Labella Skrevet 6. oktober 2003 #121 Del Skrevet 6. oktober 2003 Er verken trønder eller soddsupporter, og vet ikke helt om jeg tør Tror jeg kan den kvelden, så kanskje jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #122 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vi er nå oppe i 6 stk: -Skarv -Bluebird -Merete -Zafir -Koldbruna -Labella -sexysadie :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 7. oktober 2003 #123 Del Skrevet 7. oktober 2003 Fillern, jeg kan ikke den kvelden. Meeen... kanskje neste gang?? Lykke til iallefall! Og ta en pils for meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 7. oktober 2003 #124 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kan ikke den kvelden jeg heller. Ikke sikkert jeg hadde våget å komme uansett. Treffes dere uten å røpe deres egentlige navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #125 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kan ikke den kvelden jeg heller. Ikke sikkert jeg hadde våget å komme uansett. Treffes dere uten å røpe deres egentlige navn? tror ikke jeg gidder å renne rundt å være Sexy Sadie i d virkelige liv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 7. oktober 2003 #126 Del Skrevet 7. oktober 2003 tror ikke jeg gidder å renne rundt å være Sexy Sadie i d virkelige liv.... hehe, nei, tror jeg ville fått litt problemer med å bli kalt Labella IRL - er ikke helt vant til det navnet, sånn muntlig :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. oktober 2003 #127 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har heller ikke anledning (desverre) Skulle gjerne ha byttet klasseturen mot et treff med dere, ja, men men... neste gang!!! *kos dere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 7. oktober 2003 #128 Del Skrevet 7. oktober 2003 For mæ e det bare å åpne kjæften så vet alle kem æ e. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. oktober 2003 #129 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hadde nok ikke blitt noe problem å avslørt meg heller Men jeg kan for det meste bare på lørdager, da jeg har en mann som jobber kveld ukedagene.. Men skulle han komme hjem i rett tid den dagen, så kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #130 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vi er nå oppe i 7 stk: -Skarv -Bluebird -Merete -Zafir -Koldbruna -Labella -sexysadie -Jinx?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #131 Del Skrevet 7. oktober 2003 Steiki fer ein tasjlått gjeng... (ska prøv å lur m mæ Salma) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 7. oktober 2003 #132 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kan jeg å få være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #133 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kan jeg å få være med? Du er hjertelig velkommen vettu!!! Vi er da oppe i 8 stk: -Skarv -Bluebird -Merete -Zafir -Koldbruna -Labella -sexysadie -Jinx?? -Lucia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 9. oktober 2003 #134 Del Skrevet 9. oktober 2003 NI!! Jeg har hatt en liten pause fra KG.. men jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 10. oktober 2003 #135 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hadde sikkert vært gøy å bli med, men har sannsyneligvis andre planer den kvelden. Uansett, virker som det blir girls night out. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #136 Del Skrevet 10. oktober 2003 Vi er da oppe i 9 stk: -Skarv -Bluebird -Merete -Zafir -Koldbruna -Labella -sexysadie -Jinx?? -Lucia -Amber Kan noen ringe å reserver bord?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 10. oktober 2003 #137 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hadde sikkert vært gøy å bli med, men har sannsyneligvis andre planer den kvelden. Uansett, virker som det blir girls night out. Desto større grunn for deg til å bli med! Hadde vært hyggelig det. Nei, dette er ikke forsøk på flørting. Håper du tar en tur hvis du ikke har andre planer for kvelden likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. oktober 2003 #138 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kan noen ringe å reserver bord?? Jeg skal til Trondheim til uken og går innom dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2003 #139 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg skal til Trondheim til uken og går innom dem. Flott!! Er det på Egon det mange platåer, slik at det blir vanskelig med barnevogn?? I såfall skal jeg prøve å venne på babyen flasken så jeg kan komme alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 11. oktober 2003 #140 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bare koselig med baby da. Men sant vi sitter på ikkerøyk uansett? Åh...jeg gruegleder meg til å treffe dere. :D Tror det er litt sunt å treffe "virkeligheten". Jeg har i hvert fall lett for å glemme at de hoppende og sprettende og pene avatarene er "vanlige folk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå