Gå til innhold

Trenger litt akutt blomster-hjelp :D

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Nå nærmer bryllupet seg med stormskritt, og vi klarer ikke bestemme oss for dette med blomster...*gulp*...Skal ha både på han og i mitt hår, samt bordpynt. Brudebukett dropper jeg av praktiske årsaker (skal leie min lille sønn opp midtgangen).

Håper noen her har noen glupe innspill! ;)

Vi har fargene ivory, sølv, noe sort og noe gammelrosa (nesten mot grått) i klær, pynt etc.

Det eneste jeg vet, er at jeg vil matche fargene ellers, samt at det "må" være roser. Vil gjerne google noen rose-sorter før jeg maser på de butikkansatte... Noen som har kjennskap til roser eller har noen formening om hvilken farge/nyanse som kan være pent?

Ser for meg at det bør være noe duse nyanser, siden både jeg og mannen er ganske lyse og fargene ellers er veldig lyse. At knall-rødt blir veldig blikkfang (for mye fokus)..eller hva?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

sjekk ut roser.no

men ville gått for kremhvite eller lyserosa..

Skrevet
sjekk ut roser.no

men ville gått for kremhvite eller lyserosa..

Takk for svar! :)

Hmmm, kom meg ikke inn på den siden jeg..

Har sjekket litt blomsterbutikker på nett, og kunne godt tenkt meg noen lyserosa.. Men forloveren har lys gul kjole, så det blir kanskje litt kræsj der...eller hva? Er virkelig langt utenfor min comfort zone her altså, blomster og stæsj er ikke noe jeg vet så mye om...:)

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med en hvit lilje? ser du vil ha rose, men hva med en hvit lilje?? ;p

Skrevet

Jeg tror det hadde blitt fin med gammel rosa roser. :) Siden det finnes i klærne fra før.

Gjest Gjest_mie_*
Skrevet
Jeg tror det hadde blitt fin med gammel rosa roser. :) Siden det finnes i klærne fra før.

eni me krillan :jepp: huske ikke hva dem heter, men noe sånt ducth rose eller blue moon rose eller noe , veldig fin og veldig dyre roser.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan ikke navnet på noen roser, men det finnes flere kjempefine gammelrosa nyanser. Noen er gulaktige i det hvite, noen er mer natur/krem/gråhvite+gammelrosa. Tror det kan bli veldig fint, det er noen av de peneste stilkrosene jeg vet om i hvert fall.

Skrevet (endret)

old dutch er en veldig pen gammel-lilla rose. hvor holder du til? gå til en god blomsterbutikk så får du garantert hjelp :)

http://www.selvaag-gartneri.no/sortiment

Endret av flowergirl777

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...