BlackBerry Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Reiser til Rhodos i august, 2 uker Hva som har tips til hva man burde se, hvor shoppe, spise osv..
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Reiser til Rhodos i august, 2 uker Hva som har tips til hva man burde se, hvor shoppe, spise osv.. Hvor på Rhodos skal du bo da??
BlackBerry Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2009 Bruk søkeknappen. Har jeg allerede gjort. Kan jo fortsatt dukke opp nye folk med ny info.
BlackBerry Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2009 Hvor på Rhodos skal du bo da?? Kallithea
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Kallithea Ok - der har jeg ikke vært. Vet ikke hvor på øya det er, men hvis det ikke er for langt unna Rhodos by ville jeg tatt en tur dit. Passe stor by. Trivelig å gå både i gamlebyen og i den nyere delen. Fra Rhodos by går det også hurtigbåter over til Marmaris hvis du evt. orker å utsette deg for slitsomme og masete tyrkere (jeg orker ikke det, men bare nevner det for noen synes shopping og mas i Tyrkia er gøy).
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 Har jeg allerede gjort. Kan jo fortsatt dukke opp nye folk med ny info. I denne linken: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...hlite=%2Brhodos ...telte jeg ganske kjapt at det var 250 innlegg/svar som omhandler Rhodos...det rekker ikke altså? *ler*
Gjest Shelob Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Noen smartere enn meg her inne som kan hjelpe meg å se om det går an å få opp tidligere tråd(er) om Rhodos?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Søkefunksjonen på KG er ikke helt velfungerende for tiden, men med google-søk skal man få opp de fleste tidligere KG-tråder om Rhodos her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå