Gå til innhold

Dobbeltgjenger

Fremhevede innlegg

Gjest Zirine
Skrevet

Det sies at vi alle har en dobbeltgjenger. Over en periode på 2 år ble jeg støtt og stadig stoppet på gaten, på busstopp, ropt etter på trikken i Oslo fordi folk tok meg for å være en annen - og det var alltid det samme navnet de brukte på meg. Så vi må ha vært veldig like.

Nå synes mange jeg minner om Märtha Louise :grine:

Hvem er din dobbeltgjenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal visst ha en dobbeltgjenger i Oslo et sted (ingen kjendis av noe slag).

Og så fikk jeg et lite sjokk da jeg bladde gjennom en avis. Blant brudebildene så jeg ei som var sjokkerende lik... :o

Og ut i fra de opplysningene jeg satt med selv, visste jeg at det ikke var jeg som hadde giftet meg. :blunke:

• 1 måned senere...
Gjest Madam Felle
Skrevet

Ingen kjendis, men på stedet vi bruker å gå ut, er det mange om kommer bort til meg og sier at jeg er blitt overlegen :o har aldri sett dem før i hele mitt liv :o men får ordnet opp i det :wink:

dama jeg liksom skal ligne på har jeg sett, og jeg ser ikke likheten

Skrevet

Uff, ja jeg har hørt mye rart. :-? Gidder ikke ta det opp her :lol:

Skrevet

Ingen kjendis, men har sett han.. PÅ toget... Eneste var at han var høyere enn meg.... :-? resten var klin likt!!! Måtte spørre de rundt meg hvem han lignet på.... var helt sprøtt... som å se i et speil...

Skrevet
Nå synes mange jeg minner om Märtha Louise

:hoho: en får du dra lenger ned i melkeglasset mer. Synes (uten å være frekk, ta det som et kompliment,) at du likner mer på Michael Bolton, jeg... *knis*

Ligner nok mest på meg selv. Men min grandtante sa til meg engang at "duverden som du likner din mor bakfra i figuren". Kult når du er 15 og synes at din mor er for tykk.... :evil:

Gjest sexysadie
Skrevet
Det sies at vi alle har en dobbeltgjenger. Over en periode på 2 år ble jeg støtt og stadig stoppet på gaten, på busstopp, ropt etter på trikken i Oslo fordi folk tok meg for å være en annen - og det var alltid det samme navnet de brukte på meg. Så vi må ha vært veldig like.

Nå synes mange jeg minner om Märtha Louise :grine:

Martha har jeg blitt sammenlignet med også.

+++ hun Trøan som var med i GP for noen år siden

Ytterst pinlig.

Skrevet

:hoho: en får du dra lenger ned i melkeglasset mer. Synes (uten å være frekk, ta det som et kompliment,) at du likner mer på Michael Bolton, jeg... *knis*

Michael Bolton???? HVOR ligner jeg Michael Bolton, sa du?

Men altså du ... sant jeg ligner ikke på Mæææærtha? :sjarmor:

Ligner nok mest på meg selv. Men min grandtante sa til meg engang at "duverden som du likner din mor bakfra i figuren". Kult når du er 15 og synes at din mor er for tykk.... :evil:

:hoho:

Skrevet

Nei, hvor du likner...?

Nesa, håret som blafrer i vinden, det såre uttrykket i øynene når du synger dine ballader...

Gjest sexysadie
Skrevet

Det verste i verden er å bli sammnelignet med sin mor.

Selv om mora mi var en vakker kvinne som ung.

Skrevet

Martha har jeg blitt sammenlignet med også.

+++ hun Trøan som var med i GP for noen år siden

Ytterst pinlig.

Når jeg hører at du blir sammenlignet med Merete Trøan, så synes jeg plutselig ikke det er så ille å ligne Mæææææærtha :sjarmor:

Eller ligne og ligne, jeg gjør jo egentlig ikke det da. Jeg vil heller påstå at jeg ser ut som Kaktus ... ikke Kaktus her på KG, men broren til Baktus. Eller kanskje det er Baktus jeg ligner? Nei, nå ble jeg usikker her ...

Skrevet
Nei, hvor du likner...?

Nesa, håret som blafrer i vinden, det såre uttrykket i øynene når du synger dine ballader...

:hoho:

Skrevet

Jeg vil heller påstå at jeg ser ut som Michael Bolton. Eller kanskje det er Pål Bang-Hansen jeg ligner? Nei, nå ble jeg usikker her ...

:sjarmor:

Skrevet

Faen. Jeg har møtt min overmann. (MB er jo en mann, så i og med at du likner gidder jeg ikke skrive overdame)

Skrevet
Faen. Jeg har møtt min "overdame. Du har rett' date=' du ligner svært mye på Angelina Joly, sexy, har utstråling - en fantastisk kropp - rett skal være rett. I tillegg har du en usedvanlig flott personlighet som jeg beundrer. Jeg drømmer om å bli som deg[/quote']

Oi, dette var da usedvanlig vakre ord Donpedro. Takk skal du ha - du er en god jente inderst inne - det har jeg alltid visst.

Skrevet

:kjempesinna:

MODERATOOOOOR!!!!!!!!!!

Zirine tukler med det jeg har skrevet.

Jeg tilbakeviser på det sterkeste at jeg har skrevet det som står over. Vel har Zirine langt hå, men ikke sort og stramt som Angelina. Mer tjafsete og fargeløst som Mr. Bolton.

Damn you Zirine, eller skal jeg si Gurine, som jo er ditt irl-navn??

:kul:

Skrevet

Donpedro - jeg skjønner at du føler dette litt pinlig inderst inne - å overøse meg med slike godord. Men skam deg ikke, dette vitner kun om et generøst indre og en vakker sjel, så dette trenger du ikke dekke over.

Vennlig hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...