Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Hei. Så dere hadde skrevet noe om grønnsåpe som kunne hjelpe mot betennelse i navlen. Men hvordan grønnsåpe?
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Dra på apoteket og kjøp. Bare spør etter grønnsåpe så finner de for deg.
Gjest Purple Diamond Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Går det ikke an å bruke vanlig grønnsåpe, da? Fra Rimi, Rema, Kiwi etc.?
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Går det ikke an å bruke vanlig grønnsåpe, da? Fra Rimi, Rema, Kiwi etc.? det skal ikke være "vaskemiddel"grønnsåpe (de er tilsatt andre stoffer)
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Slik gammeldags grønnsåpe i "geleform" har jeg brukt. Men vet ikke om en får tak i slikt lengre, er lenge siden jeg så slike pakninger. Denne skal vist være renere og ikke tilsatt så mye annet rart en de en får kjøpt på flasker.
Purple Diamond Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 det skal ikke være "vaskemiddel"grønnsåpe (de er tilsatt andre stoffer) Da så
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå