Gå til innhold

Hvor ble susanne av.


Gjest No wonder woman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror familien valgte å trekke bloggen tilbake for at hun selv skulle få avgjøre hvor mye rundt hennes tilstand som ble publisert. Vet ikke noe mer enn dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No wonder women
Tror familien valgte å trekke bloggen tilbake for at hun selv skulle få avgjøre hvor mye rundt hennes tilstand som ble publisert. Vet ikke noe mer enn dette..

Skjønner godt valget. Har vært borte noen dager, så jeg ble redd for at jeg ikke hadde fått med meg hva som hadde skjedd med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tror familien valgte å trekke bloggen tilbake for at hun selv skulle få avgjøre hvor mye rundt hennes tilstand som ble publisert. Vet ikke noe mer enn dette..

Bra tenkt. Leger har taushetsplikt, men hvordan er det med foreldre, slekt og venner? Er det egentlig ok å legge ut masse detaljer om en alvorlig skadd person før vedkommende kan godkjenne det selv? Tviler ikke på at det var i beste mening, men det er kanskje bedre å vente med slikt. Har til og med sett bilder av personer i koma publisert (ikke i denne saken) og kan ikke skjønne det er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No wonder women
Bra tenkt. Leger har taushetsplikt, men hvordan er det med foreldre, slekt og venner? Er det egentlig ok å legge ut masse detaljer om en alvorlig skadd person før vedkommende kan godkjenne det selv? Tviler ikke på at det var i beste mening, men det er kanskje bedre å vente med slikt. Har til og med sett bilder av personer i koma publisert (ikke i denne saken) og kan ikke skjønne det er lov.

Tror ikke man helt klarer å tenke klart når man står i en krise. Av respekt for susanne var dette det eneste riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

noen som vil si va dete var? jeg fikk en adrese til en blog, og den var om en jente som hade prøvd å begå selvmord, og lå i koma, det var snak om at de samlet inn penger slik at hun kunne få behandling i utlandet. jeg vile ike legge ut linken her da jeg ike vet om det er same sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No wonder women
hei

noen som vil si va dete var? jeg fikk en adrese til en blog, og den var om en jente som hade prøvd å begå selvmord, og lå i koma, det var snak om at de samlet inn penger slik at hun kunne få behandling i utlandet. jeg vile ike legge ut linken her da jeg ike vet om det er same sak

Nei, dette er ikke samme sak. Dette handler om Jenta Susanne som ble dratt flere kilometer under en bil i Bærum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er ikke samme sak. Dette handler om Jenta Susanne som ble dratt flere kilometer under en bil i Bærum.

hei

ååå er det det, har ike set at den ble borte, syns det er rart di fik mange støteerkleringer og di fleste vet jo hva som har skjed det sto i media

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...