Gå til innhold

Veien videre som nygift..

Spatula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er fagmøbler som fører den :jepp:

Har ikke funnet den på nettsiden deres, men den er himmelsk, det er akkurat som om soffaen koser med deg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, det var sofaen sin! :veslejenta:

Går det bedre med deg i dag? Hvis det er svineinfluensa må du vel være borte en stund? :klø:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svineinfluensa tror jeg ikke at det er :)

Bare litt feber og vondt i halsen :) Sikkert bare en forkjølelse :forkjola:

Men er jeg ikke bedre innen i kveld, må jeg nok være hjemme i morgen også... :sukk:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klemmer:

Jeg er bedre i dag , så i morgen blir det jobb :hoppe:

Jeg gleder meg :nigo:

Nå trøsteshopper jeg litt fra ebay.. Tenkte jeg skulle prøve ut produkter fra Burts Bees - har hørt så mye fint om dem. Så dette måtte prøves. Er de bra, regner jeg med at det havner noen slike under juletreet i år :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå føler jeg at jeg har gjort et aldri så lite kupp :nigo:

Har googlet produktene fra Burts Bees, og har funnet ut at det er rene organiske produkter :hoppe:

Så jeg kjøpte lik så godt et sett til ca 130 kr som inneholder det meste av serien :hoppe:

Gleder meg til den kommer :jepp:

Trøsteshopping liker vi :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre - skal legge ut testing, produktbeskrivelse og hva jeg mener i forhold til hva den lover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke alltid sånn når man jobber i BHG, at man blir masse syk i begynnelsen?

Det kan jeg skrive under på :fnise:

Er vikar i barnehage nå, og ble små forkjøla med engang, så spysjuken og snufsete mesteparten av tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: Minttu!

Jo, det er vel sånn - litt kjipt at det skulle komme allerede den første uken på jobb.. Men men - og nå har kanskje svigermor fått svineinnfluensa.. Så hvordan dette arter seg, kan bli spennende :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg med jobb, sykdom, svigerforeldre og hele pakka? Ikke bare-bare å være Agnethe for tida, skjønner jeg.. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene er hektiske er sliten etter jobb, mye og sette seg inn i om dagene, mye og gjøre på jobb. Jeg koser meg sammens med barna og de andre som jobber der, det er kos fra begynnelse til slutt.. Så der vil jeg ha fast jobb. Hun jeg vikarierer for kommer tilbake 9 november, så da vet jeg ikke om jeg har jobb lenger.. Uansett skal de utlyse en fast stilling på samme plass, men på en annen avd. Men det gjør ingenting, arbeidsplassen er super :hoppe:

ellers planlegger vi å bygge hus - så til uka regner jeg med at vi starter rundene med å søke lån, finne tomt osv. Huset er allerede bestemt denne typen.

Ellers er det lite nytt på husfronten, håper det dukker opp en leilighet, i mellomtiden mens vi bygger..

Selve huset blir bygd på 7 uker, men vi trenger ikke å komme i gang med selve byggingen før til neste år evt.

Jeg har nå fått spikret diagnosen ME, men jeg føler meg friskere enn på lenge, jobber 100 % og har fremdeles overskudd igjen.

Sliter bare med at jeg fremdeles har vondt i leddene, men jeg velger bare å overse det.. :jepp:

The babymaking har gått litt trått i det siste.. Det fungerer dårlig når svigermor bestemmer seg for å sove på soffaen om nettene.. :dåne:

Jeg vet heller ikke når jeg har eggløsning.. Så det blir når det blir. Drømmen er at spira skal sitte før jul :)

Det går egentlig greit å bo til svigermor, men savnet etter noe eget er stort.. VELDIG stort, savner det å kunne kose på mannen min når jeg har lyst.. Og det å være alene.. Det å være alene har jeg funnet ut er et privilegium.. Så nyt det den som kan :jepp:

Har startet med å lage tøffler igjen, det var jo kjempegøy for en rett-frem-strikker som meg ;)

Dette var en liten oppdatering på hva som har foregått i det siste - jeg lover å komme sterkere tilbake i løpet av morgendagen å oppdatere meg på hva som har skjedd i de andre bøkene :klemmer: til alle som er innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du føler deg så bra, og at det går fint i jobben. :) Får håpe det blir mer jobbing der.

Spennende med husbygging da! Det var jo et veldig fint hus. :jepp:

Håper du har hatt en fin helg. Kanskje fått noe alenetid med mannen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mye på grunn av at det skjer så mye positivt i livet mitt, at jeg er positiv selv også - jeg gleder meg over at det er så mye som er på gang, det gir meg pågangsmot :jepp:

Huset er rett å slett nusselig - så jeg håper at det blir bare positivt der fremover også. Og at jeg får den faste jobben. Kjære har i allefall fått 75% fast og får ansvaret for fremmedspråkopplæringen til asylsøkerne som har kommet hit. Di resterende 25 % skal dekkes med vikartimer.

Det ble nok ikke så mye alenetid nei :snurt:

Jeg er så lei av å være "gjest" at jeg er snart på gråten :tristbla:

Men det er nok det eneste som plager meg :ler:

Uansett driver og leter etter skolebøkene mine om dagen, de har blitt borte i flyttelasset og det passer dårlig når man skal ha eksamen om ikke så lenge :sukk:

Krysser fingrer for huslån, hustomt, og husbygging fremover :jepp:

Har også fått en del pakker, men ingenting fra Burts Bees.

Har fått noen kule støvler, trenger vel ikke å si at de er fra Ebay

disse :jepp:

Helgen har vært koslig, har fått tilbringt tid med min kjære mormor på snart 90 år, det var hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et ndelig hus :hjerte:

Så veldig idyllisk ut :Nikke: Så jeg må også krysse for at alt går i orden med det formelle, men det gjør det nok :jepp:

Vi skal også i gang med bygging, selv om det er bare utbygg, til våren :jepp: Blir masse arbeid, men sikkert super gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...