Gjest sexysadie Skrevet 5. august 2003 #41 Del Skrevet 5. august 2003 Vi kan jo dryge det til først på September hvis dere ikke synes det blir for sent. (Det er jo meldt tropevarme ut sept) Da får vi litt tid til å tenke på det.... Enig i at neste uke var litt kjapt, så hvis noen har en annen dato er det helt greit. Hadde jo vært morsomt hvis flest mulig ville ha kommet da. Passer best for meg også i september ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. august 2003 #42 Del Skrevet 5. august 2003 september passer for meg også. (Da her jo i tillegg fått stipendet også - JIPPI!) Når som helst for meg (så lenge det ikke kommer noen "uforutsett med tanke på skolen da) :-? Men det gjør det sikkert ikke. Dere får bestemme dag, så skal jeg komme jeg *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 5. august 2003 #43 Del Skrevet 5. august 2003 Så vidt jeg vet er hele september åpen, så da spiller det ingen rolle for meg heller. Hva med den første torsdagen i september da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. august 2003 #44 Del Skrevet 5. august 2003 Dere får bestemme dere for dag Så får jeg se om jeg får til å komme... Sambo jobber jo kveld man-tors så da har jeg hverken bil eller barnevakt.. Å vi bor langt unna Stjørdal.. Blir dere enige om en dag, skal jeg gjøre mitt beste for å få det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 18. august 2003 #45 Del Skrevet 18. august 2003 Hmm her har det stilnet du gitt! Da slenger jeg ut FØRSTE FREDAG i September. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 18. august 2003 #46 Del Skrevet 18. august 2003 I Trondheim da? Jeg har veldig lyst å komme,men det er mulig det blir Danmarkstur på meg den helgen. Men det er ikke sikkert det da... Jeg syns det hadde vært best i Trondheim,men det er min mening da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 21. august 2003 #47 Del Skrevet 21. august 2003 Hei blir det treff eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. august 2003 #48 Del Skrevet 21. august 2003 Da slenger jeg ut FØRSTE FREDAG i September. Noen som kan hjelpe meg med hvilken dato det er??? (Sitter her helt uten mulighet til å få sjekket noen kalender) Men uansett. tror jeg er "grei" de fleste fredagene utover nå. *tenker hardt* Vel, får komme tilbake til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. august 2003 #49 Del Skrevet 21. august 2003 5.september er første fredag i september.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 22. august 2003 #50 Del Skrevet 22. august 2003 Noen muligheter for at Salma også får bli med? Ækt trønder æ å, sjø ;-) SS; oppdaterer du meg hvis dere avtaler noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. august 2003 #51 Del Skrevet 23. august 2003 Æ og vil :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 24. august 2003 #52 Del Skrevet 24. august 2003 Selvfølgelig kan dere bli med! Hvor mange kan den 5. september da? Skal vi si i Trheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 24. august 2003 #53 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg kan ikke 5 september.Da skal jeg jobbe. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 26. august 2003 #54 Del Skrevet 26. august 2003 Hei den 5 sep.nermer seg.Kunne Mormors stue i Tr.heim være interesan. Billi Øl der har jeg hørt,skal også være trivelig der,og bra mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 26. august 2003 #55 Del Skrevet 26. august 2003 Hei den 5 sep.nermer seg.Kunne Mormors stue i Tr.heim være interesan. Billi Øl der har jeg hørt,skal også være trivelig der,og bra mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. august 2003 #56 Del Skrevet 26. august 2003 Hva med å finne et sted som er litt mer "kjennt" for oss (meg) som ikke er så veldig kjent i Trondheim da... Ellers så ser detr foreløbig ut som om jeg kan den 15. ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 26. august 2003 #57 Del Skrevet 26. august 2003 Dette er ikke enkelt :-? Chiquita, det er den 5 det er snakk om... synes det er få som har meldt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 26. august 2003 #58 Del Skrevet 26. august 2003 Dette er ikke enkelt :-? Chiquita, det er den 5 det er snakk om... synes det er få som har meldt seg!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 26. august 2003 #59 Del Skrevet 26. august 2003 trippelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. august 2003 #60 Del Skrevet 26. august 2003 Dette er ikke enkelt :-? Chiquita, det er den 5 det er snakk om... synes det er få som har meldt seg! 5, ja... da ble det noe annet. da kan jeg ikke :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå