Knøttet Skrevet 17. september 2011 #781 Del Skrevet 17. september 2011 Bare innom for å oppdatere meg litt. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. september 2011 Forfatter #782 Del Skrevet 24. september 2011 Bare innom for å oppdatere meg litt. Ha en fin kveld! Koselig å "sjå" deg her inne, etter gammalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2011 #783 Del Skrevet 24. september 2011 Når er det du skal begynne med sprøyter Mirabella? Håper sånn på at det klaffer for dere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. september 2011 Forfatter #784 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) I dag har eg vore hos gynekolog, og har no starta på "sprøyteforsøket" eg har venta på. Eg har jo brukt p-piller i 2 månader, og skulle koma til gynekologen på syklusdag 1-3 i denne syklusen. Eg fekk mensen i dag, så eg er altså på syklusdag 1. Heldigvis blør eg rødt blod denne syklusen, og ikkje svart blod - slik eg gjorde etter første p-pillemånad. Gynekologen tok først ein innvendig UL, for å sjekka om eg hadde cystar på eggstokkane. Det hadde eg heldigvis ikkje, og alt såg fint ut. Men det var ikkje så kjekt med UL når eg hadde mensen. Har aldri vore til UL mens eg har hatt mensen før, men det gjekk bedre enn frykta, sjølv om eg synst det var litt ubehagelig og ekkelt. Så skreiv gynekologen min ut resept på Gonal-f, for dei som veit kva det er. Eg har høyrt om det, men må seia at eg ikkje veit noko om det. Men det skal iallfall føra til at to egg modnast samtidig, i følge gynekologen min. Eg skulle ta ein dose kvar dag på 75, kva no det vil seia. Det er ein sånn penn med nål, som eg må stikka meg sjølv i magen med. Skal takast til samme tid kvar dag, ein gang om dagen. Problemet er berre at eg er så utrulig hjelpelaus på å forstå meg på slike ting. Og bruksanvisningen var så lang, at eg vart jo heilt forvirra og stressa. Eg sette første dosen i kveld, og håpar virkelig at eg har gjort det riktig. Men eg oppdaga etterpå at etter at eg hadde valgt riktig dose, så gjekk det an å sjekka om den dosen eg hadde stilt inn, var den same dosen som den som hadde blitt lada. Og det sjekka eg sjølvsagt ikkje. Så eg får berre kryssa fingrane for at det vart riktig. Er så redd for at eg har sett feil dose. Synst det var så lite væske igjen i pennen, etter at dosen var sett. Men mannen min påstod at det ikkje var så mykje meir i utgangspunktet. Eg anar ikkje, for eg såg ikkje etter. Uff, får håpa det går bedre i morgon! Ein annan ting eg bekymrar meg for, er at eg ikkje har oppbevart pennen i kjøleskapet før no i kveld, etter at eg hadde tatt første dose. Verken hos legen eller på apoteket fekk eg beskjed om at gonal-f skulle oppbevarast i kjøleskapet, og det synst eg var dårlig! Det stod nemlig i bruksanvisningen at den skulle oppbevarast kaldt i kjøleskap. Og at den tålte max 25 grader i 3 månader. Så eg la den i kjøleskapet no i kveld, og får berre håpa at den ikkje har blitt ødelagt sjølv om den har blitt oppbevart i romtemperatur ei stund. Skal tilbake til gynekologen på torsdag (om 5 dagar) for å sjekka eggutviklinga, og om eg treng meir stimulering eller ikkje. Det virka som om det var stor sjanse for at eg måtte få meir. Den pennen eg har henta no, varer berre i 6 dagar. Men eg må seia at eg vart sjokkert over prisen på gonal-f. Ca 1700 kr for 6 injeksjonar - og eg tar til og med ein lav dose! Får jammen håpa at det virkar, så dyrt som det er. Dette er jo ikkje noko prøverørsforsøk ein gang, så eg hadde virkelig ikkje trudd at det skulle bli så dyrt. Og eg risikerer jo at det blir dobbelt så dyrt, om eg må kjøpa enda ein ny injeksjonspenn. Og så kjem i tillegg ca 800 kr å betala, kvar gang eg er hos gynekologen. Det er på ein måte spennande å vera i gang med dette "forsøket", som eg har venta så lenge på å få koma i gang med! Men samtidig så er eg både redd og nervøs. Redd for at eg har tatt feil dose, og ikkje gjer det riktig - og dermed kastar vekk så masse pengar på ingenting. Og nervøs for at viss eg har tatt for stor dose i dag, så blir eggstimuleringa altfor kraftig, og kan vera farlig for kroppen min. Og så er eg bekymra for at dette forsøket ikkje gir noko positivt resultat, slik at alt har vore bortkasta. Merkar at eg er veldig negativ akkurat no. Men det er fordi eg er så livredd for at eg har gjort eller kjem til å gjera noko feil, slik at alt blir ødelagt. Eg føler meg så dum og hjelpelaus, som ikkje har kontroll på dette her, som sikkert skal vera veldig enkelt. Skulle