Gå til innhold

Maldivene


Gjest Reisefeber

Anbefalte innlegg

Gjest Reisefeber

Vi reiser til Maldivene i August, og jeg lurer veldig på hvordan været er det. Noen sier at dette er en helårsdestinasjon, mens noen sier at det er regntid der mellom mai-sept...? Håper ikke det blir alt for mye regn...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at det er jevne temperaturer der hele året, men at desember-april regnes som høysesong da det er disse månedene som er de tørreste. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fra værstatistikken ser det ut som om temp'en er den samme hele året: http://www.weatherbase.com/weather/weather...mp;units=metric . Men statistisk sett kommer det mer regn i noen måneder som du kan se. Men vi fikk også litt regn selv om vi var der i april...men det var nydelig uansett. Du kan se noen bilder på http://gardkarlsen.com/sun_island_index.htm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosk

Vi var der i juni. Det regnet litt, men de dagene det regner kommer det gjerne heftige regnskyll på ettermiddagen - det varer en time eller tre, og så går det over. Det er ikke sånn at det drypper jevnt hele dagen. :) Regnet plaget ikke oss i det hele tatt, det var egentlig ganske forfriskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Var på Kuredu på Maldivene august for 2 år siden. Det regnet to skurer i løpet av den uka vi var der. Den ene var på natta, og den andre var på ettermiddagen, og varte i kanskje 10-15 min. vi hadde også lest at det var regntid, men vi merket ikke noe til det! og ikke stol på yr.no på hva været blir i hvertfall. De hadde helt feil.

God tur! maldivene er fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...