Gå til innhold

Skal jeg kjøre til Sverige?


Gjest Gjest_kanutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kanutt_*

Sørgelig ferie i år. Kan ikke ta meg så mye ferie (penger og mye arbeid) men til helgen og mandag tirsdag (kaaaanskje også deler av onsdagen) har jeg bestemt meg for å ta fri. MEN: har jo ingen planer siden det kom så plutselig på. Alt er booket og alle steder er dyrt... buhu. Tenkte meg ett par dager i London kanskje men dyyyrt! Danskebåten fra Bergen : Kjempedyrt....

Så da tenkte jeg at siden jeg har bil kan jeg og sambo kanskje kjøre til Sverige? Nærmere bestemt Gøteborg. Vil dette bli mer stress enn kos tror dere? Om vi reiser i morgen etter jobb og hjem igjen tirsdag kveld? Tre netter på hotell i Gøt. og en kanskje på veien ned? Tenkte kanskje Hønefoss men er åpen for andre forslag. ( må være sånn at vi har kjørt ett stykke fra Bergen før vi tar inn på Hotell. )

Uff været ser jo ikke helt bra ut for Sverigetur da.. Hmm i år skal visst ingenting gå min vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sørgelig ferie i år. Kan ikke ta meg så mye ferie (penger og mye arbeid) men til helgen og mandag tirsdag (kaaaanskje også deler av onsdagen) har jeg bestemt meg for å ta fri. MEN: har jo ingen planer siden det kom så plutselig på. Alt er booket og alle steder er dyrt... buhu. Tenkte meg ett par dager i London kanskje men dyyyrt! Danskebåten fra Bergen : Kjempedyrt....

Så da tenkte jeg at siden jeg har bil kan jeg og sambo kanskje kjøre til Sverige? Nærmere bestemt Gøteborg. Vil dette bli mer stress enn kos tror dere? Om vi reiser i morgen etter jobb og hjem igjen tirsdag kveld? Tre netter på hotell i Gøt. og en kanskje på veien ned? Tenkte kanskje Hønefoss men er åpen for andre forslag. ( må være sånn at vi har kjørt ett stykke fra Bergen før vi tar inn på Hotell. )

Uff været ser jo ikke helt bra ut for Sverigetur da.. Hmm i år skal visst ingenting gå min vei....

Jeg synes en kjøretur til sverige høres riktig så koselig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ida_*

Gøteborg er en fantastisk sommerby. Go for it! Google litt, så finner du sikkert hotell med bra sommerpriser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kanutt_*

Da har jeg bestemt meg for å reise :) Håper på bra vær. Lyst å bo på First Hotel G.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kanutt_*

Var litt kjapp på labben der.... Hva anbefaler dere å gjøre i Gøteborg? Vi er ett par. Restauranter kjøpesentre osv.... Liseberg er jo ett must :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å reise :) Håper på bra vær. Lyst å bo på First Hotel G.....

Thumbs up for hotellet :) Min kjære og jeg bodde der i fjor sommer, og vi storkoste oss :) Bra beliggenhet, god frokost og trivelig rom :) Og de har gode tilbud på parkering slik at bilen står trygt mens dere trasker og trikker rundt ;)

Kan anbefale å låne/skaffe en gps hvis dere ikke er fødte speidere med medfødt indre navigasjon - GBG kan være en vanskelig by å orientere seg i om man ikke er kjent, fant vi ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...