Gå til innhold

Amused and bemused

Amused

Anbefalte innlegg

Stakkars Amused ... :troest: Forkjølet? Kjedelige greier.

Rødvin er smekkfullt av fine antioksidanter og gode høstfølelser, så det hjelper garantert! Kos deg, og god bedring. Håper snuppa holder seg til planen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, kjedelig å være syk.

Rødvin hørtes ut som veldig god medesin :sikle:

Har allerede kommentert det i bloggen din, men utrolig koselige bilder av en veldig søt jente med en veldig søt mamma :)

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder i bloggen - takk for titten :) Du var ganske lik det jeg så for meg egentlig, sikkert pga gamle avataren din! To søte jenter var det i alle fall!

Håper du er frisk igjen nå - kjedelig å være syyyyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Amused ... :troest: Forkjølet? Kjedelige greier.

Rødvin er smekkfullt av fine antioksidanter og gode høstfølelser, så det hjelper garantert! Kos deg, og god bedring. Håper snuppa holder seg til planen! :klem:

Uff ja :syk: Men tror det hjalp med rødvin, altså! :skaal:

God bedring :kose: Og skål ;)

Takk :klemmer:

Uff, kjedelig å være syk.

Rødvin hørtes ut som veldig god medesin :sikle:

Har allerede kommentert det i bloggen din, men utrolig koselige bilder av en veldig søt jente med en veldig søt mamma :)

God bedring :klem:

Rødvin gjør susen ;)

Takk for det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jeg er jo ikke nysgjerrig på denne søte mamma'en med en søt jente :sjenert:

Nå har du tilgang ;)

Ikke jeg heller... :sjenert:

Lag til :hoppe: Får jeg se i bloggen din da, eller? ;)

Kjempefine bilder i bloggen - takk for titten :) Du var ganske lik det jeg så for meg egentlig, sikkert pga gamle avataren din! To søte jenter var det i alle fall!

Håper du er frisk igjen nå - kjedelig å være syyyyk!

Takk :klemmer: Ja, jeg er ganske lik den virtuelle modellen min :fnise:

Frisk som en fisk nå! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og jobb :lur:

Godt å være tilbake igjen, men jeg tror jeg er allergisk mot potteplanten jeg har her :forkjola: Spørs om den må adopteres bort.

Ble ei fin helg da jeg ble frisk :jepp: Lørdag var vi på tivoli, og snuppa synes det var sååå mye gøy å se på. Jeg hadde glemt lommeboka, så det ble ingen karusell på oss, men vi får ta det igjen en annen gang :jepp:

Lørdag kveld var min kjære ute, så jeg fikk besøk av ei venninne :strix: Spiste pizza og så Skal vi danse?, men jeg synes egentlig det er dritkjedelig å se på at folk danser :Hehe:

I går var vi på babytreff, det var stas! Men lillemor var så sjenert og gråt endel i begynnelsen :( Hun er jo ikke sånn i barnehagen, så jeg trodde sjenansen hadde gått over, men tydeligvis sliter hun litt når hun må forholde seg til så mange ukjente (lenge siden sist) på en gang :tristbla: Men jeg skjønner henne godt, for jeg var utrolig sjenert som liten. Men det har gått over med årene, heldigvis, og det blir nok bedre for snuppa etterhvert også. Jeg vil ikke overbeskytte henne, så hun får lære seg at det ikke er så farlig om jeg går en tur på kjøkkenet mens hun står igjen med noen ukjente, for jeg kommer jo tilbake. På den annen side blir hun jo tydeligvis veldig ukomfortabel når jeg går, og jeg vil ikke presse henne heller. Så i går satt hun stort sett på fanget mitt før hun plutselig syntes det var greit å utforske litt på egen hånd :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra helg! :)

De er så rare de små - de får de merkeligste ting for seg. Amund er også plutselig sjenert for tiden, og henger i buksebeinet mitt bare han ser snurten av en skummel fremmed (og det kan gjerne være barnehagepersonalet som han kjenner godt). Men han tør heldigvis fort opp, da :)

Ha en strålende mandag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en sjenert gutt, og det er litt vanskelig av og til. Vil jo ikke "skjemme" ham bort, men heller ikke forsterke sjenertheten. Men det går seg sikkert til etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T var sjenert/redd for fremmede/folk han ikke hadde sett på lenge frem til nå i sommer i grunnen. Det slapp taket nå da han var 15-16 mnd. Nå er en han ikke sjenert i det hele tatt :) Det er veldig vanlig at ungene har en sjenert periode når de er +/- 1 år.

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo greit at de er sjenerte, er jo ikke så greit å være liten :rødme: Lillemor har aldri likt at jeg har gått fra henne selv om jeg sier at jeg kommer snart tilbake, og nå begynner jeg å lure på om jeg kanskje ikke har gitt henne nok kos og nærhet? :vetikke: Hun sov jo alene fra begynnelsen, kanskje hun hadde hatt det bedre sammen med oss? Men jeg mener å huske at hun sjelden sovnet sammen med oss, og at hun sov bedre straks hun fikk eget rom :jepp: Så jeg tror nok at vi har gjort det riktig i forhold til hennes behov, altså. Nå får hun i hvert fall masse kos og nærhet, og jeg synes det var så koselig når hun endelig ville sitte rolig på fanget i stedet for å farte rundt :fnise: Hun er jo en travel jente som helst vil at det skal skje noe hele tiden, og sånn har hun alltid vært ;)

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

da har jeg fått snublet meg innom igjen :)

godt å se at du har blitt frisk igjen :)

er nok ganske vanlig at disse små søte er litt sjenerte når de er små, alt blir jo så mye større og så mye mer for dem enn for oss ofte, går seg nok til etterhvert :Nikke:

tror nok ikke du skal bekymre deg for at hun ikke har fått nok kos og nærhet, synes det "høres" ut som om dere er helt supre foreldre jeg! :jepp:

og de fleste enten de er små eller store sover jo som regel best alene igrunn ;)

ha en flott uke videre, med eller uten stueplante ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leverte lillemor litt senere i dag, og siden jeg ikke har levert på en måned, så ble hun vanvittig lei seg da jeg dro :( Herlighet, det gjør så vondt i mammahjertet! Hun skjønte det i lang tid i forveien at i dag var det noe annerledes :sukk: Men snart skal jeg hente henne, og vi skal bare kose oss i ettermiddag :rødme:

Ellers er jeg såååå trøtt. Snuppa drev og våknet hver halvtime mellom 22 og 1, og hun sovnet til slutt ved siden av meg i gjestesenga på rommet hennes. Lirket henne over i sin egen seng da, og så sov vi alle til kl. 6, da skulle hun opp :fnise: 5 timer søvn er litt lite for meg da :Gjesp: Tror jeg skal sove på bussen hjem ;) Tenkte egentlig å legge meg tidlig i kveld, men skal på trening. Ja, det skal jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fælt når de gråter når man skal dra :( Og herlig når de blir glade når man kommer for å hente :)

Skjønner godt at du er litt sliten i dag ja, 5 timer er for lite. Håper du ikke sover over holdeplassen din :fnise:

Blir sikkert bra med trening i kveld - masse overskudd :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det er veldig vondt når de små gråter, og man ikke har noe annet valg enn å forlate de ... :Nikke:

Tror nok ikke dere har gitt henne for lite kos og nærhet, hun høres ut som en jente som liker å farte rundt, men samtidig vil ha tryggheten til foreldrene sine. :jepp:

Bra du er frisk og hadde en fin helg! Tenk så gøy det blir når de små blir enda litt større og kan ta masser av karuseller på tivoli! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...