Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har bestemt meg for å gjøre det og vil gjerne høre fra andre som har gjort det også. Kan dere gi meg navnet på klinikken dersom dere er fornøyd med resultatet? Er så vanskelig å vite hvor man skal henvende seg. Jeg bor i Oslo. Og kan dere si hvilken teknikk som ble brukt? Om leppene ble kuttet rett av langs kanten eller om trekantmetoden ble brukt? (man skjærer ut trekanter og syr sammen "hullene"). Er usikker på hva jeg skal velge..Mitt problem er at jeg også har mye hud rundt klitoris og ønsker å kvitte meg med dette. Kan man få gjort det i samme operasjon? Please svar. Dette er veldig viktig for meg.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Volvat gjør dette. Visstnok de eneste i Norge. Men pass opp for leger som egentlig ikke kan plastisk estetisk pen kirurgi...mange slurver.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Du skriver at du har bestemt deg, men hvorfor? Er det bare pga utseende?
Gjest hei:) Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 askimklinikken... gikk veldig bra i grunn. operasjonen ble utført under narkose. de kjærte ikke av kanten å brukte ikke trekantmetoden, eller på en måte brukte de den... de skjærte på en måte vekk alvparten (bakerste halvpart) å sydde det som var igjen intill der det som var skjert vekk skulle vært. vanskelig å forklare, men jeg har i allefall ingen arr. den ene ble kanskje en smuule mindre enn den andre. men jeg er fornøyd med resultatet. fikk vite hva jeg måtte holde meg unna de første ukene etter operasjonen. de utfører også operasjonen på Aviva Helse... det var de jeg først kontaktet for jeg syns nettsiden demmers virket mer seriøs. de ville ikke utføre operasjonen på meg siden jeg er 17 og ikke 18 år enda. men askimklinikken gikk med på det siden de hadde min mors tilatelse og om hun ble med meg til askim. det er også et hotell 200 meter fra klinikken. jeg utførte operasjonen om morgenen og lå i ro på hotellet hele den dagen, overnattet og lå i ro neste dag før jeg så kunne dra hjem på ettermiddagen. det kostet 19 000 kr. etter 2 uker kan du leve så å si normalt. du burde ta det med ro, men du kan f.eks gå på butikken, gjøre husarbeid osv. ballspill, løping o.l skal du ikke gjøre på ca 8 uker, mens tampong, ridning og sex skal unngås fra 10-12 uker etter operasjonen. men vær helt sikker på at du vil ta operasjon. men det som er helt sikkert er at jeg absolut hadde gjort det igjen og jeg angrer ikke!!
Gjest ts Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 askimklinikken... gikk veldig bra i grunn. operasjonen ble utført under narkose. de kjærte ikke av kanten å brukte ikke trekantmetoden, eller på en måte brukte de den... de skjærte på en måte vekk alvparten (bakerste halvpart) å sydde det som var igjen intill der det som var skjert vekk skulle vært. vanskelig å forklare, men jeg har i allefall ingen arr. den ene ble kanskje en smuule mindre enn den andre. men jeg er fornøyd med resultatet. fikk vite hva jeg måtte holde meg unna de første ukene etter operasjonen. de utfører også operasjonen på Aviva Helse... det var de jeg først kontaktet for jeg syns nettsiden demmers virket mer seriøs. de ville ikke utføre operasjonen på meg siden jeg er 17 og ikke 18 år enda. men askimklinikken gikk med på det siden de hadde min mors tilatelse og om hun ble med meg til askim. det er også et hotell 200 meter fra klinikken. jeg utførte operasjonen om morgenen og lå i ro på hotellet hele den dagen, overnattet og lå i ro neste dag før jeg så kunne dra hjem på ettermiddagen. det kostet 19 000 kr. etter 2 uker kan du leve så å si normalt. du burde ta det med ro, men du kan f.eks gå på butikken, gjøre husarbeid osv. ballspill, løping o.l skal du ikke gjøre på ca 8 uker, mens tampong, ridning og sex skal unngås fra 10-12 uker etter operasjonen. men vær helt sikker på at du vil ta operasjon. men det som er helt sikkert er at jeg absolut hadde gjort det igjen og jeg angrer ikke!! Hvorfor bestemte du deg for askim? er det pga metoden han bruker? 19000 er så mye, er mer fristende med 11000 hos aviva, men de bruker jo denne "kutte rett av teknikken" som jeg har lest mye negativt om. Har definitivt bestemt meg for å gjøre dette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå