Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det bare jeg som irriterer meg over folk som drar opp igjen sine egne innlegg, og kun skriver *dytt*? For ikke å snakke om når de skriver "ingen???!?!????!?" Jeg får bare mindre lyst til å svare på et innlegg når det dyttes og mases. Spesielt hvis det skjer før innlegget var borte fra førstesiden.

Og bare for å poengtere det, hvis noen dytter denne tråden så er det ikke meg ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Er det bare jeg som irriterer meg over folk som drar opp igjen sine egne innlegg, og kun skriver *dytt*? For ikke å snakke om når de skriver "ingen???!?!????!?" Jeg får bare mindre lyst til å svare på et innlegg når det dyttes og mases. Spesielt hvis det skjer før innlegget var borte fra førstesiden.

Og bare for å poengtere det, hvis noen dytter denne tråden så er det ikke meg ;)

Nei, jeg irriterer meg ikke over det, og jeg får heller ikke mindre lyst til å svare.

Gjest Gjest
Skrevet

På de fleste andre forum er det regler for sånt.

For eksempel at det må gå et visst antall dager før man har lov til å dytte opp egne innlegg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes også dytting er utidig. Det virker masete. Særlig om det bare er en times tid siden man skrev det første innlegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...