Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #1 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei alle sammen Jeg har solgt scooteren min, hva gjør jeg nå? Har fylt ut det som var på del 2 av førerkortet- men hva gjør jeg med det? Er det bare å levere det på biltilsynet så er alt i orden?? Forsikringen har vi avtalt å si opp om 1 uke Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #2 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei alle sammen Jeg har solgt scooteren min, hva gjør jeg nå? Har fylt ut det som var på del 2 av førerkortet- men hva gjør jeg med det? Er det bare å levere det på biltilsynet så er alt i orden?? Forsikringen har vi avtalt å si opp om 1 uke Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #3 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja. levér del to av vognkortet på din nærmeste trafikkstasjon. Etter at det er gjort, kan du si opp forsikringen. Om personen du har solgt scooteren til er under 18 år, må h*n ha underskrift på vognkortet av begge foreldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 16. juli 2009 #4 Del Skrevet 16. juli 2009 Tusen takk, så det er ikke noe annet å levere inn enn vognkort del 2? =) Sier opp forsikringen på Mandag, og det var moren til jenta som kjøpte den som står som eier.. Så da er hun vel over 18 Takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 16. juli 2009 #5 Del Skrevet 16. juli 2009 Så lenge både kjøper og selger har skrevet under på del 2, er det bare å levere eller sende til nærmeste trafikkstasjon, ja. Men du fådet er ikke sikkert du får sagt opp forsikringen før salgsmeldingen er registrert og ny eier har meldt inn sin forsikring. Alle kjøretøy med skilter på, skal ha forsikring.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå