Mirabella76 Skrevet 8. april 2011 Forfatter #661 Del Skrevet 8. april 2011 Alabama: Ser at du har fått deg gravidticker. Så koselig - gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. april 2011 #662 Del Skrevet 8. april 2011 Så bra du fekk slike gode nyheter på timen. Håper virkelig du snart får bekreftelse på at ting er som det skal. Og når det gjeld prøving etter SA, fekk eg beskjed om at det berre var å kjøra på. Du blir visst ikkje gravid før kroppen er klar for det, ifølge eine gynekologen på St Olavs. Og eg trur det var det som var grunnen til at eg ikkje blei gravid igjen på PP1 etter SA-ane, men "først" i PP2. Dei andre to gongene har det tross alt klaffa på første forsøk... Og når det gjeld pergo og abortrisiko: Eg har også høyrt at det er litt større sjanse for abort ved bruk av pergo. Eg meiner det var pga. at livmorsslimhinna ikkje var fullt så tjukk eller noko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 10. april 2011 #663 Del Skrevet 10. april 2011 Kan du forklara litt meir detaljert kva du meinar med at hormona som pergoen tilfører kroppen, gir ein auka risiko for spontanabort? Har ikkje høyrt om det før, og eg skjønte heller ikkje heilt kva du meinte. Nå gav du meg en vanskelig oppgave... Sleit litt for å finne noen pålitelige kilder, annet enn foruminnlegg.. Men her fant jeg to kilder ihvertfall: "En spontan graviditet har større sjanse for å bli vellykket enn graviditet etter pergotime hvor det er større risiko for abort. Så derfor vent til det har gått mer enn ett år med behandling. Lykke til, vennlig hilsen Mette H Moen" http://www.doktoronline.no/qa/forum/2/qa4133080.html?s=fm.b.lastqa "Man er i dag skeptisk til å bruke slik behandling, dels fordi det nok er en økt abortrisiko om graviditet inntrer og økt risiko for flerlingesvangerskap." Samme lege http://www.doktoronline.no/wacms/print.wa2?DocumentId=15594 "Av de over 100 kvinnene han har gitt tablettene til, har drygt halvparten blitt gravide. Vanligvis blir bare mellom 20 og 30 prosent gravide ved å bruke det tradisjonelle legemiddelet Pergotime, som denne pasientgruppen har blitt behandlet med i Norge de siste 40 årene. Disse tablettene har imidlertid noen uheldige bivirkninger. – Først og fremst har de en ugunstig effekt på livmoren i form av at det forårsaker tynne slimhinner hos en del kvinner. Det gjør at egget har vanskelig for å feste seg, samtidig som det er økt fare for spontanabort. En annen uheldig bivirkning er at tablettene øker sjansene for tvillinggraviditet," sier gynekolog Erling Ekerhovd. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1581476.ece?service=mobile Men ser at flere leger mener det ikke er noen sammenheng mellom SA og pergo. Så er det sånn at kvinner med pcos har lettere for å spontanaborte. Alabama: Ser at du har fått deg gravidticker. Så koselig - gratulerer! Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 13. april 2011 Forfatter #664 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Så bra du fekk slike gode nyheter på timen. Håper virkelig du snart får bekreftelse på at ting er som det skal. Og når det gjeld prøving etter SA, fekk eg beskjed om at det berre var å kjøra på. Du blir visst ikkje gravid før kroppen er klar for det, ifølge eine gynekologen på St Olavs. Og eg trur det var det som var grunnen til at eg ikkje blei gravid igjen på PP1 etter SA-ane, men "først" i PP2. Dei andre to gongene har det tross alt klaffa på første forsøk... Og når det gjeld pergo og abortrisiko: Eg har også høyrt at det er litt større sjanse for abort ved bruk av pergo. Eg meiner det var pga. at livmorsslimhinna ikkje var fullt så tjukk eller noko. Klarar ikkje akkurat å stola på alt alt er som det skal vera, sidan eg strevar sånn med å bli gravid - og mistar når me endelig får klaff. Men det er sjølvsagt godt å vita at dei viktige FSH- og AMH- prøvane, er normale. For då er det iallfall ingenting som tyder på at eg har for dårlig eggkvalitet, eller at eg nærmar meg overgangsalderen. Høyrest veldig logisk ut det der med at ein ikkje bli gravid uansett, så lenge ikkje kroppen er klar for det. Så då er det jo berre til å kjøra på, og håpa at kroppen kjem raskt tilbake til normalen! Så dumt at det er litt større sjanse for abort, ved bruk av Pergo. Det var eg faktisk ikkje klar over, før Alabama nevnte det. Endret 13. april 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 13. april 2011 Forfatter #665 Del Skrevet 13. april 2011 Nå gav du meg en vanskelig oppgave... Sleit litt for å finne noen pålitelige kilder, annet enn foruminnlegg.. Men her fant jeg to kilder ihvertfall: "En spontan graviditet har større sjanse for å bli vellykket enn graviditet etter pergotime hvor det er større risiko for abort. Så derfor vent til det har gått mer enn ett år med behandling. Lykke til, vennlig hilsen Mette H Moen" http://www.doktoronline.no/qa/forum/2/qa4133080.html?s=fm.b.lastqa "Man er i dag skeptisk til å bruke slik behandling, dels fordi det nok er en økt abortrisiko om graviditet inntrer og økt risiko for flerlingesvangerskap." Samme lege http://www.doktoronline.no/wacms/print.wa2?DocumentId=15594 "Av de over 100 kvinnene han har gitt tablettene til, har drygt halvparten blitt gravide. Vanligvis blir bare mellom 20 og 30 prosent gravide ved å bruke det tradisjonelle legemiddelet Pergotime, som denne pasientgruppen har blitt behandlet med i Norge de siste 40 årene. Disse tablettene har imidlertid noen uheldige bivirkninger. – Først og fremst har de en ugunstig effekt på livmoren i form av at det forårsaker tynne slimhinner hos en del kvinner. Det gjør at egget har vanskelig for å feste seg, samtidig som det er økt fare for spontanabort. En annen uheldig bivirkning er at tablettene øker sjansene for tvillinggraviditet," sier gynekolog Erling Ekerhovd. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1581476.ece?service=mobile Men ser at flere leger mener det ikke er noen sammenheng mellom SA og pergo. Så er det sånn at kvinner med pcos har lettere for å spontanaborte. Jepp.. Var ikkje meininga å gjera det vanskelig for deg. Men tusen takk for at du tok deg tid til å finna meir informasjon til meg! Så det er altså det at Pergo fører til tynnare slimhinner enn normalt, som er grunnen til at sjansane for abort er større. Då veit eg iallfall det! Når det gjeld Femar, har eg lest ein del om det i det siste - og synst det virkar som eit veldig bra alternativ til Pergo! Høyrest jo nesten for godt ut til å vera sant, at Femar både gir bedre eggmodning enn Pergo, i tillegg til at det ikkje har nokon bivirkningar. Og det at Femar egentlig er ein kreftmedisin, gjer det jo berre enda meir spesielt! Gynekologen eg var til då eg mista, har vel egentlig lova meg at eg skal få prøva Femar, viss eg ikkje blir gravid igjen etter ein dobbel Pergokur til. Spennande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 13. april 2011 Forfatter #666 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) No ser det faktisk ut som om mensen er tilbake igjen allerede, berre 4 veker etter den medisinske aborten! Aborten var 16. mars, og mensen kom igjen i dag, 13. april - så då var det akkurat 29 dagar frå og med abortdagen, og til første mensdag i ny syklus. Så då vart faktisk ikkje syklusen etter aborten noko lengre, enn ein heilt normal syklus. Då eg gjekk på do i dag tidleg, kom det ein god del friskt, rødt blod. Og eg har blødd ganske mykje i løpet av dagen, så då er det vel egentlig ingen tvil om kva som er på gang. For nokre dagar sidan kom det ein del brunfarga utflod/slim i trusa, og i går kom det litt til. Eg lurte på om det var nokre smårestar som var igjen etter den medisinske aborten, som ikkje var synlege på UL. Men sidan mensen kom i dag, så var det vel kanskje heller spotting i fokant av mensen? Men eg synst egentlig det virkar litt rart, for eg pleier aldri å spotta i dagane før eg får mensen. Men eg kan vel kanskje ikkje forventa at ting skal vera heilt som normalt, aller første syklusen etter aborten? Eg er sjølvsagt veldig glad for at eg kjem i gang med ny syklus igjen, så kort tid etter aborten! Problemet er berre at det passar fryktelig dårlig med mensen akkurat no! For det betyr nemlig at viss denne syklusen er normal, så kjem eg til å få EL midt i påsken, akkurat når me er hos svigerforeldra mine. Og då passar det veldig dårlig med prøving, for å seia det sånn. Og så har eg rekna meg fram til at EL i syklusen etter, sannsynligvis vil koma når mannen min er på jobb i Nordsjøen. Snakk om dårlig timing! Så då ser eg ingen vits i å ta Pergo denne syklusen, sånn som eg hadde planlagt. Men eg og mannen min får likevel gjera ein innsats i dagane før me reiser inn til svigers i slutten av påsken, så får me kryssa fingrane for at mannen sine svømmarar er ekstra uthaldande! Endret 13. april 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. april 2011 #667 Del Skrevet 13. april 2011 Som du ser i innlegget mitt, så er det visst litt uenighet om pergo øker sjansen for SA. Bare så ikke jeg feilinformerer deg helt!! Hurra for mensen som er kommet, da! Kan dere ikke la svigers ta med barnebarnet ut på tur en dag, så kan dere "slappe av" litt hjemme alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. april 2011 #668 Del Skrevet 14. april 2011 Kan dere ikke la svigers ta med barnebarnet ut på tur en dag, så kan dere "slappe av" litt hjemme alene? Denne støtter jeg fullt og helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. april 2011 Forfatter #669 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Som du ser i innlegget mitt, så er det visst litt uenighet om pergo øker sjansen for SA. Bare så ikke jeg feilinformerer deg helt!! Hurra for mensen som er kommet, da! Kan dere ikke la svigers ta med barnebarnet ut på tur en dag, så kan dere "slappe av" litt hjemme alene? Denne støtter jeg fullt og helt. Eg fekk med meg det altså, at det er litt uenighet om Pergo aukar sjansen for abort! Så du har absolutt ikkje feilinformert meg. Ja, det var bra at mensen kom så fort tilbake! Berre så synd at det passar så dårlig i forhold til EL både denne og neste syklus. Trur ikkje me får fred om me sender svigerforeldra mine på tur med jenta vår. Me er nemlig ikkje dei einaste som er på besøk der i påsken. Så då må i så fall fleire personar sendast ut, og det kan bli litt vanskeligare å få til... Skal tenka, og sjå om me finner på noko lurt. Men det blir ikkje lett å få til noko, med huset fullt av folk. I tillegg ligg rommet me skal sova på, vegg i vegg med soverommet til svigers - og senga me ligg i knirkar noko heilt vanvittig. Så eg tvilar på at me får det til om kvelden etter at me har lagt oss heller. Iallfall ikkje uten å avsløra oss, og det er eg ikkje akkurat så veldig interessert i. Endret 14. april 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. april 2011 Forfatter #670 Del Skrevet 14. april 2011 Desse 2 første dagane med mensen, har eg blødd veldig mykje. Var forberedt på det - for i informasjonsskrivet eg fekk med meg heim frå sykehuset i forbindelse med den medisinske aborten, stod det at det var vanlig at ein blødde litt meir første menstruasjon etter aborten, enn ved ein vanlig menstruasjon. Men det eg har begynt å tenka på desse to dagane, er at sånn som eg har blødd fram til no, så mykje blødde eg alltid før når eg hadde mensen! Hadde nesten heilt gløymt korleis det var. Men før måtte eg alltid bruka store nattbind dei første dagane eg hadde mensen, for eg blødde veldig mykje. Mensen varte også i 7-9 dagar, før blødningane var heilt over. Og når eg ser at eg blør på samme måten no, så tenker eg at det er jo egentlig dette som er det normale for meg! Men sånne pinglemenstruasjonar som eg har hatt sidan august i fjor, kan ikkje samanliknast med dette! Frå å alltid blø mykje og lenge før, så har eg no begynt å blø ganske lite sjølv dei første dagane med mens, og blødningen er heilt over etter berre 4-5 dagar. Og eg er faktisk IKKJE glad for at menstruasjonen min har forandra seg sånn, sjølv om det kan høyrast herlig ut for utanforståande å sleppa å blø så mykje, og i så mange dagar. Men eg er berre så redd for at denne forandringa har noko å gjera med at eg er mindre fruktbar enn før, så derfor vil eg berre ha den gamle mensen min tilbake! Hadde det berre fortsett sånn som no i alle syklusane heretter, med sånn menstruasjon som eg har denne syklusen, og som eg alltid hadde før. Då hadde eg blitt glad! Eg veit jo at det ikkje kjem til å skje, men eg skulle ønskja at det gjorde det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #671 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Positiv EL-test i dag (26. april), på CD14 - akkurat som eg håpa på! Me har så langt gått for annankvar dag, i tida fram mot EL. Men sidan EL-testen var positiv i dag, så blir det nok litt i kveld også, sjølv om det då blir 2 dagar på rad. Må jo ha mest mulig svømmarar, som ligg på lur og ventar når egget slepper! Endret 26. april 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 26. april 2011 #672 Del Skrevet 26. april 2011 heier for EL Håper gullegget slippes nå og at svømmerne "ligger" og venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #673 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) heier for EL Håper gullegget slippes nå og at svømmerne "ligger" og venter Takk for heiing! Ja, dette bør virkelig vera gullegget! Reknar iallfall med at svømmarane allerede ligg klare og ventar. Forresten fekk eg positiv EL-test i dag også (27. april), på CD15! Eg brukar kun CB digitale EL-testar, så då kjem det jo opp eit smilefjes i displayet, når testen er positiv. Likevel pleier eg alltid å sjå på strekane på testen. Og i går var ikkje streken så veldig sterk. Men i dag derimot, var streken kjempesterk! Reknar med at eg kjem til å få EL i løpet av dagen. For eg pleier nemlig alltid å få EL siste dagen med positiv test, når EL-testen er positiv 2 dagar på rad. Eg kjem nok ikkje til å ta nokon graviditetstest før IKM, som eg har rekna meg fram til at blir 12. mai! Og eg testar sjølvsagt berre, viss mensen ikkje har dukka opp den morgonen. Egentlig pleier eg ikkje å testa i det heile tatt lenger, før dagen etter IKM, om mensen ikkje har kome då. Men eg har litt lyst til å testa 12. mai! Synst det er ein fin dato, sidan jenta mi har 2 1/2 års dag då. Ikkje at det er noko spesielt sånn sett, men eg har liksom ein bedre følelse for den dagen, enn for 13. mai. Så gjenstår det å sjå om det i det heile tatt blir noko testing på meg, eller om mensen kjem meg i forkjøpet. Eg har iallfall ein god følelse for denne prøveperioden, og det tar eg som eit positivt tegn! Endret 27. april 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #674 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Eg er så utrulig glad for at kroppen min kom så fort i rute igjen, etter MAen! Herlig at kroppen min ser ut til å fungera som den skal igjen denne syklusen, etter alt syklustullet eg har hatt tidlegare. Får berre håpa at det varer, og at det ikkje berre er no første syklusen etter aborten, at ting fungerer som det skal. Men det er ein ting eg lurer på, og som eg håpar at noko her inne kan svara meg på. Og ver forberedt på litt ekle detaljar, så styr unna dåke som ikkje vil lesa sånt! Då eg gjekk på do i går kveld, såg eg plutselig at det dryppa litt friskt, rødt blod ned i do. Så oppdaga eg at det var ganske mykje seigt EL-slim, som hang ned i do. Det var mykje rødt, friskt blod inni EL-slimet også. Og då alt kom ut, så var det ein slags slimklump i enden, med masse blod inni. Det rare var at når denne slimklumpen kom ut, så var det ikkje antydning til noko blod lenger! Og då eg og mannen min koste oss litt i går kveld, så var det heller ikkje noko blod å sjå. Men så skjedde det samme igjen i dag tidlig. Ikkje fullt så mykje som i går kveld, men ein god del likevel. I dag var det berre ein del seigt EL-slim som kom ut, men ingen slimklumpar. Og inni EL-slimet var det blod, som liksom låg som ein lang rød strek inni EL-slimet. Og så var det ingenting meir blod å sjå etterpå, akkurat som i går kveld. Eg vart så utrulig overraska, for eg har aldri opplevd noko sånt før! Og kor har det egentlig blitt av all sæden, som pleier å koma ut morgonen etter sengekos? Var den blanda i EL-slimet, eller har kroppen min sugd alt til seg? Eg har jo høyrt at blodig EL-slim kan bety at ein er ekstra fruktbar. Eg fekk jo positiv EL-test både i dag og i går, så det stemmer jo veldig bra med kor eg er i syklusen. I så fall er det såklart veldig positivt! Men eg klarar liksom ikkje heilt å skjønna at det kan vera forklaringa. For eg har aldri nokonsinne før blødd på eit anna tidspunkt i syklusen, enn når eg har hatt mensen. Aldri nokon gang før har eg sett antydning til blod i EL-slimet. Og er det virkelig mulig at ein etter ein abort kan vera så superfruktbar, at ein kan få blodig EL-slim, sjølv om ein aldri har hatt det før? Håpar virkelig at det er nokon kloke damer her inne, som kan svara meg på kva dette kan vera. For viss forklaringa ikkje er at eg er ekstra fruktbar denne syklusen, så blir eg litt bekymra for kva det kan vera. Då trur eg at eg vil bestilla meg ein gynekologtime ganske kjapt! Endret 27. april 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #675 Del Skrevet 27. april 2011 Blodig EL-slim no i kveld igjen, men mykje mindre denne gangen. No var det berre ein liten blodklump i enden, mens resten av EL-slimet var heilt blankt. Rare greier er det uansett, for eg har aldri vore borti noko liknande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #676 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Litt blod i dag tidleg igjen! Men denne gangen var det ikkje noko EL-slim å sjå, kun litt sædrestar. Og det kom ikkje blod i do, kun eit par gangar på papiret når eg tørka meg. Og positiv EL-test igjen i dag (28. april), på CD16 - for tredje dag på rad! Kva er det egentlig som skjer? Endret 28. april 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 29. april 2011 #677 Del Skrevet 29. april 2011 Litt blod i dag tidleg igjen! Men denne gangen var det ikkje noko EL-slim å sjå, kun litt sædrestar. Og det kom ikkje blod i do, kun eit par gangar på papiret når eg tørka meg. Og positiv EL-test igjen i dag (28. april), på CD16 - for tredje dag på rad! Kva er det egentlig som skjer? Positiv på clearblue sin test for tredje dag på rad? Er du gravid, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. april 2011 Forfatter #678 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Positiv på clearblue sin test for tredje dag på rad? Er du gravid, eller? Nei, gravid er eg garantert ikkje - dessverre! Både seint i går kveld og i dag tidleg, var det fortsatt litt blod. Men desse to gangane var det berre litt rosafarga utflod på papiret, då eg tørka meg. Men eg skjønnar virkelig ikkje kva det kan koma av. I dag var iallfall EL-testen negativ igjen, så då er det vel ikkje anna å gjera enn å venta i ca 14 dagar, og sjå om mensen dukkar opp, eller ikkje... Men eg håpar virkelig at eg ikkje ser meir blod heretter, no når EL-testen er negativ igjen. Endret 29. april 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 29. april 2011 #679 Del Skrevet 29. april 2011 Er jo noen som blør litt når det har EL tror jeg!? Men rart hvis du aldri har gjort det før. Er det ikke sånn at mange blir raskt gravide igjen etter SA/MA? Blir spennende om to uker ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. april 2011 Forfatter #680 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Er jo noen som blør litt når det har EL tror jeg!? Men rart hvis du aldri har gjort det før. Er det ikke sånn at mange blir raskt gravide igjen etter SA/MA? Blir spennende om to uker ihvertfall! Usj, når eg gjekk på do no i kveld, var det ein del brunfarga blod i trusa. For noko dritt! Blir eg ikkje gravid denne syklusen, så skal eg iallfall bestilla time hos gynekolog, og forhåpentligvis få eit svar på kva denne blødningen i tida rundt eggløysing kan koma av. Ja, det er enkelte som kan ha litt blodig EL-slim, og då er ein veldig fruktbar. Men no har eg jo sett blod i fleire dagar, og dei første dagane var det til og med ganske mykje friskt, rødt blod. Og som du seier, så har eg aldri nokon gang før opplevd å sjå blod, når eg har EL. Og då synst eg det virkar usannsynlig at eg skal gjera det no, og i tillegg såpass mykje. Eg tenker at det enten kan vera kroppen min som ikkje er heilt som normalt igjen, etter MAen. Ellers er eg redd at det er noko gale, for det er jo ikkje vanlig å blø midt i ein syklus! Men no får eg no først og fremst venta i eit par veker, og sjå om mensen dukkar opp, eller ikkje. Det stemmer, som du seier, at det blir sagt at ein ofte er ekstra fruktbar etter ein MA/SA - så eg håpar jo sjølvsagt på at eg er blant dei heldige som er det! Endret 29. april 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå