skal ikke være umulig å regulere det litt i forhold til mannens jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man nedregulerer med spray kan det justeres når man starter på sprøytene, det er "vanlig" å spraye i alt fra 18 dager til fire-fem uker før man startet på sprøytene. Det skal ikke være umulig å regulere det litt i forhold til mannens jobb :)

Det høyrest bra ut! :) Då satsar eg på at det ordnar seg, og at me slepper å måtte utsetja eit forsøk pga jobben til mannen min.

Velkommen heim forresten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fekk eg brev frå sykehuset, med tidspunkt for forundersøkelse, som blir 30. november. Låg også ved informasjon om gangen i eit IVF-forsøk. Eg må også ta ny FSH-prøve og AMH-prøve.

Reknar med at det går greit at eg ventar med å ta FSH-prøven til eg er ferdig med sprøyteforsøket i slutten av oktober. Då er det jo fortsatt ein heil månad til forsamtalen, og resultatet av FSH-prøven kjem vel ganske fort? AMH-prøven er det verre med. Stod i brevet at eg måtte ta AMH-prøven så fort som mulig. Og det skjønnar eg jo, for eg veit at det tar lang tid å få svar på den. Problemet er at eg ikkje veit om det kan påvirka resultatet av AMH-prøven, at eg går på p-piller for tida. Og det er jo sikkert ikkje så lurt å ta AMH-prøven mens me held på med sprøyteforsøket heller. Så eg blir nesten nødt til å ta AMH-prøven veldig snart, men eg vil gjerne vita sikkert først at bruk av p-piller ikkje virkar inn på resultatet av prøven. Er det nokon som har peiling på det?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mirabella. Jeg har lest inne på spørsmålsforumet til Medicus nå akkurat, og der er det en som har det samme spørsmålet som deg. Svaret de gir der er at p-pillebruk ikke påvirker AMH verdiene, så det er bare å få tatt prøven så fort så mulig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella. Jeg har lest inne på spørsmålsforumet til Medicus nå akkurat, og der er det en som har det samme spørsmålet som deg. Svaret de gir der er at p-pillebruk ikke påvirker AMH verdiene, så det er bare å få tatt prøven så fort så mulig :Nikke:

Hurra! :hoppe:

Og tuuusen takk for svar, snille du! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg har legetime i sentrum av byn i morgon. Lurte på å ta turen innom sykehuset (Kvinneklinikken) med det samme, og få tatt AMH-prøven. Bør jo få det gjort så fort som mulig, så håpar eg rekker begge deler.

pusilus (du som veit alt ;) ): Veit du om eg kan ta FSH-prøven mens eg går på p-piller, eller er midt i eit "sprøyteforsøk"? Eller bør eg venta med å ta denne blodprøven til slutten av oktober, når me er ferdige med sprøyteforsøket? Då er det ca 1 månad igjen til forsamtalen / forundersøkelsen. Trur du i så fall eg rekker å få svar på blodprøven før forsamtalen i slutten av november, om eg ventar med å ta blodprøven til rett etter sprøyteforsøket? Eg har jo tatt FSH-prøvar før, og meinar å hugsa at det tok eit par veker å få svar på blodprøven. Men sidan eg ikkje hugsar sikkert kor lang tid det tar å få svar på prøven, så er eg litt redd for å utsetja den for lenge.

Om du ikkje veit svaret, så ikkje stress med å prøva å finna det ut altså! ;) Då kan eg heller ringa klinikken og spørja.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Haukeland analyserer FSH prøver daglig, så det skal ikke være noe problem med lang svartid fra laben der til fertilitetsklinikken på KK om det er de som står som rekvirent, men jeg vet neimen ikke om verdiene påvirkes av p-piller. Det er i allefall en viss mulighet for at sprøytene du skal ta har innvirkning på resultatene siden det mest sansynlig er FSH stimulering :vetikke: Ring klinikken og hør du ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Haukeland analyserer FSH prøver daglig, så det skal ikke være noe problem med lang svartid fra laben der til fertilitetsklinikken på KK om det er de som står som rekvirent, men jeg vet neimen ikke om verdiene påvirkes av p-piller. Det er i allefall en viss mulighet for at sprøytene du skal ta har innvirkning på resultatene siden det mest sansynlig er FSH stimulering :vetikke: Ring klinikken og hør du ;)

Takk for svar! :klem:

Ja, eg tenkte det samme som deg, at iallfall sprøytene og kanskje også p-pillene kan påvirka resultatet av FSH-prøven. Virkar jo egentlig veldig sannsynlig, med tanke på det du seier om at det sannsynligvis er FSH-stimulering det er snakk om, når eg skal ta sprøytene. Akkurat det hadde eg faktisk ikkje tenkt på. ;)

Så då trur rett og slett at eg ventar med blodprøven til etter at sprøyteforsøket er over. Sidan du seier at Haukeland analyserer FSH-prøvar daglig, så skal det då uansett ikkje vera noko problem å få resultatet i tide! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...