Gå til innhold

Storbyfavoritt i Europa


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for meg er det absolutt Sofia. Billig, bra hoteller, nightlife, god mat, bra shopping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bettina_*

Budapest! Nydelig by med masse kultur, god vin, termalbad, båttur på Donau og masse mer. Billige flybilletter og flotte hoteller for en rimelig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg for min del ble ganske imponert over Roma og jeg kunne godt tenkt meg å reise tilbake dit flere ganger. Her er et reisebrev som jeg laget etter vår tur i 2005: http://gardkarlsen.com/rome_italy.htm

Jeg har vært i Paris flere ganger og det er også en by som jeg liker...her er reisebrevet etter vår siste tur i 2006: http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en knapp på Roma og Firenze. Nydelige byer man kan bruke ukesvis i uten å gå lei.

Ble også veldig sjarmert av Brugge i Belgia da vi var der, men dette kan knapt kalles storby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

London. Høres søkt ut, men jeg er "hjemme" når jeg kommer dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ingen som har nevnt Praha?! Praha er min favoritt! En nydelig by med masse historie, og veldig god shopping;) Vært der to år på rad, neste tur blir til våren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosk

Liker Berlin veldig godt - og så syns jeg Bern er utrolig koselig, men Bern kan vel knappest kalles en storby :) Amsterdam likte jeg også! Og så London selvfølgelig. Syns i grunnen Stockholm også er bra, og Helsinki. Og Budapest. Og Praha. Og Barcelona... Men favoritt: Berlin. Og London. Tror jeg.

(På liker-ikke-fullt-så-godt-listen: Brüssel. Og Paris og Roma, faktisk. *Løper i dekning*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...