Gå til innhold

Domestos Fresh rengjøringsmiddel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

Hvilke butikker fører dette rengjøringsmiddelet?

Jeg finner det ikke lenger hos hverken Kiwi, Coop Mega, Rimi eller Rema 1000 (her jeg bor).

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt på det samme, og spurte derfor Lilleborg. Fikk umiddelbart følgende svar: Hei og takk for mail.

Det er oppdaget noen alvorlige kvalitetsavvik ved bruk av Domestos Fresh i Nederland som gir unormalt høy gassaktivitet.. Vi har ikke hatt tilsvarende tilfeller i Norge, men opplever også høyere gassaktivitet på den norske varianten, dog i mindre målestokk. Vår produsent har ikke funnet årsaken og har således stoppet produksjonen på ubestemt tid. Lilleborg har sperret varene som er på vårt lager. Vi har derfor bestemt oss for å relansere et lignende produkt med samme navn og i forbedret utgave, som dekker noe av det samme bruksområde som Domestos Fresh hadde. Dessverre vil den nye varianten ikke kunne brukes på tekstiler. Den relanserte Domestos Fresh vil du finne i de aller fleste dagligvarebutikker i løpet av kort tid.

Med vennlig hilsen

Lilleborg Forbrukerservice

Skrevet

Takk for svar :)

Har lett lenge jeg også nå... men da vet vi jo hvorfor man ikke finner det lenger!

Skrevet

Jeg jobber i matbutikk, og vi fikk en eske med Domestos fresh sammen med varene vi fikk igår... Ny farge på flasken forresten, kiwi grønn...

Skrevet

Jeg har også lett forjeves etter Domestos i det siste - kommer den inn på Rema?

Jeg har brukt den kun i do, men ser nå den kan brukes til annet også. Hva bruker du den til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...