felgen Skrevet 20. juli 2009 #21 Skrevet 20. juli 2009 "Syntes faktisk det ikker er så "kult" å le av at fyren har liten pikk. Kan sikkert være kjipt for dama, men å le av andres fysiske attributter er bare kvalmt og sier noe om den som skrev innlegget" Den traff visst den vonde tåa!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #22 Skrevet 20. juli 2009 Han gikk i den gamle liten pikk-fella. Alle menn vet at man ikke menn med små peniser, for da blir man nemlig beskyldt for å ha en liten penis selv.
Gjest Gjest_Ester_* Skrevet 5. september 2009 #24 Skrevet 5. september 2009 Jeg er en jente med opprinnelse fra midtøsten. Foreldrene mine er liberale under tvil, og tidlig i tyveårene begynte jeg å adoptere den norske livsstilen med å drikke ute på byen. På dene ene siden sa den tradisjonelle moralen at jeg måtte vente til ekteskapet, og på den andre siden hadde jeg mine lyster. Iallefall ble jeg med en fyr hjem tilslutt. Vi hadde oralsex, men når han puttet på kondomet og ville "inn" fikk jeg mine baktanker. Jeg ble plutselig edru, og så for meg hylende besteforeldre og en skuffet mor. Samme hvor mye han maste, låste jeg meg fullstendig og sa at vi kunne gjøre alt, bare ikke vaginalt. Han ga ikke opp, og foreslo istedet at han kunne ta meg i rumpa. På den tiden hadde jeg en venninne som praktiserte analsex for å spare jomfrudommen, og etter litt betenkning gikk jeg med på det. Som glidemiddel var det eneste vi hadde en flaske soyaolje, og siden det er oljebasert kunne vi ikke bruke kondom Han fikk meg til å bøye meg over noe, og startet med å smøre meg inn og bruke fingre. Jeg husket jeg stolte så lite på ham at jeg hele tiden holdt hånden for vagina så han ikke skulle penetrere meg der ved et "uhell." Øyeblikket kom for å ta imot pikken hans, og jeg stålsatte meg og gjorde meg klar for det verste. Problemet var bare at det gjorde enda vondere enn jeg hadde forestilt meg. Jeg jamret og ynket. Først ba han meg slappe av og tok det rolig, så prøvde han å presse seg inn med makt. Han holdt på lenge, og halve flaska med soyaolje var nok smurt over baken min da han endelig var inne. På det tidspunktet hadde jeg øynene lukket og forestilte meg at jeg var et annet sted. Etter inntregningen var selve samleiet i baken min ikke så ille. Selvsagt, han nøt det mye mer enn meg. Etter kanskje ti minutter kom han og trakk seg ut, og jeg følte meg særdeles lite glamorøs etterpå. Han fikk tatt meg to ganger til på den måten, før vi gikk til hvert vårt morgenen etter. Tror ikke hvordan rumpehullet mitt føltes helt kan beskrives. Nå har jeg norsk kjæreste som jeg har sex med regelmessig, uten at familien min engang har krevd at han blir muslim, så jeg lurer på hvorfor jeg lot meg selv gå igjennom det der. Blir fortsatt flau når jeg tenker på hva den fyren tror om meg, men hva gjør vel ikke en jente for "sømmelighet."
Gjest Gjest_Hallo_* Skrevet 5. september 2009 #25 Skrevet 5. september 2009 Ons er ok for dem som ønsker det, men kan ikke folk ha litt respekt for seg selv...
kristian82 Skrevet 5. september 2009 #26 Skrevet 5. september 2009 Jeg er en jente med opprinnelse fra midtøsten. Foreldrene mine er liberale under tvil, og tidlig i tyveårene begynte jeg å adoptere den norske livsstilen med å drikke ute på byen. På dene ene siden sa den tradisjonelle moralen at jeg måtte vente til ekteskapet, og på den andre siden hadde jeg mine lyster. Iallefall ble jeg med en fyr hjem tilslutt. Vi hadde oralsex, men når han puttet på kondomet og ville "inn" fikk jeg mine baktanker. Jeg ble plutselig edru, og så for meg hylende besteforeldre og en skuffet mor. Samme hvor mye han maste, låste jeg meg fullstendig og sa at vi kunne gjøre alt, bare ikke vaginalt. Han ga ikke opp, og foreslo istedet at han kunne ta meg i rumpa. På den tiden hadde jeg en venninne som praktiserte analsex for å spare jomfrudommen, og etter litt betenkning gikk jeg med på det. Som glidemiddel var det eneste vi hadde en flaske soyaolje, og siden det er oljebasert kunne vi ikke bruke kondom Han fikk meg til å bøye meg over noe, og startet med å smøre meg inn og bruke fingre. Jeg husket jeg stolte så lite på ham at jeg hele tiden holdt hånden for vagina så han ikke skulle penetrere meg der ved et "uhell." Øyeblikket kom for å ta imot pikken hans, og jeg stålsatte meg og gjorde meg klar for det verste. Problemet var bare at det gjorde enda vondere enn jeg hadde forestilt meg. Jeg jamret og ynket. Først ba han meg slappe av og tok det rolig, så prøvde han å presse seg inn med makt. Han holdt på lenge, og halve flaska med soyaolje var nok smurt over baken min da han endelig var inne. På det tidspunktet hadde jeg øynene lukket og forestilte meg at jeg var et annet sted. Etter inntregningen var selve samleiet i baken min ikke så ille. Selvsagt, han nøt det mye mer enn meg. Etter kanskje ti minutter kom han og trakk seg ut, og jeg følte meg særdeles lite glamorøs etterpå. Han fikk tatt meg to ganger til på den måten, før vi gikk til hvert vårt morgenen etter. Tror ikke hvordan rumpehullet mitt føltes helt kan beskrives. Nå har jeg norsk kjæreste som jeg har sex med regelmessig, uten at familien min engang har krevd at han blir muslim, så jeg lurer på hvorfor jeg lot meg selv gå igjennom det der. Blir fortsatt flau når jeg tenker på hva den fyren tror om meg, men hva gjør vel ikke en jente for "sømmelighet."
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #27 Skrevet 5. september 2009 Hendelsen er fra 2000, jeg var 19 år gammel. Jeg var på besøk hos min kompis i Florø, der han jobbet. Skulle være med på utelivet. I løpet av kvelden fikk jeg et sterkt behov for et knull. Hadde ikke hatt meg noe på lengre tid etter at det ble slutt mellom meg og exdama. Senere på kvelden fikk jeg øye på ei som var intressert i det samme som meg. Hun var 4-5 år eldre enn meg. Vi danset i 2 minutter, klina så resten av tida på dansegulvet. Da jeg ikke hadde mer penger til drikke, spurde jeg henne om hun hadde lyst til å bli med hjem, noe hun hadde veldig lyst til :gjeiper: Jeg holdt på å rive av henne thigtsen hennes på åpen gate, for jeg hadde skikkelige problemer med å holde meg. Da vi hadde låst oss inn på hybelen, gikk hun inn på badet, og 1 minutt etter kom hun ut kliss naken. Vi begynte med 69. Så skulle jeg tre på komdomen. Hun ville hjelpe, med å "slide" den på plass ved bruk av munnen. Det gikk ikke helt som planlagt, da hun holdt på å kvele seg, og svelge kondomet Etter å ha trøkket på i nærmere en halvtime i alle stillinger og rom i hybelen, sier hun "kommer ikke du snart? Det har gått for meg for lenge siden..." så jeg gir på skikkelig. Det hele resulterte i at sofaen vi pulte i, knakk. Jeg jukka på videre, og tilslutt kunne jeg kjenne at det dunket i junioren, og jeg fikk tømt meg. Like etter banket det i veggene. Naboene hadde fått med seg det hele, og var ut til vinduet og ropte om showet var over Vi begynte like godt på omgang nummer to Så kom kompisen min sjanglende hjem, akkurat da vi lå der å peiset på. Det hadde ikke blitt noe på han, så han var skikkelig grumpy. Hun ONS min vart livredd den galne mannen som kastet fra seg tinga og var fly forbanna. Da han spurde om hun var pulbar, og om han kunne få låne henne for å tømme seg, ble hun skeptisk, og sa hun måtte gå, for hun skulle i konfirmasjon dagen etter. På en måte var det den værste ONS, men på den annen side, den aller beste jeg noen gang har hatt. Hadde vært noe å treft på hun dama igjen, for jeg husker ikke hvordan hun så ut, men god i sofaen var hun
Gjest Mann innom en tur Skrevet 5. september 2009 #28 Skrevet 5. september 2009 Ons er ok for dem som ønsker det, men kan ikke folk ha litt respekt for seg selv... Det samme slo meg da jeg leste tråden (uten noe spesielt innlegg i tankene). Hvorfor nedverdige seg selv med dårlig sex og partnere som gir blaffen i en? Eller er det bare oss to som er pripne og gammeldagse?
Gjest white tiger Skrevet 5. september 2009 #29 Skrevet 5. september 2009 Da jeg var 18 dro jeg sammen med noen venninner på diskotek. Hadde hellt i meg en del sprit, så var ganske full. Var også utrolig kåt siden det var en stund siden sist jeg hadde fått meg noe.. Etter en stund begynte jeg å danse med en fyr, og vi gikk inn på herredoen for å ha oss. Vi hadde sex sittende på do, i en bås, med ca 7-8 stk som hørte alt vi gjorde.. Ikke nok med det. Jeg var ikke ferdig med ham, så dro han med meg hjem. Husker ikke så mye av sexen. Men litt senere kom venninnene mine og lurte på hvor i helsike jeg hadde blitt av. Husker jeg ble ganske så flau når de så gutten som forlot rommet, og hintet til meg at ene puppen hang utenfor toppen min.. Auch.. Ble mobba i vennegjengen i lang tid...
Suzy Skrevet 5. september 2009 #30 Skrevet 5. september 2009 Her var det mye morsomt! Dette er mer en "hva som kan skje om man har ONS"-historie, men det var ganske pinlig likevel. Vel, jeg var 27 og ganske nysingel og hadde vært på byen med en jentegjeng. På det ene stedet vi var så traff jeg en skikkelig søt fyr som var tydelig betatt av meg og vi flørtet og skrvlet hele kvelden. Long story short, så viste han seg å være bare 19 år (), men han fikk nå tilslutt være med meg hjem og opplevelsen var riktig så hyggeli. Skysset ham ut døra i fem tiden om morgenen og tenkte ikke så mye mer på den saken. Inntil helga tre uker senere.... Da ringte det på døra klokka tre om morgenen og utenfor sto han - blid og svært så amorøs - og innstilt på å tilbringe natten hos meg! Det han ikke visste var at mora mi og dattera min lå og sov i andre etasje og jeg var ikke så veldig blid eller tålmodig da jeg forklarte ham i klare ordelag art han ikke på noe sett og vis skulle inn hos meg den kvelden og jeg la vel til noe om hva ONS egentlig betyr. Aj...
kristian82 Skrevet 5. september 2009 #31 Skrevet 5. september 2009 Her var det mye morsomt! Dette er mer en "hva som kan skje om man har ONS"-historie, men det var ganske pinlig likevel. Vel, jeg var 27 og ganske nysingel og hadde vært på byen med en jentegjeng. På det ene stedet vi var så traff jeg en skikkelig søt fyr som var tydelig betatt av meg og vi flørtet og skrvlet hele kvelden. Long story short, så viste han seg å være bare 19 år (), men han fikk nå tilslutt være med meg hjem og opplevelsen var riktig så hyggeli. Skysset ham ut døra i fem tiden om morgenen og tenkte ikke så mye mer på den saken. Inntil helga tre uker senere.... Da ringte det på døra klokka tre om morgenen og utenfor sto han - blid og svært så amorøs - og innstilt på å tilbringe natten hos meg! Det han ikke visste var at mora mi og dattera min lå og sov i andre etasje og jeg var ikke så veldig blid eller tålmodig da jeg forklarte ham i klare ordelag art han ikke på noe sett og vis skulle inn hos meg den kvelden og jeg la vel til noe om hva ONS egentlig betyr. Aj...
