Gjest hei:) Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Hvis jeg begynner på p-piller imorgen tidlig/ikveld, vil jeg da få mensen om et par dager (når jeg skal ha den), eller vil den være vekke ? Jeg bryr meg ikke om prevensjon osv. Er ikke derfor jeg har tenkt å starte på p-piller Bare et fort og kort svar, får jeg mensen hvis jeg begynner på p-pillene? Jeg vet jeg får den i den pillefrieuken, men får jeg den om et par dager? Jeg tror ikke jeg fikk det før da jeg startet før jeg fikk mensen, men er så lenge siden at jeg ikke husker. Hjelp, fort ! :D
Cæmis Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Hei! Jeg får ikke det med mine, jeg går på mercilon. Noen kan sikkert oppleve småblødninger, men etter 2-4 piller vil de fleste ikke få mensen som planlagt. Siden du ikke er interessert i selve prevensjonsdelen av P--pillene så er det vel egentlig ikke noe vits for meg å si at du egentlig skal starte på P-piller første dagen av menstrasjonsperioden din? Jeg har startet på et brett før jeg fikk mens, da var forventet mens 3-4 dager unna. Siden jeg da hadde tatt pillene i 2-4 dager allerede fikk jeg bare litt rød/brun utflod et par dager, så forsvant det helt....men det er sikkert individuelt!
Gjest TS Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Hei! Jeg får ikke det med mine, jeg går på mercilon. Noen kan sikkert oppleve småblødninger, men etter 2-4 piller vil de fleste ikke få mensen som planlagt. Siden du ikke er interessert i selve prevensjonsdelen av P--pillene så er det vel egentlig ikke noe vits for meg å si at du egentlig skal starte på P-piller første dagen av menstrasjonsperioden din? Jeg har startet på et brett før jeg fikk mens, da var forventet mens 3-4 dager unna. Siden jeg da hadde tatt pillene i 2-4 dager allerede fikk jeg bare litt rød/brun utflod et par dager, så forsvant det helt....men det er sikkert individuelt! Tusen takk :-) Da er det jo bare til å starte (skal til syden, så vil ikke ha blødninger på kjærestetur, er litt kjedelig!) men tusen hjertelig takk for svaret!
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Jepp, med litt flaks går det bra Husk kondomer da, det kan være litt knotete å få tak i gode merker i utlandet, og slikt er det like greit å ha noe man kjenner til og vet man liker
Gjest TS Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Jepp, med litt flaks går det bra Husk kondomer da, det kan være litt knotete å få tak i gode merker i utlandet, og slikt er det like greit å ha noe man kjenner til og vet man liker Ja vi tar med hjemmefra :-D Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå