Gjest TS Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Er det noen som har erfaringer med dette ? Jeg har medisin allergi på det meste av medisiner virker det som. Legen nekter å skrive ut smertestillende\ betennelsesdempende\bedøvende middler for å dempe smertene. Hun fraråder meg også å prøve ut slikt en får kjøpt reseptfritt på appoteket. I og med at jeg har periodevis, mesteparten av tiden har rimelig intense smerter som gjør at jeg heller ikke får trent opp en skade, har alt stoppet helt opp. Jeg får ikke lov å trene med smertene jeg har. Dermed blir all behandling helt stoppet opp. Kommer ikke videre slik det er nå. Og trener jeg ikke blir muskelaturen enda mer svekket og gir ende mer smerter. I desperasjon har jeg rådført meg med behandler om å prøve ut alternativ smertebehandling. Har vært til noen timer på slik behandling og det ser ut til å hjelpe en god del på smertene mine. Men dette er selvfølgelig ikke gratis og jeg har ikke god økonomi siden jeg går på rehab. for tiden. Har lest meg frem til at de annslår ca 10 timer med denne behandlingen for å få en varig bedring. Det vil komme på mange tusner av kr. Er det noen som har erfaring eller fått dekket deler\alt av slike kosntader gjennom NAV eller forsikring (skaden er en yrkesskade) ? Håper på innspill, ideer og råd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå