Gå til innhold

Bruke penger på film?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Bruker du mye penger på film? (DVD, VHS)

Hvor mye i mnd ca?

Jeg bruker kanskje 200 kr annenhver mnd på film.

Det er så mange jeg skulle sett, som jeg ikke har fått tid til... Film, en morsom hobby!

Og, et siste spørsmål:

Hender det at du kjøper en film du har sett tidligere, bare for å HA den i ditt eie, fordi den er så fordømt bra?

I do....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper altfor mange DVD filmer,og det irriterer meg! :evil:

Jeg ser de jo bare EN gang,og etterpå blir de stående og støve bort...

Ser aldri en film to ganger.. :roll:

Men tilbake til spørsmålet:

Kjøper vel en 7-8 filmer i måneden.. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Rundet idag 500 DVD'er. Har egentlig ingen anelse hva dette har kostet, men gratis er det ikke.

Selvfølgelig kjøper jeg filmer jeg har sett før, og likt. Ingen problemer med å se dem igjen - og det er bare helfett om det er en directors cut og/eller det er masse bonusting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ikke så mange filmer, men jeg pleier å leie/gå på kinoganske ofte. Bruker en del penger på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper nesten ingen filmer. Men de jeg kjøper er stort sett filmer jeg har sett før og er bare så bra at jeg bare må ha de liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper så og si aldri filmer. Gidder ikke kjøpe filmer jeg ikke har sett fordi jeg ikke vet om de er gode, og filmer jeg allerede har sett gidder jeg heller ikke kjøpe fordi jeg (nettopp!!!) allerede har sett dem.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper aldri filmer. Da ungene var små kjøpte jeg endel Disney-filmer og andre klassiske barnefilmer til dem - men aldri til meg selv. I motsetning til ungene så orker jeg ikke se samme filmen flere ganger - derfor går jeg enten på kino eller leier dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper aldri, og har heller ikke tenkt å begynne. Har lyst og veldig løse planer om å lage meg filmbibliotek ved nedlasting fra nett + enten brenning til dvd eller kjøring fra datamaskin ut på tv-skjerm.. Oh-Yeah.

Kanskje jeg skal begynne med "catch me if you can".. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper en del filmer, både VHS og DVD, faktisk. VHS er jo blitt nesten billigere å kjøpe enn å leie, så da er det liksom ikke noe spørsmål.

Filmer på DVD kjøper jeg bare når det er filmer jeg likte veldig godt, eller filmer jeg ikke har sett som har fått veldig god kritikk. Hvis man legger sammen hva sambo og jeg kjøper, blir det kanskje 5-10 filmer i måneden. Men så er vi glad i film begge to også, da!

.. og kanskje litt materialistiske, vi synes det er morsomt å eie filmene selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker også kanskje ca 100 kr i mnd i gjennomsnitt på film (eller litt mer). og jeg ser filmer om igjen. noen mange ganger (oftest går det litt tid mellom da).

kjøper bare filmer jeg har sett eller vet jeg kommer til å like. det må være noe spesielt ved dem - ikke vanlige dramakomedier osv. av den sorten tror jeg bare jeg har "sliding doors" fordi jeg syns det er så god stemning i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg "samler"....

Har gått over til DVD nå. Jeg satser i hovedsak på filmer jeg har sett og vet er bra, jeg har ingenting imot å se filmer flere ganger...

Når det er salg på DVD går jeg nesten amok....

(bestillte meg 4 dvd-er fra internett forrige uke...i løpet av 2 uker har jeg kjøpt 7 stk........)

Jeg og samboeren drømmer om filmbibliotek...er på god vei! :blunke:

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Aldri. Ønsker filmer jeg vil ha til jul og bursdag. Sjelden jeg gidder å se filmer flere ganger.

Forresten; har kjøpt Heldiggrisen Babe når den var på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper masse filmer, både VHS og DVD. Kjøper gjerne filmer jeg har sett før dersom de er bra. Ser stort sett alle filmene mange ganger....så sprø er jeg.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...