Gjest Gjest_Hallo_* Skrevet 6. september 2009 #32 Skrevet 6. september 2009 Det samme slo meg da jeg leste tråden (uten noe spesielt innlegg i tankene). Hvorfor nedverdige seg selv med dårlig sex og partnere som gir blaffen i en? Eller er det bare oss to som er pripne og gammeldagse? Jeg lurer på det samme. Jeg tror jeg må innse at jeg både er prippen og gammeldags. Skal jeg ha sex, skal det være god sex for begge parter og med gjensidig respekt. Når jeg leser om de som bare har vært et sted for mannen å tømme seg, synes jeg det bare er trist. Nedverdigende.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #33 Skrevet 6. september 2009 Syntes faktisk det ikker er så "kult" å le av at fyren har liten pikk. Kan sikkert være kjipt for dama, men å le av andres fysiske attributter er bare kvalmt og sier noe om den som skrev innlegget Denne tråden hadde jeg glemt jeg svarte i. Jeg pleier absolutt ikke le av menns edlere deler, men i dette tilfellet så var det mye alkohol inne i bildet og ja...
Gjest veldig pinlig Skrevet 6. september 2009 #34 Skrevet 6. september 2009 velger å vere anonym på denne. - dette var i går. Jeg fikk med meg ei dame hjem etter en tur på byen, vi var begge godt kåte. På veien hjem og litt på forspillet kjente jeg at jeg hadde vondt i magen, men tenkte ikke på det, for at eneste som sto i hodet på meg var at jeg skulle ha fitte. Etter jeg og jenta som jeg hadde plukka opp hadde holdt på ei god stund i misjonæren så kjenner jeg plutsilig at jeg begynner å bæsje. jeg hopper opp fra senga, dekker ei t-skjorte til rumpa og springer mot dassen, jeg sitter på dassen i 3-4 minutter kommer jenta og spør hva som skjedde. Jeg bare, - eeeeehhhm, jeeeeg måtte bæsje. Ho begynner å le av meg, skikkelig ond latter, så går dama ut på rommet og da tenker jo jeg at ho går ut på soverommet for å vente på meg, jeg sier kommer straks. Rett etter det hører jeg ytterdøra smelle igjen. Ja jeg vet ikke hva hu heter eller tlf nummeret hennes. kanskje liker greit. Hvordan hadde dere reagert viss mannen/kvinnen dere pulte hadde startet å bæsje mens dere holdt på?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #35 Skrevet 6. september 2009 Ja, saken er slik at for 2 år siden så bodde jeg i hybel/leilighet med 4 venner av meg, vi var 3 jenter og 2 gutter. De 2 guttene var veldig søte og pene og vi 3 jentene hadde kjent de siden vi var sånn 7 år. Så vi hadde en hybelfest med mangen andre fra skole, venner og lignende. Festen tok av, alle ble fulle og kåte så da endte jeg og ene gutten jeg bodde i leilighet med å kose, kline og til slutt knulle. Så morningen etterpå våkna vi på sofaen nakne under et teppe, mens de 3 andre fra leiligheten sto å lo av oss, jeg husker ikke så mye av sexen men visst nåk så hadde vi kjørt på i doggy når nachspielet var på topp og det var 10-12 tilskuere til sexen. ja, det var flaut dagen etterpå, men gjort er gjort. Om man kalle sex med en person man kjenner ONS? jaja, men det var flaut å ligge på sofaen med barndomsvennen min, når de 3 andre barndomsvennene mine så på/vekte oss dagen etter. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå