Gå til innhold

Har lyst til å vere utro

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Jeg og sambo har vært sammen i 2 år, og vi har det kjempe fint. Men han er mye borte pga jobb på oljeverft, og i denne perioden blir jeg veldig seksuelt frustrert og begynner å kikke mer og mer på menn rundt meg. Jeg har en del kontakt med andre, men har aldri gjort noe. Men det frister, og jeg HAR lyst. Jeg har ikke følelser for noen av de andre mennene, bare en fysisk tiltrekning. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxtor
Skrevet

A: Skjerp deg

B: Gå fra kjæresten din siden du tydeligvis ikke klarer det som trengs for å være sammen med en som jobber slik.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg og sambo har vært sammen i 2 år, og vi har det kjempe fint. Men han er mye borte pga jobb på oljeverft, og i denne perioden blir jeg veldig seksuelt frustrert og begynner å kikke mer og mer på menn rundt meg. Jeg har en del kontakt med andre, men har aldri gjort noe. Men det frister, og jeg HAR lyst. Jeg har ikke følelser for noen av de andre mennene, bare en fysisk tiltrekning. Hva skal jeg gjøre?

Det må da være mulig å få gjort noe, så lenge han ikke får vite det så gjør det vel ikke noe?

Skrevet

A. Skjerp deg, ja det var jo en god ide, for at følelser og drifter plopper opp, det kan en jo kontrollere.

B. I utgangspunktet så tror jeg menn som jobber på boreplattformer egentlig flykter fra noe, for 2 uker på/ 2 uker av, sånn ønsker ikke mennesker vanligvis å jobbe, spesielt ikke de som ønsker regelmessig sex med kona si. Så kanskje er han en homo, som er glad for at han har funnet en dame som deg, som han har sex med når han kommer hjem, og ellers er det ikke så farlig. Sånn sett gjør ikke du noe galt om du har sex med noen andre mens han er borte, MEN: husk at dersom han ikke er skaphomse, så kan det tenkes han setter en privatdetektiv på deg for å lindre sin egen kroniske bekymring. Og da sitter du i det, når du blir ferska i den verste orgien med unge og eldre menn i ditt eget hjem.

Gjest Gjest
Skrevet
A. Skjerp deg, ja det var jo en god ide, for at følelser og drifter plopper opp, det kan en jo kontrollere.

B. I utgangspunktet så tror jeg menn som jobber på boreplattformer egentlig flykter fra noe, for 2 uker på/ 2 uker av, sånn ønsker ikke mennesker vanligvis å jobbe, spesielt ikke de som ønsker regelmessig sex med kona si. Så kanskje er han en homo, som er glad for at han har funnet en dame som deg, som han har sex med når han kommer hjem, og ellers er det ikke så farlig. Sånn sett gjør ikke du noe galt om du har sex med noen andre mens han er borte, MEN: husk at dersom han ikke er skaphomse, så kan det tenkes han setter en privatdetektiv på deg for å lindre sin egen kroniske bekymring. Og da sitter du i det, når du blir ferska i den verste orgien med unge og eldre menn i ditt eget hjem.

Herregud!

E D MULI!

Ja jeg er mann.

Gjest gutt21
Skrevet
Herregud!

E D MULI!

Ja jeg er mann.

Gjør akkurat det du vil, men tenk over konsekvensene det får for deg og mannen din.

Tør du å risikere forholdet for det? Kan du leve side ved side med han med en slik hemlighet i bakhodet?

Vis ja så kjør på! Men for guds skyld tenk deg om!

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Kjøp deg noen filmer og sexleketøy.

Bruk de ukene han er borte på ren egennytelse.................

Du trenger en mann for å få seksuell nytelse!!

Holder ikke detet for deg så forlat han så fort som mulig, han fortjener helt sikkert bedre enn en kvinne som ligger med en ukjent mellom knærne, mens han jobber å sliter for penger hun kan kjøpe sko for!!

Skrevet

Slå opp med samboeren p.g.a. at du ikke fixer at han er så mye vekk. Alternativt kjøp deg en dildo og bruk den når lysten byr seg.

Skrevet

Just go for it! Treff andre menn og ha sex med dem hvis du føler for det, og sjansen er stor for at du til slutt treffer en som kan overta sambis sin plass og gi deg det beste av begge verdener.

Inntil da, lev fint sammen med sambis når han er hjemme, og gi selvfølgelig ingen hint om hva som foregår. Vær snill mot sambis når han er hjemme, og vær heller en seksuellt tilfredsstillt glad samboer enn en frustrert samboer.

Dermed kommer både du, lekekameratene dine og sambis til å ha det helt fint. Alle kommer til å være happy campers!:)

Skrevet

Du kan jo foreslå at dere skal ha et åpent forhold? :)

Skrevet

Dette er noe av det dummeste jeg har hørt.

Hvis du ikke klarer å kontrollere behovet ditt får du ha nok respekt for partneren din at du avslutter forholdet deres før du lar lystene flomme fritt.

Gjest Gjest_gutt23_*
Skrevet
Dette er noe av det dummeste jeg har hørt.

Hvis du ikke klarer å kontrollere behovet ditt får du ha nok respekt for partneren din at du avslutter forholdet deres før du lar lystene flomme fritt.

Enig..

Og jeg blir faen meg skremt av hvor mange råttne jævelfolk som er der ute.. Folk som oppfordrer henne til å være utro. Noen folk har tydligvis ikke begrep om moral.

Slå opp med kjæresten din, du gjør han en tjeneste...

Hilsen gutt 23..

Skrevet

Hei hør på den her da! En kar jeg vet om som jobbet på oljeplattform fant samboeren sin i et magasin som kalles kontakt, det er et blad som brukes av horer når de skal selge sine tjenester...

Og bare for å fortelle slutten av historien, selv med bilde av samboeren avbildet i bladet og telefonnummeret han hadde gitt henne i bursdagspresang ble brukt som kontaktinformasjon, - så fortsatte henne å nekte! Men han fikk kastet henne ut da. Senere viste det seg at hun var gravdi med hans unge. Snakk om å sette seg i situasjon sier jeg da.

Skrevet
Og bare for å fortelle slutten av historien, selv med bilde av samboeren avbildet i bladet og telefonnummeret han hadde gitt henne i bursdagspresang ble brukt som kontaktinformasjon, -

Generøs fyr.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet

Jeg jobber på et skip i USA, med 5 ukers turnus.

dvs 5 uker på havet og 5 ukers hjemme.

Jeg og kjæresten har et fantastisk sexliv når jeg er hjemme, og når jeg er borte klarer vi oss fint med telefon og nettsex. Jeg kommer ikke til å bli gammel i denne jobben her, for med reisedager så blir det nesten 6 uker borte fra min kjære, og det er veldig tungt for forholdet. Men vi har begge satt klare grenser når det gjelder sex, og en avtale om at hvis slike frister dukker opp, at den ene av oss ikke klarer avstanden så lenge, så prøver enten jeg å bytte jobb, eller at vi enkelt å greit slår opp. Dette før noe eventuelt skjer!

Utroskap er forkastelig, det mener vi begge to. Så da er det bedre å ganske enkelt snakke om dette med din kjære.

Hvis det er slik å forstå at han jobber i nordsjøen, og går sikkert 2 uker på, og 4 uker fri. Da kan jeg bare anbefale deg å slå opp med det samme. Når du ikke engang klarer det så er det ingen vits.

Skrevet (endret)
Just go for it! Treff andre menn og ha sex med dem hvis du føler for det, og sjansen er stor for at du til slutt treffer en som kan overta sambis sin plass og gi deg det beste av begge verdener.

Inntil da, lev fint sammen med sambis når han er hjemme, og gi selvfølgelig ingen hint om hva som foregår. Vær snill mot sambis når han er hjemme, og vær heller en seksuellt tilfredsstillt glad samboer enn en frustrert samboer.

Dermed kommer både du, lekekameratene dine og sambis til å ha det helt fint. Alle kommer til å være happy campers!:)

Hvis et par ser det slik at det ikke skader med et sidesprang er det jo ingen grunn til å love hverandre troskap. Når to mennesker har bestemt seg for at troskap er tingen, vil det jo være en grunn til det, da vil de høyst sannsynlig oppleve sidesprang som et svik. Og hvis man har gjort noe den andre oppfatter som et svik må man legge kortene på bordet. Ellers blir det et dobbelt svik.

Om man har lovt noe holder man det. En person som tar lett på det han/hun lover undergraver sin egen integritet, jeg har personlig veldig vanskelig for å respektere et menneske som ikke er til å stole på. Om jeg levde i et forhold der vi hadde lovt hverandre troskap kunne jeg nok tilgitt sidespranget, forutsatt at hun var åpen om det, men jeg kunne aldri tilgitt at hun svek meg ved å velge å holde sidespranget hemmelig. Det siste sviket er slik jeg ser det verre og mer uopprettelig.

Personlig vil jeg jo godta at kjæresten har andre, selv om jeg holder meg trofast mot henne, så utrolig det kanskje kan høres. Men det vil være i full åpenhet, ikke som følge av at vi har et forhold der hun bryter tilliten og gjør det stikk motsatte av det hun har lovt.

Endret av Cuckold
Gjest Chrizzy
Skrevet

Men hvordan er det når han er hjemme da? Alt er bare fint (som du skriver), er du vant med å ikke klare og holde deg i 2 uker? Eller er dette nytt for deg?

Skrevet

Har han jobbet på denne plattformen siden dere ble sammen? Selv hadde jeg ikke kunnet vært i et forhold der mannen var så mye borte fra meg. Jeg trenger mye nærhet og vi er jo vant med å se hverandre hver dag med unntak av noen helger og reisedager innimellom.

Vel, det jeg egentlig skulle si var at mannen min en periode var ute å reiste 2-3 ganger i uka i en perioden på noen mnd, og det ble for mye for meg. Vi var vant med å ha hverandre der og 3 dager uten noen som helst form for nærhet ble for lenge for både meg og han. Jeg var endel ute å festet i den perioden og fikk mye oppmerksomhet fra andre gutter. Det gjorde det hele bare verre, og jeg tenkte, er kanskje gresset grønnere på andre siden?

Vel, jeg måtte bare gi beskjed til mannen min at det ble for tungt for meg, og at jeg trengte å ha han hjemme og at han brydde seg mer om meg. Og jommen ordnet de det ikke så han kunne få jobbe med det samme her nede, så da var begge fornøyde :)

Jeg råder deg heller til å snakke med han om det, og for all del; IKKE VÆR UTRO! Det er det dumeste du kommer til å gjøre og det er ikke verdt det.

Snakk med han og hør om det ikke finnes en annen løsning på det? Om han eventuelt kan ha andre vakter o.l?

Skrevet (endret)

Jeg synes det er mer enn bare litt merkelig å ikke "holde ut" to uker i strekk uten sex. At man kan savne det,ja - men ikke holde ut?

Det finnes sikkert par som har sex hver dag hele livet, men det er slett ikke normalen.

Hva skal menn gjøre da i perioder som sen graviditet/fødsel, f.eks? Hvor mye respekt hadde du hatt for en mann som ikke orket å vente de ukene (kanskje månedene) det tar før en kvinne er klar til å ha sex etter fødsel?

Ellers er det andre perioder i livet også som kan føre til redusert sexlyst (sykdom, depresjon, slitenhet etc) - og jeg må si at du høres ikke ut som noen stayer i noe slags forhold om det er helt uholdbart for deg å ikke ha sex i to uker når du mellom disse toukerperiodene har et fint sexliv med samboeren.

Det er ikke lysten til å være utro jeg synes er merkelig. Alle har vel kjent på lyst

i løpet av et lengre samliv. Men vi er jo ikke slave av driftene våre (med mindre vi har en diagnose). Tvert i mot har vi full kontroll over alle valg i livene våre - og det er relativt vanlig å ta høyde for konsekvensene før man kaster seg ut i noe. En ikke uvanlig konsekvens av utroskap er et samlivsbrudd, all den tid det som regel alltid kommer fram i lyset etter kort eller lang tid.

Og det er vel selve kjernen her - er du villig til å miste samboeren din eller ikke?

Endret av Miss Undercover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...