ønska eg hadde ein sjukepleiar eller lege her, som hadde peiling på dette her, som kunne ha sett den der injeksjonen i magen min kvar kveld. Då hadde eg iallfall vore sikker på at det vart gjort riktig. Håpar virkelig at dette her går seg til, og at eg føler at eg får kontroll på den skumle injeksjonspennen etter kvart. For no er eg berre full av stress og angst for at eg har gjort noko feil. Seriøst, eg er kjemperedd no! Det er kanskje eg som er rar, men sånn følest det iallfall for øyeblikket. Endret 24. september 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. september 2011 Forfatter #785 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Når er det du skal begynne med sprøyter Mirabella? Håper sånn på at det klaffer for dere da! I dag, som du ser i mitt forrige innlegg! Har du peiling på Gonal-f, så blir eg glad om du kan hjelpa meg litt! Det er spesielt det med om det er krise eller ikkje at eg har oppbevart pennen i romtemperatur i ein del timar, eg lurer på. Og om du anar kor mykje væske det i utgangspunktet er i ein slik penn, når eg skal ta lavaste/nest lavaste dose på 75. For eg synst det er lite igjen i pennen no, men såg ikkje etter kor mykje det var før eg tok første dosen. Håpar virkelig det klaffar for oss, eg også - men no er eg berre redd! Endret 24. september 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2011 #786 Del Skrevet 24. september 2011 Du har nok gjort det helt rett Mirabella, alle som starter sprøyetforsøk eller IVF er en smule bekymret for om at de har gjort det rett eller ikke. Jeg bekymret meg for dette selv om hadde opplæring på puregon-pennen ifbm forsøket i fjor. FSH stimulering er dyrt, men hvis det kommer over 15000,- i medisinutgifter, Gud forby at det kommer dit at dere må til med IVF, så får dere det dekket! Krysser alt jeg har for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 24. september 2011 #787 Del Skrevet 24. september 2011 Hei! Legger igjen et spor Jeg er også prøver men ikke så lenge som deg akkurat. pp2 nå. Har også 08 barn fra før Håper det vil funke bedre med sprøytene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2011 #788 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg gikk på puregon, og den skulle også oppbevares kjølig men jeg kjøpte den i lunchen og den kom ikke i kjøleskap før jeg kom hjem fra jobb i femtiden. Jeg responderer supert på den selv om den ikke hadde lagt kjølig hele veien! Gonal-f inneholder 300ie i følge felleskatalogen, noe som tilsvarer 0,5 ml og det er ikke mye så ikke fortvil kjære du Jeg har troen for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. september 2011 Forfatter #789 Del Skrevet 24. september 2011 Du har nok gjort det helt rett Mirabella, alle som starter sprøyetforsøk eller IVF er en smule bekymret for om at de har gjort det rett eller ikke. Jeg bekymret meg for dette selv om hadde opplæring på puregon-pennen ifbm forsøket i fjor. FSH stimulering er dyrt, men hvis det kommer over 15000,- i medisinutgifter, Gud forby at det kommer dit at dere må til med IVF, så får dere det dekket! Krysser alt jeg har for dere. Håpar virkelig at eg har gjort det rett, men eg føler meg langt frå trygg på det! Eg fekk ingen opplæring med pennen på forhånd. fekk berre ei lita forklaring av gynekologe min, så eg måtte studera den lange bruksanvisningen veldig nøye. Følte meg nerre meir og meir forvirra, jo meir eg leste. Det positive var iallfall at det ikkje gjorde vondt å stikka nåla i magen. Gynekologen viste korleis eg skulle gjera når eg stakk, så akkurat det trur eg at eg gjorde riktig. Viss me må i gang med IVF, får me likevel rekna med dei utgiftene me har hatt i forbindelse med dette sprøyteforsøket? For eg går no til ein privat gynekolog, mens IVF skal me ta gjennom det offentlige. Men håpar at me får det dekka uansett, om me skulle enda opp med ein sum på over 15000 i medisinutgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2011 #790 Del Skrevet 24. september 2011 Hvis dere må i gang med IVF så kan dere regne med medisinutgiftene fra sprøyteforsøket ja Men det skal jo klaffe for dere nå Når jeg leser litt mer på felleskatalogen, tenker meg om og regner litt på det så har du nok en gonal-f penn på 600 ie, men det står muligens på kviteringen fra apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2011 #791 Del Skrevet 24. september 2011 ie. er forresten internasjonale enheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. september 2011 Forfatter #792 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Hei! Legger igjen et spor Jeg er også prøver men ikke så lenge som deg akkurat. pp2 nå. Har også 08 barn fra før Håper det vil funke bedre med sprøytene Hei, og velkommen til dagboka mi Wanita! Ja, då har me jo barn på samme alder. Eg såg egentlig for meg eit 2010-barn denne gangen. Men denne prøvinga har ikkje gått heilt etter planen - så no blir det tidligast 2012-barn på oss, viss me er heldige. Eg tar det ikkje lenger som nokon selvfølge at me skal få fleire barn, så eg skal vera kjempelykkelig viss eg i det heile tatt får oppleva å bli mamma igjen. Det å vera mamma er det mest fantastiske i verden - så eg håpar virkelig at eg får oppleva den lykka igjen, å få ein perfekt liten baby i armane, som eg er mamma til! Ja, det blir spennande med dette sprøyteforsøket! Hadde vore fantastisk om me lykkast no, og slapp å gå i gang med IVF-forsøk. Masse lykke til med prøvinga, til deg også! Endret 24. september 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. september 2011 Forfatter #793 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Jeg gikk på puregon, og den skulle også oppbevares kjølig men jeg kjøpte den i lunchen og den kom ikke i kjøleskap før jeg kom hjem fra jobb i femtiden. Jeg responderer supert på den selv om den ikke hadde lagt kjølig hele veien! Gonal-f inneholder 300ie i følge felleskatalogen, noe som tilsvarer 0,5 ml og det er ikke mye så ikke fortvil kjære du Jeg har troen for dere! Hvis dere må i gang med IVF så kan dere regne med medisinutgiftene fra sprøyteforsøket ja Men det skal jo klaffe for dere nå Når jeg leser litt mer på felleskatalogen, tenker meg om og regner litt på det så har du nok en gonal-f penn på 600 ie, men det står muligens på kviteringen fra apoteket ie. er forresten internasjonale enheter Takk for informasjon! Det står 450 ie / 0,75 ml, på pakken som gonal-f pennen ligg inni. Klarar ikkje heilt å sjå for meg kor mykje 0,75 ml er, så eg er fortsatt usikker på om det er for lite væske igjen i pennen no, eller ikkje. Eg får følgja godt med i morgon når eg tar ein ny dose, og sjå kor mykje væske som forsvinner. Så bra å høyra at du responderte bra på Puregon, sjølv om du oppbevarte den i romtemperatur i nokre timar! Då håpar eg det samme gjeld for meg. Kva er forresten forskjellen på Puregon og Gonal-f? Supert at me kan rekna med medisinutgiftene frå dette sprøyteforsøket, viss me må i gang med IVF! Endret 24. september 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2011 #794 Del Skrevet 24. september 2011 0,75 ml er ikkje mykje! Ta meg på ordet på det, eg jobbar med små mengdar væske til tider Er ikkje heilt stødig i forskjellen på puregon og gonal-f, men den fyrstnemde er follitropin alfa og gonal-f er follitropin beta. Begge er FSH stimulerende midler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. september 2011 Forfatter #795 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) 0,75 ml er ikkje mykje! Ta meg på ordet på det, eg jobbar med små mengdar væske til tider Er ikkje heilt stødig i forskjellen på puregon og gonal-f, men den fyrstnemde er follitropin alfa og gonal-f er follitropin beta. Begge er FSH stimulerende midler Ok, det er bra. Då stolar eg på at du har rett! Pennen er sånn ca mellom 1/5 og 1/6 full. Ser iallfall sånn ut, viss eg ikkje ser heilt feil. Dei der alfa og beta-greiene seier meg dessverre ingenting. Men sidan både Puregon og Gonal-f er FSH-stimulerande middel, så satsar eg på at begge delar fungerer like bra. PS: Likar forresten at det siste innlegget ditt er på nynorsk! Er det nynorsk du brukar til vanleg, eller lot du deg påvirka av meg? Endret 24. september 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2011 #796 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Eg brukar ikkje nynorsk til vanleg, så litt påverka vart eg, men staden eg kjem frå er delt mellom nynorsk og bokmål Eg var ei av dei som vurderte å skifte hovedmål på vgs frå bokmål til nynorsk Dialekten min ligg vel midt mellom begge målføra våre Eg har heller ikkje peiling på kva som er forskjellen på alfa og beta follitropin Så lenge eg veit at det er FSH stimulerende midler er eg fornøgd Endret 24. september 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. september 2011 Forfatter #797 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Eg brukar ikkje nynorsk til vanleg, så litt påverka vart eg, men staden eg kjem frå er delt mellom nynorsk og bokmål Eg var ei av dei som vurderte å skifte hovedmål på vgs frå bokmål til nynorsk Dialekten min ligg vel midt mellom begge målføra våre Eg har heller ikkje peiling på kva som er forskjellen på alfa og beta follitropin Så lenge eg veit at det er FSH stimulerende midler er eg fornøgd He he, veldig bra! Du er iallfall flink til å skriva nynorsk, sjølv om du brukar bokmål til vanleg. Min dialekt ligg uten tvil nærmast nynorsk, og eg har alltid hatt nynorsk som hovudmål (kjem frå ein nynorsk-kommune). Vurderte tidlegare å skriva bokmål her inne, for å vera mest mulig anonym. Men det er håplaust. For når eg skriv bokmål, så sniker det seg inn nynorske ord heile tida, fordi det er det som er mest naturlig for meg. Men eg er ikkje akkurat så veldig opptatt av å skriva 100% korrekt nynorsk her inne. Eg brukar blant anna ikkje slike spesielle nynorskord når eg skriv, som heller ikkje er vanlig å bruka i dialekten min. Og så brukar eg ein del ord når eg skriv her inne, som egentlig ikkje er riktig å bruka når ein skal skriva korrekt nynorsk. F.eks skriv eg "dåke" i staden for "de/dykk". Tar meg den friheten å dra inn slike dialektord innimellom, når eg skriv her inne på KG. Ja, det er sikkert meir enn nok å vita at både Puregon og Gonal-f er FSH-stimulerande middel! Synst berre alfa høyrest hakket bedre ut enn beta, men kva veit vel eg. Endret 25. september 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. september 2011 Forfatter #798 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Eg var så forferdelig stressa i går, fordi eg var usikker på om eg hadde gjort det riktig, då eg tok første gonal-f - dose. Hadde ein sånn ekkel følelse i kroppen heile kvelden. Då eg gjekk og la meg, føltest det akkurat som når eg skal ha eksamen dagen etter, og eg ligg våken omtrent heile natta og ikkje får sova, fordi eg er så nervøs og stressa. Akkurat den der stress-/nervøsitetsfølelsen hadde eg i kroppen i heile går kveld, og det vart ikkje bedre etter at eg hadde lagt meg. Låg berre og vrei meg i senga, og fekk ikkje sova. Då klokka var 02.30, var eg fortsatt lys våken. Såg ikkje på klokka etter det, men eg låg ganske lenge etter det (max 1 time til, trur eg), før eg endelig sovna. Så våkna eg igjen allerede i halv 7-tida, og låg våken heilt til jenta mi våkna i 7-tida. Så var det på tide å stå opp. Ja ja, det vart ei kort natt på meg. Merkar at eg er trøtt i dag, så reknar med at eg kjem til å sova ekstra godt i natt! I dag er heldigvis den ekle stressfølelsen i kroppen så godt som vekke. Har hatt ein fin søndag hos svigerforeldra mine. Svigerinna mi med familie var også der, så jenta mi fekk leika med kusina og fetrane sine. Det synst ho alltid er like gøy! Var nervøs før eg skulle ta dagens sprøytedose, men det gjekk heldigvis bedre enn forventa. Leste bruksanvisningen veldig nøye enda ein gang, før eg fann fram gonal-f - pennen. Heldigvis ser det ut som om eg har gjort det riktig i går! I dag sjekka eg også nøye kor mykje væske som var igjen i pennen før eg tok ein dose, og kor mykje som var igjen etterpå. Det hadde minka litt på væska etter at eg hadde sprøyta inn dagens dose, men det hadde ikkje minka så mykje. Så eg trur absolutt det skal vera nok væske til 5-6 dosar, slik gynekologen min sa at det skulle vera. Så no er eg litt meir avslappa, og prøver å seia til meg sjølv at eg sikkert har gjort det riktig. I dag var det forresten litt vondt når eg sprøyta inn væska, men i går kjente eg ingenting...hmmm. I går stakk eg i magen på høgre sida av navlen, og i dag på venste side av navlen. Men det burde jo ikkje ha noko å seia. Ja ja, sannsynligvis betyr det ingenting - så eg giddar ikkje å tenka meir på det. I natt har eg nemlig store planar om å få sova godt! Endret 25. september 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. september 2011 #799 Del Skrevet 25. september 2011 He he, veldig bra! Du er iallfall flink til å skriva nynorsk, sjølv om du brukar bokmål til vanleg. Takk Mirabella :klem Godt du har ein mykje betre følelse etter sprøyta i dag Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. september 2011 Forfatter #800 Del Skrevet 25. september 2011 Ja, det følest heldigvis bedre i dag! Sov godt du også, Pusilus, når du tar kveld! Er vel på tide at eg kjem meg til sengs snart, for å ta igjen litt av den tapte søvnen. Men kjenner eg meg sjølv rett, så tar det nok enda ei stund før eg kjem så langt. Eg er nemlig eit typisk B-menneske. Elskar å vera oppe lenge om kveldane, og hatar å stå opp om morgonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå