Gå til innhold

Amused and bemused

Amused

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blogg har det blitt :biggrin:

Joda, LadyComp fungerer bra. Jeg stoler i hvert fall på den. Meeen, den gir mye rødt lys altså. Hvis jeg er heldig, så har jeg to grønne dager etter at mensen er ferdig, og så safer den med å kjøre rødt lys fram til etter eggløsning, noe som kan ta 14 dager :dåne: Og så har vi bare ei uke før mensen kommer igjen :sur: Men sånn er det når syklusene ikke er helt stabile. Og vi kan jo bruke kondom, men som regel venter vi til det blir grønt :roll: Blir ikke så mye spontansex av det, men det hadde det nok vært lite av ellers også, siden vi er to trøtte strømper for tida :fnise:

Jepp, ser bloggen nå. :) Er det bare meg, eller er det ingenting der enda? :sjenert:

Du temper med LadyComp, ja? Hva hvis T har ei urolig natt og du ikke har fått sovet nok før du bruker den? Det er ikke så mye vits for oss hvis vi likevel må bruke kondom 90% av tida ... Men det er vel meningen at den skal ha flere grønne dager etterhvert, og kjenne syklusen din? :vetikke:

Så bra du og faren din går så godt overens når dere er alene! Høres kjempekoselig ut. :)

Koselig med familiebesøk, og at T fikk leke med andre. S har lett for å kjede seg hjemme han også, spesielt om vi er inne, ute er det mye morsommere, og andre barn er også spennende. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett bloggen din, og det må jeg si, du har en aldeles nydelig gutt! :strix: Takk for tilgang :klem:

Takk for det :rødme:

Veldig enig i det ;)

Ser dere bloggen min nå? :klø:

Nei, jeg ser den ikke. Men kom inn via profilen din. Tror du havnet sist i lista fordi det ikke er noen innlegg der, men nå ligger du i favorittene mine.

Spent på å se bilder :sjenert:

Kjedelig med problemer i slekta... Har noen sånne vi også, det er utrolig hvor mye pes noen få kan lage...

Håper det ordner seg for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg finner bloggen! Når du lager nytt innlegg må du passe på at du legger det ut som publisert og ikke kladd, eller noe sånt. Er et sånn vindu nederst på siden. Også jeg og mine gode forklaringer :sjenert:

Kos deg i sofaen med godis! Hørtes herlig ut :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ser bloggen nå. :) Er det bare meg, eller er det ingenting der enda? :sjenert:

Du temper med LadyComp, ja? Hva hvis T har ei urolig natt og du ikke har fått sovet nok før du bruker den? Det er ikke så mye vits for oss hvis vi likevel må bruke kondom 90% av tida ... Men det er vel meningen at den skal ha flere grønne dager etterhvert, og kjenne syklusen din? :vetikke:

Så bra du og faren din går så godt overens når dere er alene! Høres kjempekoselig ut. :)

Koselig med familiebesøk, og at T fikk leke med andre. S har lett for å kjede seg hjemme han også, spesielt om vi er inne, ute er det mye morsommere, og andre barn er også spennende. :jepp:

Det er ikke noe der ennå :sukk: Men det kommer hvis jeg får det til snart :ler:

Temper, ja, og de nettene jeg sover dårlig, så kan det bli litt tull. Men det er som regel ikke store variasjoner. "Verst" er det hvis uregelmessighetene skjer ved eggløsning, da blir det mye rødt. Skjønner ikke helt de som blir gravide med LC, da kan de ikke ha fulgt den 100%, men kanskje tenkt at "skitt au, det kan da ikke fortsatt være rødt" ;) Og ja, den "tenker" såpass at den blir kjent med syklusen etterhvert.

Takk for det :rødme:

Veldig enig i det ;)

Nei, jeg ser den ikke. Men kom inn via profilen din. Tror du havnet sist i lista fordi det ikke er noen innlegg der, men nå ligger du i favorittene mine.

Spent på å se bilder :sjenert:

Kjedelig med problemer i slekta... Har noen sånne vi også, det er utrolig hvor mye pes noen få kan lage...

Håper det ordner seg for deg

Bilder kommer :)

Og alt ordner seg ;)

Skal se om jeg finner bloggen! Når du lager nytt innlegg må du passe på at du legger det ut som publisert og ikke kladd, eller noe sånt. Er et sånn vindu nederst på siden. Også jeg og mine gode forklaringer :sjenert:

Kos deg i sofaen med godis! Hørtes herlig ut :tommelopp:

Takk for tips igjen! :klemmer:

Driver og knoter i bloggen nå, får se hva jeg gidder. Må visst åpne albumet først også, men nå har jeg slettet det meste :dåne:

Men jeg skal få det til! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være lett å legge inn bilder her! :sur: Men det går nok til slutt.

Har så lite energi for tida, og nå har jeg fått vondt i halsen også. Spent på om det går over som det bruker å gjøre etter et par dager, eller om det blir noe mer. Vil ikke bli syk! Skal begynne å ta tran igjen :ler:

Lillemor slokna etter barne-tv i dag. Stakkars lita var så trøtt, men jeg er spent på om hun våkner tidligere i morgen, da. Håper ikke det. 5.45 er liksom tidlig nok ;)

Nå sier hun:

hei

hadet

ja

mamma

pappa

bebi (bleie?) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink T er til å snakke da :)

God bedring! Er ikke noe gøy å være halvveis dårlig... Bedre å være "ordentlig" syk noen dager og bli ferdig med det.

Endret av Ella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink T er til å snakke da :)

God bedring! Er ikke noe gøy å være halvveis dårlig... Bedre å være "ordentlig" syk noen dager og bli ferdig med det.

Ja, hun er så flink! :strix: Sier forresten "mam mam" istedenfor "nam nam" når hun spiser noe hun liker :fnise:

Takk, sitter og drikker solbærsirup og spiser Repsils på jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa sov til 6.30 i dag! Det er jo over 12 timer! :sjokk: Var inne hos henne i 4-tida, da hadde hun sparket av seg dyna :rødme:

Jeg er trøtt i dag, jeg :Gjesp: Ble så sinna på min kjære i går at jeg kjeftet og smalt fordi han sa det ikke var rart jeg ikke gikk ned når jeg spiste så mye sjokolade i helgene. Sånt sier man ikke! :fy_fy: Men han har jo rett da. Men likevel! :ler: Så jeg gikk og la meg og sa jeg aldri ville se ham igjen. Så kom det en sms fra ham, og jeg svarte og følte meg plutselig vanvittig barnslig :roll: Tror sinnet rant av oss begge, for han kom inn, og vi lå og klemte litt på hverandre før vi ble enige om å rydde kjøkkenet sammen (siden det var der krangelen oppstod). At det går an å være så barnslig iblant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at hun sov så lenge!

Synes du hadde all rett til å bli sint på mannen for den kommentaren! Selv om den var aldri så sann ... Noen ganger vil man bare ha trøst, og slett ikke høre sannheten. Mannfolk, altså! Bra dere ble venner igjen, da :)

Fin blogg! Nydelig lita snuppe. Og var det deg på bildet der sammen med henne? Nydelig mor også, i så fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg? :klø:

:lur:

Har lagt deg til :biggrin:

Så deilig at hun sov så lenge!

Synes du hadde all rett til å bli sint på mannen for den kommentaren! Selv om den var aldri så sann ... Noen ganger vil man bare ha trøst, og slett ikke høre sannheten. Mannfolk, altså! Bra dere ble venner igjen, da :)

Fin blogg! Nydelig lita snuppe. Og var det deg på bildet der sammen med henne? Nydelig mor også, i så fall! :)

Bra du skjønner meg, Lilith :klemmer: Forstår ikke hvorfor det er så vanskelig for mannfolka å tenke i de baner ;)

Takk! Ja, det er meg, tatt i et heldig øyeblikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tilgang til bloggen :nigo:

Skjønn pia du har :hjerte:

Og fin mamma :)

Huff de mannfolka, de kan si mye rart mange ganger og da er det lov å bli snurt ;) Sier sikkert mye vi også da, menneh.... :fnise:

Fint at dere skværet opp da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilgang til bloggen :nigo:

Skjønn pia du har :hjerte:

Og fin mamma :)

Huff de mannfolka, de kan si mye rart mange ganger og da er det lov å bli snurt ;) Sier sikkert mye vi også da, menneh.... :fnise:

Fint at dere skværet opp da :)

Bare hyggelig!

Takk :blomst:

Uff, ja, jeg kan være stor i kjeften selv, men i går begrenset jeg meg til å kalle ham dust :fnise: Ikke at man skal kalle hverandre ting, men :sjenert: Én ting er vi flinke til, og det er å skvære opp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blogg? :)

Hørtes ut som en fin skværing etter krangelen. Søte dere er :rødme:

Alltid deilig når de små sover lenge :Nikke: Her varierer det fra hun våkner klokka halv åtte eller halv ni (noen ganger også ni) :)

Ha en fortsatt fin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid deilig når de små sover lenge :Nikke: Her varierer det fra hun våkner klokka halv åtte eller halv ni (noen ganger også ni) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kjenner igjen sånne krangler. Gjør godt å få skværet opp igjen så fort :)

:hoppe: Skal inn i bloggen nå!

:fnise: Så godt at vi er flere. Godt å bli venner igjen så fort da.

Nå har du tilgang :klem:

Du er nå bra heldig som har ei som sover så lenge! :jepp: Hadde lillegull slektet på meg, så hadde hun nok sovet lenger enn til 5.30 :ler:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk i dag :syk: Hjemme fra jobb. Stod opp 5.30, da våknet snuppa og ville IKKE sove igjen, selv om hun var kjempetrøtt. Prøvde å gi henne melk, og så lå hun litt ved siden av meg og holdt på å sovne, men så måtte jeg hoste, og da våknet hun selvsagt. Gikk og la meg da pappan og snuppa dro til jobb og barnehage, og så sov jeg til langt på dag. Det var så godt! Tror B-mennesket i meg våknet igjen :ler: Blir nok hjemme i morgen også, like greit å bli helt frisk igjen. Dessuten er det helt rolig på jobb for tiden, så de greier seg fint uten meg.

Snuppa sovnet ikke før langt over kl. 19 i går kveld, enda hun var veldig trøtt, så jeg skal vedde på at det er derfor hun våkna så tidlig i dag. I kveld sovnet hun 18.20, og etter planen skal hun sove til 6.30 i morgen ;)

Rødvin er vel bra når man er syk, vel? :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...