Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #1 Del Skrevet 18. juli 2009 Vurderer å kjøpe el-sykkel. Noen som har erfaring med el-sykkel? Anbefalte merker? Jeg liker denne: http://www.wisperbikes.no/2009-works905se-city.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 10. august 2009 #2 Del Skrevet 10. august 2009 Har lyst på det, men 12.000 kr a gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 12. august 2009 #3 Del Skrevet 12. august 2009 Har også lyst på, men ja, det koster. Har ikkje råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #4 Del Skrevet 12. august 2009 Hvis en familie med to biler bytter ut den ene bilen med el-sykkel, blir det ikke så dyrt. De er jo billige i drift. Håper uansett de blir billigere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 12. august 2009 #5 Del Skrevet 12. august 2009 For ein familie på 2 med 1 bil...blir det dyrt med sykkel i tillegg Hadde vore fint som alternativtransport...sykle til jobben utan å kome fram svett og fæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 8. november 2014 #6 Del Skrevet 8. november 2014 Hei. Det du skal vite er at du får det du betaler for. Du må opp i rundt 16-20 000 for å kjøpe en sykkel som du kan ha i årevis. El-sykkelen din trenger også årlig vedlikehold, derfor er det lurt at du kjøper fra en skikkelig sykkelbutikk med verksted, med mindre du er mekkekyndig selv. Jeg vil anbefale deg at du leser tester på nettet og finner gode sykkelbutikker som hjelper deg med å finne riktig sykkel. Investerer du feks 16-20 000 så er det viktig at det riktig sittestilling, og at du får maks med tanke på motor kvalitet. Styr unna sportsbutikker, chlas ohlson og nettbutikker. Tenk også på at du kanskje ønsker skivebremser i stedet for klossebremser osv. Jeg vil anbefale Kalkhoff som er en tysk sykkel med boch motor. Den har ikke en ene importør i Norge og de gode sykkelbutikkene kan skaffe den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå