Gå til innhold

Philadelphia roll

Fremhevede innlegg

Gjest Dulcis
Skrevet

Hei.

Så at det ligger en sushi-i-oslo tråd her fra før av, men jeg er på utkikk etter svar på et mer spesifikt spørsmål: Hvor kan man få tak i Philadelphia roll? Det er i hvert fall det amerikanske navnet på den makien jeg er ute etter. Den består av laks, cream cheese og avokado.

Har funnet en plass de skal ha den, på Sushi Deluxe, men er på utkikk etter flere plasser de kan ha det. Vil ha variasjon og finne den beste kombinasjonen av billig og kvalitet.

Bor i Ila området, så helst på denne siden av byen eller i hvert fall ikke heelt på den motsatte siden. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Så at det ligger en sushi-i-oslo tråd her fra før av, men jeg er på utkikk etter svar på et mer spesifikt spørsmål: Hvor kan man få tak i Philadelphia roll? Det er i hvert fall det amerikanske navnet på den makien jeg er ute etter. Den består av laks, cream cheese og avokado.

Har funnet en plass de skal ha den, på Sushi Deluxe, men er på utkikk etter flere plasser de kan ha det. Vil ha variasjon og finne den beste kombinasjonen av billig og kvalitet.

Bor i Ila området, så helst på denne siden av byen eller i hvert fall ikke heelt på den motsatte siden. :)

Jeg pleier å kjøpe på sushi deluxe og synes den er bra!

Philadelphia Roll er vel en av de mest kjente typene Maki, så om den evt ikke skulle finnes på menyen, tror jeg nok ikke det vil være noe problem å spørre etter den hos din lokale sushi-sjappe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...